Citat:
Ursprungligen postat av
markokask
Använd Jucilei och Gustavo som CDMs, Diego som CAM och Brassebacklinje, Lewan på topp kanske. Något sådant hade jag försökt med.
Edit:
Lewan
Reus-Diego-Hulk
Gustavo-Jucilei
Alaba/FLuis-Santana/Miranda-TSilva-Valfri Brasse HB
Blev lite galet, skulle ändra mitt inlägg så råkade jag citera.