2014-01-03, 05:45
Medlem
xitunos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hestapo
När jag uppdaterar forumdelen om Flashback så syns bara rutan med rubrikerna/underforum, där trådarna brukar vara är det bara ett vitt fält. Någon annan som har det problemet?

mvh

1. Vilken webbläsare (namn och version) använder du?
2. Vilket operativsystem (namn och version)
3. Ta en skärmbild som visar felet och publicera på till exempel http://imgur.com/
2014-01-05, 08:09
Medlem
gato12s avatar
Verkar vara nån vajsing med "mina inlägg". Finns endast inlägg registrerat från nyårsdagen och jag är rätt säker på att jag skrivit sedan dess.

Edit; mina nya inlägg registreras nu, men glappet mellan den första januari och morgonen idag den femte kvarstår.
Senast redigerad av gato12 2014-01-05 kl. 08:30.
2014-01-05, 19:39
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Verkar vara nån vajsing med "mina inlägg". Finns endast inlägg registrerat från nyårsdagen och jag är rätt säker på att jag skrivit sedan dess.

Edit; mina nya inlägg registreras nu, men glappet mellan den första januari och morgonen idag den femte kvarstår.
Jag vet inte om det är samma fel eller en bieffekt av det, men det skiljer ofta på Totalt antal inlägg och det antalet inlägg man får fram om man väljer Hitta alla inlägg.

Ex: Mrkickling
Totalt antal inlägg: 95
Hitta alla inlägg av Mrkickling (totalt antal 86)
2014-01-05, 22:02
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Jag vet inte om det är samma fel eller en bieffekt av det, men det skiljer ofta på Totalt antal inlägg och det antalet inlägg man får fram om man väljer Hitta alla inlägg.

Ex: Mrkickling
Totalt antal inlägg: 95
Hitta alla inlägg av Mrkickling (totalt antal 86)
Det är samma fel. Av någon anledning har inlägg postatde de senaste dagarna inte indexerats som de ska.
2014-01-06, 07:26
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ÅnkelGunnar
Det är samma fel. Av någon anledning har inlägg postatde de senaste dagarna inte indexerats som de ska.
Felet verkar vara fixat nu. Bra gjort, någon.
2014-01-11, 19:03
Medlem
groils avatar
Noterade precis att att om man skriver "< =" (utan mellanslag) så försvinner allt man skriver efter det.

Exempel:

"Uffe har < = 0 könshår"

Det resulterar i precis det man förväntar sig. Skrivs det utan mellanslag så blir resultatet:

"Uffe har"
2014-01-11, 19:13
Medlem
Hestapos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av groil
Noterade precis att att om man skriver "< =" (utan mellanslag) så försvinner allt man skriver efter det.

Exempel:

"Uffe har < = 0 könshår"

Det resulterar i precis det man förväntar sig. Skrivs det utan mellanslag så blir resultatet:

"Uffe har"

Men finns det med vid redigering, skrev du ett exempel med fejat svar eller på riktigt?

Jag testar, undrar förstås hur det blir..

Uffe har <= 0 pubishår
Senast redigerad av Hestapo 2014-01-11 kl. 19:16.
2014-01-11, 19:17
Medlem
groils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hestapo
Men finns det med vid redigering, skrev du ett exempel med fejat svar eller på riktigt?

Jag testar, undrar förstås hur det blir..

Uffe har < = 0 pubishår

Nepp finns inte med vid redigering heller... Men eftersom att det fungerar för dig så verkar det vara på min sida.

EDIT: Var tvungen att lägga till mellanslag annars försvann mitt svar^^
2014-01-12, 14:21
Medlem
Drapåtrissors avatar
Hur kan tråden om den förmodat misshandlade 16 åringen i Malmö bara ha 84 visningar? Faller ju på sin egen orimlighet då t.om trådinläggen är fler.
2014-01-12, 14:35
Medlem
VLAD0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drapåtrissor
Hur kan tråden om den förmodat misshandlade 16 åringen i Malmö bara ha 84 visningar? Faller ju på sin egen orimlighet då t.om trådinläggen är fler.
En annan tråd som har samma problem.
(FB) Vad är hat och näthat och vem skall censurera?
2014-01-12, 15:08
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drapåtrissor
Trådvisningar uppdateras inte i realtid vad jag vet.
AÄ verkar vara sämre uppdaterat i det avseendet än i forumvyn för där har tråden 382 visningar.
2014-01-12, 17:21
Medlem
Drapåtrissors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Trådvisningar uppdateras inte i realtid vad jag vet.
AÄ verkar vara sämre uppdaterat i det avseendet än i forumvyn för där har tråden 382 visningar.
Men hur kan det då komma sig att tråden om knivbråket i Märsta som postades långt senare är uppe i över 145000 visningar?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in