2013-12-31, 21:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolero
Asså, du har ju missuppfattat mitt spel lite..

Jag är inte största svettaren men jag kan inte neka att jag kan slå lite inlägg varje match men jag föredrar att cutta in och langa ett finess skott. Om du skulle vara/är på PS3 skulle du kunna ta en match. Tror du har fått en jävla fattig uppfattning om mitt spel.

Förespråkar jag något när jag ger en kille som gör mycket nickmål tips om vilket kemikort som passar honom?

Det såg ut som det, du skrev nästan en hel bok om hur man spelade svettigt. Ber om ursäkt om jag hade fel.

Man behöver inte bara slå inlägg för att spela svettigt. Och visst gör man svettiga mål ibland, det gör alla.

Har dock inte lirat mycket alls på FUT14 och är inte så bra än(Har 45-5 online än så länge), men på fut13 var jag en legend och förlorade sällan.
Citera
2013-12-31, 21:20
Medlem
galeloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kreml-high
Sorry var lite otydlig. Menar att de andra 3 GK-korten förbättrar kicking och speed som jag inte anser riktigt som viktiga målvaktsegenskaper. +2 hit eller dit känns ganska oviktigt på dem.
Okej är precis som du använder bara glove.
Citera
2013-12-31, 21:21
Medlem
htsolna08s avatar
Gullit
http://i44.tinypic.com/14c9ypx.jpg
Citera
2013-12-31, 21:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av futmaster
Fifa is about to improve your gaming, not skills. Förresten, tittar du aldrig på riktig fotboll? Visst kan det vara kul att göra lite långskott från 30 to 45 yards, ja. Men tanken är ju att du ska vinna, samla ihop mynt och sedan ha mer roligare än vanligt. Händer 6/10 gånger i fotboll att någon gör ett snyggt mål där man fintar osv.

Exakt, tanken är att vinna, har jag sagt något någonstans om att inte vinna? Jag föredrar att vinna med 3-0 och göra 3st drömmål än att vinna med 10-0 och spela som en svettig p12 som inte kan annat än att slå inlägg/nicka in bollen.

Och att utveckla mitt spel är exakt det jag strävar efter("Improve your gaming)". Och vad är inte roligare än att göra snygga mål? Ett snyggt mål för mig är att dribbla av 3-4 spelare och sedan målvakten. Ett snyggt långskott kan alla noobs göra ibland.

PS. Blanda inte ihop riktig fotboll med FUT
Senast redigerad av KentSvensson 2013-12-31 kl. 21:25.
Citera
2013-12-31, 21:23
Medlem
markokasks avatar
Söker två ST till ett 4-1-2-1-2 lag som jag bygger. De måste länka starktast (Lag&Nation)
Har hittat Pato-Emerson och Moreno-Renteria.

Krav
* Minst 1 4*skill (gärna en 5 om det är möjligt)
* Max 20K
Citera
2013-12-31, 21:24
Medlem
R4xx0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
Gullit

Vad fick du ge totalt för hela laget?
Citera
2013-12-31, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KentSvensson
Exakt, tanken är att vinna, har jag sagt något någonstans om att inte vinna? Jag föredrar att vinna med 3-0 och göra 3st drömmål än att vinna med 10-0 och spela som en svettig p12 som inte kan annat än att slå inlägg/nicka in bollen.

Och att utveckla mitt spel är exakt det jag strävar efter("Improve your gaming)". Och vad är inte roligare än att göra snygga mål? Ett snyggt mål för mig är att dribbla av 3-4 spelare och sedan målvakten. Ett snyggt långskott kan alla noobs göra ibland.

Jag kollar sjukt mycket på fotboll IRL, är en riktig fotbollsnörd hehe.
Samma här, men när du menar med att "dribbla" menar du bara att hålla in LT och slowpaca förbi?
När JAG dribblar kör jag på stepovers, scoop turns m.m.

FD skiller, heh!
Citera
2013-12-31, 21:27
Medlem
Citat:
Gullit
Helvete, man undrar ju hur mycket folk spenderar pengar eller spenderar tid på att trada av detta..

Annars ser det fett saftigt ut!
Citera
2013-12-31, 21:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av futmaster
Samma här, men när du menar med att "dribbla" menar du bara att hålla in LT och slowpaca förbi?
När JAG dribblar kör jag på stepovers, scoop turns m.m.

FD skiller, heh!

Exakt, jag kör med 2*skills på mina spelare och bara zickzackar förbi.
Citera
2013-12-31, 21:30
Medlem
htsolna08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R4xx0r
Vad fick du ge totalt för hela laget?

Mycket mycket

10 millar

fick sälja allt hela laget och en massa kemi kort fitness kort osv för att ha råd.. :P
Citera
2013-12-31, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KentSvensson

PS. Blanda inte ihop riktig fotboll med FUT
Det som är tråkigt är att de snygga målen aldrig sparas efter matchen haha, iaf för mig.
Anser mig ändå ha gjort en del vrålsnygga mål men VARENDA gång har typ misslyckade inlägg från min motståndare kommit med i highlightsen istället.
Citera
2013-12-31, 21:34
Medlem
R4xx0rs avatar
Citat:
Mycket mycket

10 millar

fick sälja allt hela laget och en massa kemi kort fitness kort osv för att ha råd.. :P

Det var ingen liten summa nej! Haft grym tur i pack eller har du tradeat väldigt mycket?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in