2014-01-02, 12:23
Medlem
PinkVelours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyBall
Nej du missförstår, om du skrivit "ingen vet" så hade jag godtagit det som svar eftersom "ingen vet". Då behöver jag inte läsa om några spekulationer eftersom du sa tidigare lite halvspydigt "ingen här på Flashback jobbar på EA" ungefär.

TOTY kommer i packs 13e även om du inte frågade om det. Upgrades har jag för mig kom i olika omgångar förra året. Likaså tranfers.

Om jag inte kommer ihåg helt galet var det i senare delen av januari upgrades/tranfers började dyka upp.

Fan vad man hoppas på någon saftig CDM till franska ligan. Lite segt att lira Matuidi i alla zlatanlag.
Citera
2014-01-02, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
Okej - Ingen vet!

Faktum kvarstår dock att ingen här jobbar på EA och således har svårt att veta datum för eventuella släpp.

Nej det vet ju jag också, när jag skrev frågan så hoppades jag ju på att någon hade läst något någonstans...
Citera
2014-01-02, 12:27
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkVelour
TOTY kommer i packs 13e även om du inte frågade om det. Upgrades har jag för mig kom i olika omgångar förra året. Likaså tranfers.

Om jag inte kommer ihåg helt galet var det i senare delen av januari upgrades/tranfers började dyka upp.

Fan vad man hoppas på någon saftig CDM till franska ligan. Lite segt att lira Matuidi i alla zlatanlag.
Du tror alltså att EA gör alla kort direkt efter att FIFpro annonserat världslaget? Jag skulle gissa att EA väntar tills på onsdagen. Hur gjorde dom förra året?
Citera
2014-01-02, 12:30
Medlem
Någon som har spelat 4141 mycket och har några tips eventuellt en custom tactic?
Citera
2014-01-02, 12:32
Medlem
AntiSDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av livsfarligt
Kan behöva seriösa tips från andra fut-lirare. Vill uttnytja Reus lite mer då han kan falla ur vissa matcher från vänsterflanken beroende på vem jag möter. Funderar på att göra han till VF och köra 3-manna anfall med Reus,Lewandowski,Aubameyang. Nån som testat? Funderingar?
Alla tips mottages!

Min nuvarande bundesliga squad :

http://www.futhead.com/14/squads/4633711/

Nästa köp blir den ståtlige Neuer.

Om du vill använda Reus mer så kan jag rekommendera detta lag:
http://www.futhead.com/14/squads/4634654/#
Formation 4-3-3(2)
Har jag kört länge och funkar bra. Enda problemet jag ser är Götze som cm, han kommer inte försvara så bra, men du kan ju så klart byta ut honom mot nån annan om du tycker det blir bättre då.
Laget blev dyrare än ditt för att jag slängde in Neuer åt dig

EDIT: Jag körde inte med detta lag utan jag körde BPL. Men Schürrle gjorde en hel del fina mål från Reus position, det kan jag lova!
Senast redigerad av AntiSD 2014-01-02 kl. 12:34.
Citera
2014-01-02, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntiSD
Om du vill använda Reus mer så kan jag rekommendera detta lag:
http://www.futhead.com/14/squads/4634654/#
Formation 4-3-3(2)
Har jag kört länge och funkar bra. Enda problemet jag ser är Götze som cm, han kommer inte försvara så bra, men du kan ju så klart byta ut honom mot nån annan om du tycker det blir bättre då.
Laget blev dyrare än ditt för att jag slängde in Neuer åt dig

EDIT: Jag körde inte med detta lag utan jag körde BPL. Men Schürrle gjorde en hel del fina mål från Reus position, det kan jag lova!

Byt ut Subotic/Götze mot bröderna Boateng och Kuba (jag tänker inte försöka stava det) mot Shaqiri så blir det riktigt fint
Citera
2014-01-02, 12:42
Medlem
hundranittiofyras avatar
Citat:
Vad menar du?

jag menar att det känns som att ea faktiskt har tagit bort eller iaf minskat det inbyggda handikappet som gör att bra fifaspelare får det svårare att spela det här spelt.

många tror inte att det existerar något handikapp men det vet jag med 100% procents säkerhet att det gör. iaf så igår när jag spelade kände jag inte att mina motståndare hade något handikapp på sin sida som dom brukar.

jag har legat i samma division i 1 månad nu och det har varit jävligt trist. men igår kund jag spela ordentligt och gick upp 2 divisoner på en kväll.
Citera
2014-01-02, 12:42
Medlem
AntiSDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abstinence
Byt ut Subotic/Götze mot bröderna Boateng och Kuba (jag tänker inte försöka stava det) mot Shaqiri så blir det riktigt fint

Skulle definitivt fungera, jag kastade ihop laget på en minut och försökte att ta hänsyn till de spelare han valt i det andra laget. Ville mer visa att formationen faktiskt lyfter fram yttrarna
Citera
2014-01-02, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abstinence

Kuba känns ändå ganska stabil ute till höger med sina crossar mot Lewandowski. Hittar ofta hans panna! Snabbhet och overall stats så känns ändå Kuba bättre eller? Tänker mer Kemin då jag har 9 av 11 dortmund lirare just nu!

Ska göra om backlinjen till Bayern lirare dock när Neuer är inköpt.

Men fortfarande ingen som kör Reus som anfallare? Brukar köra han på topp med Lewandowski i vanligt online läge och då öser han alltid in mål!
Citera
2014-01-02, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av livsfarligt
Kuba känns ändå ganska stabil ute till höger med sina crossar mot Lewandowski. Hittar ofta hans panna! Snabbhet och overall stats så känns ändå Kuba bättre eller? Tänker mer Kemin då jag har 9 av 11 dortmund lirare just nu!

Ska göra om backlinjen till Bayern lirare dock när Neuer är inköpt.

Men fortfarande ingen som kör Reus som anfallare? Brukar köra han på topp med Lewandowski i vanligt online läge och då öser han alltid in mål!

Som striker menar du? Är väl synd att köpa en spelare för runt 90k och sedan spela honom på låg kemi. Gör många mål för mig som LW
Citera
2014-01-02, 13:03
Medlem
Valvantos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fifagamer11
Framsteg för oss som pricefixar adebayor If. Fick sålt min första för 30k, köpt för 18

Härligt! Har fortfarande mina ute för 25k under natten, bara 20 min kvar på dom, sen höjer jag alla Adebayor till 30k
Citera
2014-01-02, 13:07
Medlem
PinkVelours avatar
Citat:
Du tror alltså att EA gör alla kort direkt efter att FIFpro annonserat världslaget? Jag skulle gissa att EA väntar tills på onsdagen. Hur gjorde dom förra året?

Tror någon länkade en tweet från EA tidigare i tråden där det stod att spelarna skulle dyka upp i packs den 13e.

Dom kör ju försvarare först, sedan mittfältare osv. så är ju lite speciellt just den veckan ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in