2014-01-01, 04:45
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feodor
Vilken utseendemässigt asexuell varelse hon ynglat av sig med. Är det månne sådana som kallar sig för hen?

Ingen tvekan om vem som bär byxorna i den familjen.
Citera
2014-01-01, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Ingen tvekan om vem som bär byxorna i den familjen.

Hen var förvrigt lik Benedict Cumberbatch gestaltning av Assange i filmen The Fifth Estate.

http://ic.pics.livejournal.com/sleevesofsatin/3854478/30478/30478_900.jpg
Citera
2014-07-04, 20:51
Bannlyst
Så totalt överlägsen Sakine Madon är i kvällens avsnitt av Debatt. En av få journalister som är vältaliga och står för sunda åsikter.

Hennes pik mot journalisterna i Södermalm var förövrigt helt underbar att höra.
Citera
2014-07-04, 21:17
Medlem
Jag kan förstå varför vissa vill köra lite näthat om henne.
Men helt ärligt så är hon vid fullt sunda vätskor i de flesta debatter jag sett henne.
Hon har mer ryggrad än de flesta velande kappvändare man brukar se i de där debila programmen.
Citera
2014-07-04, 23:53
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hinkospade
Jag kan förstå varför vissa vill köra lite näthat om henne.
Men helt ärligt så är hon vid fullt sunda vätskor i de flesta debatter jag sett henne.
Hon har mer ryggrad än de flesta velande kappvändare man brukar se i de där debila programmen.

Ja hon är underbar. En oas i den svenska intellektuella öknen.
Citera
2014-07-05, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Ja hon är underbar. En oas i den svenska intellektuella öknen.

Ibland är ironi svårt att utläsa i text.
Citera
2014-07-05, 00:49
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hinkospade
Ibland är ironi svårt att utläsa i text.

Var du ironisk? Jag var det inte. Hon är en av de fåtal svenska journalister man kan läsa utan att bli illamående.
Citera
2014-07-05, 07:59
Medlem
distraktions avatar
[quote=Oliveira|49464560]Var du ironisk? Jag var det inte. Hon är en av de fåtal svenska journalister man kan läsa utan att bli illamående.[/

Du är inte helt fel ute.
Citera
2014-07-05, 16:09
Avslutad
Såg henne i nån studiodebatt idag, nåt trams om glesbygd... Hon såg vettig ut. Jag misstänkte dock att hon hade idiotiska politiska åsikter så jag googlade henne. Jodå, nån sorts pissliberal SD-hatare. Barn ihop med nån som ser ut att lida av svår homofili. Journalist verkar hon vara också...

Synd på så rara ärtor.
Citera
2014-07-05, 20:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Saccard
Såg henne i nån studiodebatt idag, nåt trams om glesbygd... Hon såg vettig ut. Jag misstänkte dock att hon hade idiotiska politiska åsikter så jag googlade henne. Jodå, nån sorts pissliberal SD-hatare. Barn ihop med nån som ser ut att lida av svår homofili. Journalist verkar hon vara också...

Synd på så rara ärtor.

Sakine har varit aktiv i Folkpartiets ungdomsförbund. Men vad menar du? Hon är helt klart en frisk fläkt i den svenska mediekåren där alla stryker FI och V medhårs. En av få journalister som vågar kritisera vänstermedia.
Citera
2014-07-06, 02:42
Medlem
Oliveiras avatar
Här ytterligare ett exempel på att hon behövs. http://www.expressen.se/ledare/sakine-madon/liberaler-som-allas-spottkopp/
Citera
2014-07-06, 02:56
Medlem
FBMinchias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Discolampan
Vidrig kommentar.
Hur tänker du som ens kan få ned det i text?
Jag tänker på arbetarklassens väl och ve. Borgare som bokstavligen dödar fattiga människor dagligen genom politiska beslut kan gärna få dö för mig, eftersom de saknar empati.
Har inte sett henne i media på väldigt länge. Kan det vara så att hon fått silkessnöret av de redaktioner hon brukar kränga sitt skit åt?
Då hon skrev i Metro för länge sedan titulerade hon sig "statsvetare", men frågan är om hon vet hur hatad hon är av statsmedborgarna som tillhör motståndarna.
Senast redigerad av FBMinchia 2014-07-06 kl. 03:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in