2014-01-02, 22:03
Medlem
enrosafisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReAnimater
Fast det där är bilden från hennes blogg. Önskade ju få veta vilket program hon visar pattarna i.

Förstod att du menade det. Men jag tror ingen här sitter och dokumenterar exakt i vilka avsnitt man får se bröst..
Citera
2014-01-03, 03:18
Medlem
Hej_tjos avatar
https://www.youtube.com/watch?v=sEN79b_o_hA
Citera
2014-01-03, 06:58
Medlem
ragingcows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hej_tjo
Fyfan va vidrigt, påminner om toalett-skit scenen i Dumb and dumber.
Citera
2014-01-03, 16:05
Medlem
Såg att någon annan även nämnt detta men, är det bara några få som märkt att detta "spel" är det mest orättvisa som jag någonsin skådat? Har ju inte varit en enda parceremoni än utan att någon tvist .är med, såsom en immunitet. När fan skall det vara en "vanlig" parceremoni där spelet är rättvist. Hade exempelvis inte den nya Joppe eller vafan hans namn är inte haft immunitet hade han ju åkt ut på direkten, det sjuka är att han enbart fått immunitet så att han per automatik skall kunna vistas där längre än 1 vecka, inte på grund av hans egna spelande för att få mer tid på paradise. Fast värst är ju hittills att Emelie kom tillbaka, har inte riktigt fattat grejen med att ta in folk som åkt ur? Uselt är detta med andra ord.
Citera
2014-01-03, 16:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SweHouse
Såg att någon annan även nämnt detta men, är det bara några få som märkt att detta "spel" är det mest orättvisa som jag någonsin skådat? Har ju inte varit en enda parceremoni än utan att någon tvist .är med, såsom en immunitet. När fan skall det vara en "vanlig" parceremoni där spelet är rättvist. Hade exempelvis inte den nya Joppe eller vafan hans namn är inte haft immunitet hade han ju åkt ut på direkten, det sjuka är att han enbart fått immunitet så att han per automatik skall kunna vistas där längre än 1 vecka, inte på grund av hans egna spelande för att få mer tid på paradise. Fast värst är ju hittills att Emelie kom tillbaka, har inte riktigt fattat grejen med att ta in folk som åkt ur? Uselt är detta med andra ord.

Det känns väl ganska uppenbart eftersom att det mer eller mindre, är ett enda stort kompisgäng som vill ha vänner för livet. Givetvis går folk runt och stör sig på varandra, men dom lägger ingen någon större vikt vid, förutom lite göttigt skitsnack. Så länge dom är säker "en vecka till" verkar det inte spela så stor roll. :/

Det finns kanske en potentiell backstabber kvar och det är väl Jeppe. Även om han troligtvis körde linan ut med Paow eftersom att dom har setts i lag efter programmet, så vad kommer egentligen hända?

Produktionen blir således tvugna att lägga näsan i blöt och vi får väl se någon urspårad fest på sin höjd tills någon kommer på att det är pengar i prispotten.

Senast redigerad av Kokosbollar 2014-01-03 kl. 16:21.
Citera
2014-01-03, 18:26
Bannlyst
va fan gör emelie där? byta ut samir mot emelie? snacka om att byta ner sig i underhållsvärde.
tål inte haggan heller, fyrkantigt (fult) ansikte och silikonbröst med avlånga nippels
silikon-onaturligtstora bröst är så jävla ute, ser groteskt och fult ut.
snacka om att emelie ligger efter.
(möjligtvis att wt-folk som är på emelies nivå fortfarande tycker silikon är "såå jävla sexigt assåh")

att hon ligger med folk för att få sin vilja igenom bevisar också vilken jävla hora hon är, EN HORA!.
jag är även övertygad om att hon sitter och läser detta nu med en olustig känsla i magen, bra din ytliga jävla hora.
Citera
2014-01-03, 18:40
Bannlyst
paow gillar jag, hon har vart med förr sas, om än lite wt.
anja gillar jag, ödmjuk och genomsnäll plus att jag tycker hon är rätt snygg, hon bör dock lägga på sig nått kilo.
aina är en riktig psykopatbrud, stalkervibbar och allmänt psykobeteende, sån som skulle kunna ringa 3 på natten och hota med självmord ifall ex pojkvännen inte hör av sig, tror dock hon är rätt het i sängen.
mia tål jag inte för fem öre, rent ut sagt ful, påminner om ett mumintroll. allmänt oskön person.
vad jag tycker om emelie står i inlägget ovanför.

min lilla analys
Citera
2014-01-04, 00:36
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hej_tjo
Fyfan va vidrigt. Riktig skabb alltså.
Citera
2014-01-04, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Fyfan va vidrigt. Riktig skabb alltså.

Vad är det som är vidrigt, att sitta och bajsa eller?
Citera
2014-01-04, 00:54
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Vad är det som är vidrigt, att sitta och bajsa eller?
Nej. Att hon sitter och gör det helt oberörd när AK är brevid henne och t.o.m skojar om det.
Citera
2014-01-04, 00:55
Bannlyst
är det sant att jeppe fröjd kommer vinna hela skiten?

förövrigt ett skönt program
Citera
2014-01-04, 02:41
Medlem
GulCitrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bpzg
va fan gör emelie där? byta ut samir mot emelie? snacka om att byta ner sig i underhållsvärde.
tål inte haggan heller, fyrkantigt (fult) ansikte och silikonbröst med avlånga nippels
silikon-onaturligtstora bröst är så jävla ute, ser groteskt och fult ut.
snacka om att emelie ligger efter.
(möjligtvis att wt-folk som är på emelies nivå fortfarande tycker silikon är "såå jävla sexigt assåh")

att hon ligger med folk för att få sin vilja igenom bevisar också vilken jävla hora hon är, EN HORA!.
jag är även övertygad om att hon sitter och läser detta nu med en olustig känsla i magen, bra din ytliga jävla hora.
Hahahahah de va mycket hat hääär hahahah
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in