2014-01-02, 15:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av futmaster
Så jävla tråkigt att det bara är dem kända personerna i lagen som är med i toty, tycker att Januzaj skulle vart med i toty hehe. Med tanke på att han har haft en grym säsong
Driver du? Januzaj spelade väl inte en match förra säsongen ens? Januzaj kan nog fan vara världens mest överskattade spelare
Citera
2014-01-02, 15:42
Medlem
FML
Råkade sparka till mitt xbox när jag spelade fifa idag och så kommer det upp på skärmen "The disc is unreadable". Jag tar ut skivan och ser en stor repa typ runt hela skivan. Någon som vet om fixa spelet på game eller nåt?
Citera
2014-01-02, 15:42
Medlem
Sålde nyss Zlatan, behöll Ronaldo, och handlade lite så att jag nu har de här lirarna: http://www.futhead.com/14/squads/4643739/

Frågan är nu om Neymar ska spela CAM bakom Messi? Eller tror ni det är bättre att spela Benzema som ST, Messi som CAM och någon annan från Barcelona som VCM? Har inte testat Benzema än, något att ha?

E: Har nog kanske råd med IF Benzema. Bra eller anus?
Senast redigerad av bleeh 2014-01-02 kl. 15:49.
Citera
2014-01-02, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nevada03
FML
Råkade sparka till mitt xbox när jag spelade fifa idag och så kommer det upp på skärmen "The disc is unreadable". Jag tar ut skivan och ser en stor repa typ runt hela skivan. Någon som vet om fixa spelet på game eller nåt?

I min hemstad fanns det något på game där man kunde lämna in repade skivor och så fick man de reparerade, skivan fixades samma dag. Vet dock inte om de fortfarande har kvar det.

Tråkigt att höra iallafall.
Citera
2014-01-02, 15:48
Medlem
Listar ni IF Godín för 30k BIN? Snackar PS3 nu!

Har lagt mina 50st på 28k BIN men höjer till 30k om ni andra oxå gör det!

För övrigt så lär Yayas kort vara rätt svettigt om han är med i toty!
Citera
2014-01-02, 15:55
Medlem
glaspsykes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nevada03
FML

Tråkigt att höra!
En sak du kan testa är att låna någon polares skiva, installera spelet på din konsol och sedan köra din repade skiva. Funkade för mig på 13 när jag fick upp The disc is unreadable.

Hoppas du får igång det snarast.
Citera
2014-01-02, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Woooqe
hahaha trollar du?

Faktiskt inte? Trodde först det var nån som trollade och försökte sno mitt acc. Men länken i mailet går ju till en EA domän så tänkte att det inte var så märkligt trots allt? Makes sense to me att jag belönas med extra paket för att man vinner majoriteten av mina matcher?

Vad heter du på PS3 network? Så ska jag adda dig och ge dig påle i röven så skrattar du inte mer på ett bra tag. Förlora mot en "noob" som du förmodligen kallar det haha.
Citera
2014-01-02, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av livsfarligt
Faktiskt inte? Trodde först det var nån som trollade och försökte sno mitt acc. Men länken i mailet går ju till en EA domän så tänkte att det inte var så märkligt trots allt? Makes sense to me att jag belönas med extra paket för att man vinner majoriteten av mina matcher?

Vad heter du på PS3 network? Så ska jag adda dig och ge dig påle i röven så skrattar du inte mer på ett bra tag. Förlora mot en "noob" som du förmodligen kallar det haha.

Skippa attityden. Du har tur som inte kommer ihåg din säkerhetsfråga, för annars hade du inte sett ditt lag/coins nå' mer.

Edit; Angående Januzaj har han väl startat typ 5-7 matcher och gjort 3 mål. Ja, han har varit duktig och är en av de största talangerna i världen, men att hoppas att han kommer med i TOTY iår, eller ens de 5 kommande åren är att hoppas på liiite för mycket.
Senast redigerad av Intejjoohhaann9 2014-01-02 kl. 16:09.
Citera
2014-01-02, 16:10
Medlem
Citat:

Du borde vara mer ödmjuk tror dem flesta trodde du skojade.
Nej detta är en scam var glad du inte kommer ihåg lösenordet.
Citera
2014-01-02, 16:10
Medlem
Anderssiscos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
Driver du? Januzaj spelade väl inte en match förra säsongen ens? Januzaj kan nog fan vara världens mest överskattade spelare

Hur kan en 18 åring som spelar som att han har lirat proffsfotboll i 5-10 år vara överskattad? Killen förtjänar att hyllas, var på OT när United spelade 1-1 mot Southampton och det positivaste jag tog med mig där ifrån var synen av en ung Belgare som assisterade till RvPs mål och "frispelade" Rooney ett antal gånger. Grabben har en ljus framtid och det glädjer mitt United-hjärta i dessa mörka tider poängmässigt.

Citat:
Ursprungligen postat av chicki
Killen är 18 år, andas för fan
Japp men spelar som han vore 27.

Januzaj förtjänar en uppgradering liksom Sterling ifjol.
Citera
2014-01-02, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intejjoohhaann9
Skippa attityden. Du har tur som inte kommer ihåg din säkerhetsfråga, för annars hade du inte sett ditt lag/coins nå' mer.

Edit; Angående Januzaj har han väl startat typ 5-7 matcher och gjort 3 mål. Ja, han har varit duktig och är en av de största talangerna i världen, men att hoppas att han kommer med i TOTY iår, eller ens de 5 kommande åren är att hoppas på liiite för mycket.

Precis det svaret jag sökte! Ger man attityd så får man attityd. The way she goes!
Citera
2014-01-02, 16:15
Medlem
ravjunks avatar
Citat:
Precis det svaret jag sökte! Ger man attityd så får man attityd. The way she goes!
Chilla det är du som har dålig attityd ingen annan. Var glad att folk varnar dig. Gratis packs utan anledning känns väldigt seriöst .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in