2013-12-30, 13:26
Medlem
Oscaris avatar
Sittandes framför en avslagen dator.
Citera
2013-12-30, 16:10
Medlem
Runkade på ett museum där jag sommarjobbade när jag var runt 17. När inga besökare var där gick jag in i ett rum med filmkameror och körde i vind.
Citera
2013-12-30, 16:24
Bannlyst
Sjukaste?

Sjukhus givetvis. Om vi definierar ordet "ställe" som en plats inom ens närhet.

Ganska troligen är där flest sjuka människor i ens närhet.
Citera
2013-12-30, 23:35
Medlem
creaas avatar
Skoltoaletten var det någon gång.
Citera
2014-01-01, 20:50
Medlem
Iamthebatmans avatar
I ett delat rum på konfirmationslägret när jag var 15 år!
Min rumskamrat låg och sov, och jag hade inte fått komma på ett tag p.g.a just bristande privatliv!
Så jag låg under täcket och försökte ignorera hans snarkande och tänka på tjejer istället!
Citera
2014-01-02, 00:58
Medlem
Satt på en kräftskiva och drog en runk. Har man snygga kusiner så är det svårt att göra annat.
Citera
2014-01-02, 01:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Oscari
Sittandes framför en avslagen dator.

Din sjuka jävel.
Citera
2014-01-02, 01:58
Medlem
Runktävlingar i bastun som yngre, iprincip varenda soffa jag sovit över i (vänner, släktingar, whatever), i ett bås på herrtoan på längre färjor (en gång med vibrerande kukring jag köpte i en automat på samma toa), i skogen, i tält med förhoppningsvis sovande vänner, brevid en tjejpolare som sov över hos mig (inget ragg eller liknande), toalettbås på bensinstationer och kontoret på jobbet är vad jag kommer på på rak arm.

Ja, jag har ett problem.
Citera
2014-01-02, 03:05
Medlem
Jag var så sjukt jävla kåt som tonåring så jag har nästan runkat överallt.

1. Simhallen. I bassängen. Höll min penis mot en av de där starka strålarna tills jag kom och 1-2 meter bredvid mig var två tjejer i min klass som jag talade med samtidigt. De märkte inget eftersom strålen var så kraftig att det blev som bubblor/skum som täckte hela mig. Och när jag stönade trodde de att det var pga av strålen då folk använder den som massage

2. Tvättstugan. Tvättade kläder och blev så sjukt kåt av tanken på att runka där att jag la mig på golvet och körde.

3. Skoltoan och 100 tals andra offentliga toaletter.

4. I min kompis föräldrars sovrum medan han duschade samtidigt som jag sniffade på hans morsas trosor.

Finns hur mycket som helst. Inte testat tåg eller liknande men det hade varit kul
Citera
2014-01-02, 06:53
Medlem
ZlatanManias avatar
I ett klassrum.

Ingen var där och av nån anledning hade man inte runkat på ett tag så jag ställde mej bakom en gardin och bara körde, inget jag ångrar nu efterhand men polarna tycker det är smått konstigt och underhållande.

Sen drog man en runk när man satt i häkte men det bör väl inte va alltför märkligt.

Aldrig runkat hos en polare eller offentligt överhuvudtaget som många andra härinne.
Citera
2014-01-02, 09:34
Medlem
Det finns nog ingen typ av ställe som jag inte har onanerat på. Undrar vad "sjukaste" betyder i sammanhanget?
Citera
2014-01-02, 15:53
Medlem
Iamthebatmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jarrelka
Jag var så sjukt jävla kåt som tonåring så jag har nästan runkat överallt.

1. Simhallen. I bassängen. Höll min penis mot en av de där starka strålarna tills jag kom och 1-2 meter bredvid mig var två tjejer i min klass som jag talade med samtidigt. De märkte inget eftersom strålen var så kraftig att det blev som bubblor/skum som täckte hela mig. Och när jag stönade trodde de att det var pga av strålen då folk använder den som massage

2. Tvättstugan. Tvättade kläder och blev så sjukt kåt av tanken på att runka där att jag la mig på golvet och körde.

3. Skoltoan och 100 tals andra offentliga toaletter.

4. I min kompis föräldrars sovrum medan han duschade samtidigt som jag sniffade på hans morsas trosor.

Finns hur mycket som helst. Inte testat tåg eller liknande men det hade varit kul

HA! Bäst! Livsfarligt om kompisen hade sett dig med hans mors underkläder!

Smider redan planer på vart jag ska runka i framtiden. Det är nog inte omöjligt att göra det till någon av en sport!
Flygplan och tåg kommer i åtanke! Ut genom fönster ska även provas!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in