2014-01-04, 05:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GulCitron
Hahahahah de va mycket hat hääär hahahah
ohja
Citera
2014-01-04, 10:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ragingcow
Fyfan va vidrigt, påminner om toalett-skit scenen i Dumb and dumber.

Ja, nu var det en vecka sen jag såg klippet men ljuden är ju absurda, låter som man lagt på någon effekt, haha.

Citat:
Ursprungligen postat av betongbarn163
är det sant att jeppe fröjd kommer vinna hela skiten?

förövrigt ett skönt program

Ja, vem vet? Ingen vågade väl vara "dum" mot honom så man lät honom ta pengarna. 35 bast och nästan mer lättkränkt än Joe från Karesuando som nästan fick ihop det med den där bloggerskan. (Hehehe).
Citera
2014-01-04, 13:21
Medlem
Har ägnat förmiddagen åt att titta på de avsnitt av Paradise Hotel 2009 som finns på youtube och får stämma in i den kör jag hört tidigare: Deltagarna var snyggare då, det var bättre spel och bättre TV. Jesper och Paow motsvarar nästan Andreas och Catja, skillnaden är att de sistnämnda blev offer för kung Rami. I alla fall Andreas. Jeppe hade nog blivit överkörd dubbelt så fort.

För att inte tala om första säsongen med antagonismen mellan Henke och Olinda. Det var underhållning med stort "U". Olinda hade dessutom gått in i årets säsong som snyggaste deltagaren, trots att hon var bottenskrap då.
https://www.youtube.com/watch?v=mpcIxzRi1kQ - Aaaah, nostalgi!!!

Edit: Hade varit skoj att se Jesper Fröidh hamna i klorna på Olinda...

En edit till: Någon som vet var man kan få tag i första säsongen? Hittar inget...
Senast redigerad av Cimaron 2014-01-04 kl. 13:24.
Citera
2014-01-04, 18:24
Medlem
Bokmasks avatar
Olina oj oj hur kan man glömma henne..

Fick till en mega hit med vill jag minnas

https://www.youtube.com/watch?v=LPzoT4-RQ-E
Citera
2014-01-04, 19:52
Medlem
Säsongen 2009 var rätt bra men 2010 (den senaste) sög verkligen. Förövrigt är säsong 6 och 7 i Danmark sevärda. Även senaste Norska är rätt bra.
Citera
2014-01-04, 22:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tango8
Säsongen 2009 var rätt bra men 2010 (den senaste) sög verkligen. Förövrigt är säsong 6 och 7 i Danmark sevärda. Även senaste Norska är rätt bra.
vart kan man hitta dessa? samt finns det att få tag i med svensk/engelsk text?
har svårt att förstå danska, norska funkar men text sitter inte fel ändå.
Citera
2014-01-04, 22:18
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bpzg
va fan gör emelie där? byta ut samir mot emelie? snacka om att byta ner sig i underhållsvärde.
tål inte haggan heller, fyrkantigt (fult) ansikte och silikonbröst med avlånga nippels
silikon-onaturligtstora bröst är så jävla ute, ser groteskt och fult ut.
snacka om att emelie ligger efter.
(möjligtvis att wt-folk som är på emelies nivå fortfarande tycker silikon är "såå jävla sexigt assåh")

att hon ligger med folk för att få sin vilja igenom bevisar också vilken jävla hora hon är, EN HORA!.
jag är även övertygad om att hon sitter och läser detta nu med en olustig känsla i magen, bra din ytliga jävla hora.
Haha mycket hat här men jag håller med dig
Citera
2014-01-04, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bpzg
vart kan man hitta dessa? samt finns det att få tag i med svensk/engelsk text?
har svårt att förstå danska, norska funkar men text sitter inte fel ändå.

Danska säsong 6 och 7 såg jag för flera år sedan på tv6play. Säsong 6 ligger kvar tror ja. 7an är dock borta av någon anledning.
Senaste norska finns inte på svenska men på tv3play.no finns den på norska då såklart. Funkar att titta. Blir roligare när dom pratar norska på något vis haha! 3 Svenskar checkar in. Bland annat han Patrik som vann PH 2009 (Tror han heter patrik).
Citera
2014-01-05, 01:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Haha mycket hat här men jag håller med dig

Citat:
Ursprungligen postat av Tango8
Danska säsong 6 och 7 såg jag för flera år sedan på tv6play. Säsong 6 ligger kvar tror ja. 7an är dock borta av någon anledning.
Senaste norska finns inte på svenska men på tv3play.no finns den på norska då såklart. Funkar att titta. Blir roligare när dom pratar norska på något vis haha! 3 Svenskar checkar in. Bland annat han Patrik som vann PH 2009 (Tror han heter patrik).
man tackar, blir att kolla
Citera
2014-01-05, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SweHouse
Såg att någon annan även nämnt detta men, är det bara några få som märkt att detta "spel" är det mest orättvisa som jag någonsin skådat? Har ju inte varit en enda parceremoni än utan att någon tvist .är med, såsom en immunitet. När fan skall det vara en "vanlig" parceremoni där spelet är rättvist. Hade exempelvis inte den nya Joppe eller vafan hans namn är inte haft immunitet hade han ju åkt ut på direkten, det sjuka är att han enbart fått immunitet så att han per automatik skall kunna vistas där längre än 1 vecka, inte på grund av hans egna spelande för att få mer tid på paradise. Fast värst är ju hittills att Emelie kom tillbaka, har inte riktigt fattat grejen med att ta in folk som åkt ur? Uselt är detta med andra ord.

Det är inte meningen att det skall vara ett rättvist spel. Det skall vara ett underhållande tv-program.
Citera
2014-01-05, 18:35
Medlem
Är det sant att Mia gör porr, eller är det hennes syrra? Hur vet folk det har hon sagt det?
Citera
2014-01-05, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blackjack24
Är det sant att Mia gör porr, eller är det hennes syrra? Hur vet folk det har hon sagt det?
Hennes syrra gör porr, dock skulle jag inte förvånat mig om Mia också börjar med det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in