2014-01-02, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av livsfarligt
Haha nope är definitvt ingen raket forskare kan jag erkänna. Men vet till 100% att du aldrig vågat säga sånna saker du gör här ansikte mot ansikte. Njut av säkerheten bakom datorn vilket du verkar göra
Det denna killen önskade var bara att få lite hjälp, men slutar ju helt med att ni började bråka och att inget med detta har med att FIFA ingår i. Istället för att hacka på varandra kan ni försöka hjälpa killen. Men tycker själv du borde förbättra din attityd om du vill slippa hat. Killen har inte sagt något dirket dumt mot dig, så ta inte åt dig för mycket.
Citera
2014-01-02, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av futmaster
Det som är fet-textat, hmm.. Alltså syftade mer på att han är en alban. Han ville spela för Albanien men det blev inget eftersom att de inte kontaktade honom. Så han fick stanna kvar i Belgien. Blir nog en stor succé där också! Finns många såkallade albanska "traitors" Shaqiri, Xhaka t.ex. Men killarna har ju en bra karriär just nu.
Man får hoppas på det bästa.

Och nu slutar vi skriva en massa OffTopic.

OnT: Eto'o har redan gått upp 2-3k sen igår. Fortsätter det såhär så lönar sig mina investeringar rejält!
Citera
2014-01-02, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av livsfarligt
Faktiskt inte? Trodde först det var nån som trollade och försökte sno mitt acc. Men länken i mailet går ju till en EA domän så tänkte att det inte var så märkligt trots allt? Makes sense to me att jag belönas med extra paket för att man vinner majoriteten av mina matcher?

Vad heter du på PS3 network? Så ska jag adda dig och ge dig påle i röven så skrattar du inte mer på ett bra tag. Förlora mot en "noob" som du förmodligen kallar det haha.

Lämna inte ut din hemliga fråga! EA ber ALDRIG om den!!!!
Blev själv blåst förra året på 8 millar, stäng inte konsolen innan du bytt
Fråga/lösen de loggar in via webben och så länge konsolen är inloggad kommer de inte in
. Säger sig självt varför skulle ea behöva ditt lösen och fråga för
Att ge dig ett pack!
Citera
2014-01-02, 16:34
Medlem
NateHiggerss avatar
Köpte Navas för 24k igår för att spela med, men han känns inte bra alls i en 4-1-2-1-2 formation.
Tycker valencia funkar bättre, är det bara jag? Känns konstigt när man får Valencia för 2-3k och Navas går för 10 gånger mer
Citera
2014-01-02, 16:37
Medlem
ravjunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NateHiggers
Köpte Navas för 24k igår för att spela med, men han känns inte bra alls i en 4-1-2-1-2 formation.
Tycker valencia funkar bättre, är det bara jag? Känns konstigt när man får Valencia för 2-3k och Navas går för 10 gånger mer

Det är så ibland. Vissa spelare är mer populära in real life, det är orsaken. Navas är bättre som rf eller rw som rum är mirallas väldigt grym
Citera
2014-01-02, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomo1
Lämna inte ut din hemliga fråga! EA ber ALDRIG om den!!!!
Blev själv blåst förra året på 8 millar, stäng inte konsolen innan du bytt
Fråga/lösen de loggar in via webben och så länge konsolen är inloggad kommer de inte in
. Säger sig självt varför skulle ea behöva ditt lösen och fråga för
Att ge dig ett pack!

Finns hopp om mänskligheten trots allt! Låter logiskt och tack för svaret. Trist du åkte dit förra året dock :/
Citera
2014-01-02, 16:39
Medlem
Linkaans avatar
Citat:

Navas fungerar sjukt bra för mig som RM i 4-1-2-1-2.

Någon som har erfarenhet av blockerade konton på grund av köp av coins? Hur länge blev ni bannade?
Citera
2014-01-02, 16:39
Medlem
Langsdales avatar
Citat:

Kör Robben som RM just nu, funkar inte för fem öre, antar att han ska spelas som RW. Dock gillar jag 4-2-3-1 (2) så vill inte byta formation. Tråkigt när spelare man vill ska funka inte funkar.
Citera
2014-01-02, 16:41
Medlem
grebirfs avatar
På tal om scammers, mailade någon mail som det stod att man skulle höra av sig då man kunde få 400k fett enkelt om man säger att man blivit av med dem :P Endast för att vi hade tråkigt och hade lust att driva med någon

Skrev och fråga om jag kunde få 400k, fick svaret "det är ju oacceptabelt, ge svar på dessa frågorna så sätter vi över 400k"
Jag: Vad är det som är oaceptebelt?
Dem: Att du blivit av med coins, vi vill ge tillbaka dem till dig.
Jag: Men jag har inte blivit av, jag vill bara ha så jag kan bygga ett bra lag
Dem: Jaha, men vi kan sätta över iaf eftersom du verkar så trevlig.

Slutsatsen av det hela är alltså att jag är trevlig

Vad tror ni om att investera i Alaba eller Lahm som troligtvis kommer att komma med i TOTY?
Citera
2014-01-02, 16:49
Medlem
NateHiggerss avatar
Ni som vill göra lite pengar på Nani så finns han för 13k ute på marknaden, han har gått ner från 17 på grund av 100k packen. Kanske något att investera i ?
Citera
2014-01-02, 16:50
Medlem
Darkcheeses avatar
Under förra årets TOTY när släpptes 100k packsen?
Citera
2014-01-02, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linkaan
Navas fungerar sjukt bra för mig som RM i 4-1-2-1-2.

Någon som har erfarenhet av blockerade konton på grund av köp av coins? Hur länge blev ni bannade?
köpte 1 mille, det hände inte ett smack
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in