2014-01-02, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
Jag _TROR_ TOTY kommer i packs den 15e Januari.

Nej inte svaret på min fråga heller...
Citera
2014-01-02, 12:04
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyBall
Okej. Svarar så här istället - TOTY kommer inte 9 Januari, så det kan du släppa.

Angående din andra fråga är det ju jävligt svårt att veta då ingen av hos här på Flashback jobber på EA.... Däremot kan man ju spekulera. Jag tror upgrades kommer först i februari efter att fönstret stänger. Troligtvis kommer det väl klara transfers redan i Januari och dom klara som ska ha en upgrade bör väl få det redan då.
Senast redigerad av eribabsi 2014-01-02 kl. 12:08.
Citera
2014-01-02, 12:09
Bannlyst
Citat:

9e är fel. Vad jag vet så presenteras laget på den galan den 12e, alltså borde de komma i packs dagarna efter det. Kanske den 15e som eribabsi sa.
Citera
Medlem
Citat:
Okej. Svarar så här istället - TOTY kommer inte 9 Januari, så det kan du släppa. Angående din andra fråga är det ju jävligt svårt att veta då ingen av hos här på Flashback jobber på EA....

Däremot kan man ju spekulera. Jag tror upgrades kommer först i februari efter att fönstret stänger. Möjligtvis kommer det transfers tidigare och dom transfers som ska vara uppgraderade är väl uppgradera redan då.

Släppte det redan när jag skrev det, TOTY är ointressant. Tack för svaret, hade dock hellre sett att du skrivit "ingen vet". Det andra är som du säger spekulationer.
Citera
Medlem
HestDrickaColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kingleffe
Får man fråga om vilken konsol du använder?
Xbox 360.
Citera
2014-01-02, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R4xx0r
Ett tips är att köpa upp massor av NIF Walcotts. Eftersom han inte är i packs längre så kommer han gå upp i pris och då tjänar vi massor av coins

Om ni är på Xbox så lista dom på 5.9k start och 6k BIN.

Säker? Orkar inte investera i onödan om jag inte lyckas få alla sålda innan 13:e.
Vet inte riktigt, lite osäker.
Citera
2014-01-02, 12:11
Medlem
Kan behöva seriösa tips från andra fut-lirare. Vill uttnytja Reus lite mer då han kan falla ur vissa matcher från vänsterflanken beroende på vem jag möter. Funderar på att göra han till VF och köra 3-manna anfall med Reus,Lewandowski,Aubameyang. Nån som testat? Funderingar?
Alla tips mottages!

Min nuvarande bundesliga squad :

http://www.futhead.com/14/squads/4633711/

Nästa köp blir den ståtlige Neuer.
Citera
2014-01-02, 12:12
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Släppte det redan när jag skrev det, TOTY är ointressant. Tack för svaret, hade dock hellre sett att du skrivit "ingen vet". Det andra är som du säger spekulationer.
Om du redan vet att allt är spekulationer, varför frågar du?
Citera
2014-01-02, 12:15
Medlem
Citat:
Om du redan vet att allt är spekulationer, varför frågar du?

Nej du missförstår, om du skrivit "ingen vet" så hade jag godtagit det som svar eftersom "ingen vet". Då behöver jag inte läsa om några spekulationer eftersom du sa tidigare lite halvspydigt "ingen här på Flashback jobbar på EA" ungefär.
Citera
2014-01-02, 12:17
Bannlyst
Framsteg för oss som pricefixar adebayor If. Fick sålt min första för 30k, köpt för 18
Citera
2014-01-02, 12:21
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Nej du missförstår, om du skrivit "ingen vet" så hade jag godtagit det som svar eftersom "ingen vet". Då behöver jag inte läsa om några spekulationer eftersom du sa tidigare lite halvspydigt "ingen här på Flashback jobbar på EA" ungefär.
Okej - Ingen vet!

Faktum kvarstår dock att ingen här jobbar på EA och således har svårt att veta datum för eventuella släpp.
Citera
2014-01-02, 12:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
Ja men det funkar väl.
http://www.futhead.com/14/squads/4634315/

Ursäkta paceabuse men jaja, kör så fram till Toty. Kan ju inte använda Op headers så bra iallafall.. :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in