Är du yr i luvan?
Du skriver att hon varken kommer att få stöd eller frågor.
Stöd har hon oavsett, och det har skrattats och gjorts narr av både EV och GB i denna tråden.
Det är alltså inte rimligt eller sannolikt att två kvinnor som är helt oberoende av varandra talar om hur svartsjuk och våldsam Fredrik är skulle ljuga.
Läser man sen Marinas brev är det mer cementerat.
Man har på ett osmakligt sätt förnedrat dom här kvinnorna i ämnet och följdfrågan om varför är en sak att fundera över. Det är nog så att dom trasiga tjejerna som kommit i Fredriks väg har råkat väldigt illa ut och han ska då fan inte framstå som någon sympatisk person och dom som våp eller lögnare.
Senast redigerad av MrsMagoo 2013-12-31 kl. 18:36.
I hela. Eftersom det inte står att numren lagras, lagras de inte.
Vadå i hela, har du fullständigt tappat förståndet?
Det står att samtalslistor sparas. Telefonen har en kapacitet på att lagra 10 missade samtal, 10 mottagna och 20 slagna nummer.
Vadå i hela, har du fullständigt tappat förståndet?
Det står att samtalslistor sparas. Telefonen har en kapacitet på att lagra 10 missade samtal, 10 mottagna och 20 slagna nummer.
Det är svårt att läsa bruksanvisningar ibland, jag förstår det.
Det står inte lagra (englska save) på missade och mottagna samtal, samt slagna nummer. Däremot står det lagra på meddelanden, telefonkontakter, anteckningar, radiostationsinställningar, e-brev mm. De finns kvar i telefonen även om batteriet tar slut.
…blod i en säng har ju inget sammanhang med att jag har slått en hand i en vägg
Det kan det väl ha?
Det har det väl inte
Det kan ju vara uppkomsten, ilskan började där och så slutar det där med blodpöl i
sängen, det är väl inte så konstigt?
Det är väl jävligt konstigt
Förhör med Svensson, Leif Fredrik; 2011-04-21 09:09 diarienr: 1400-K126753-10
1124
Nej, det är det inte, det är världens naturligaste, det är ju så det måste börja med
någonting, det börjar ju inte med att man skjuter någon
Så du menar
Och så slår man hål i väggen efteråt
Så du menar att mitt motiv då skulle vara att ett dragblock går sönder, det är vad du, det är
alltså vad du påstår?
Nej, nej men det kan vara orsak, den ilskan kan vara orsak till mycket annat
bakomliggande som du och Marina har skapat under erat förhållande, du är ju
inneboende, det är ju slut
Ja
Eller hur?
Ja
Ja och det tar väl inte slut utan
Men vi
Anledning?
Ja men det var ju för att vi bägge två kom fram till att vi funkar inte tillsammans men vi
funkade bra som vänner och som arbetskamrater
Så enkelt är det inte med Marina
Vadå så enkelt är det inte, så enkelt är det visst
Tala om för mig en enda fabricerad indicie?
(skriker) hur skulle jag annars, hur skulle jag annars kunna bo där om vi inte hade funkat som
vänner?
Därför att du är en parasit och hänger dig kvar
(skriker) håll käften nu
och hade ingen annanstans
(skriker) ta mig härifrån, ta mig härfrån
annanstans att ta vägen
Du är ett as
Fredrik lugna dig, Fredrik lugn här
Du är ett as
Förhör med Svensson, Leif Fredrik; 2011-04-21 09:09 diarienr: 1400-K126753-10
1125
Det har vart lite personangrepp här från bägge håll och det tycker jag är
Parasit, va fy fan
Tyst nu Fredrik, Fredrik
Fy fan vilka jävla äckligt as du är
Fredrik
Jag vet dessutom att ni har gått ut till folk, allmänhet och talat om
Fredrik
Att den jäveln har levt på henne i flera år
Fredrik, Fredrik luta dig tillbaka och så är du lite tyst, vänta lite äh… jag köper inte att en
förhörsledare kallar min klient för parasit det tycker jag är
Det står i förhörena med jättemånga
Ja då säger man att någon påstår det men man tar det inte som ett uttalande, det är
personangrepp, det köper, så får det inte gå till, hur är det med dig Fredrik, förstår jag dig
rätt, du vill inte ha fler förhör förrän dom har presenterat den här breda utredningen där
dom liksom
Ja
Som visar, då lägger vi den begäran
Man känner riktigt av den laddade stämningen...
Parasiten tålde inte alltså att bli kallad precis det han var utan då blev han närmast rasande.
Mot bakgrund av den här återgivna lilla förhörssituationen så förstår man hur vansinnigt lätt
den här människan kan tappa fattningen och fara ut i otidigheter och våldet är nog aldrig
långt borta när denne figur pressas det allra minsta.
Ställer man en sån mot väggen så hugger det nästan direkt.
Bilden av den lättkränkte psykopaten får ännu mera fyllighet i konturerna.
Senast redigerad av Grandioso 2013-12-31 kl. 19:45.
Det är svårt att läsa bruksanvisningar ibland, jag förstår det.
Det står inte lagra (englska save) på missade och mottagna samtal, samt slagna nummer. Däremot står det lagra på meddelanden, telefonkontakter, anteckningar, radiostationsinställningar, e-brev mm. De finns kvar i telefonen även om batteriet tar slut.
Nokia 5100 har ett sk shared memory* eller dynamic memory vilket innebär att all info sparas på samma utrymme.
På ren svenska betyder det alltså att bilder, sms, mms, kontakter och samtalslistor sparas på ett och samma utrymme. Således, finns inte det ena kvar finns inte heller det andra. Eller för att tala klarspråk för dig, finns det några kontakter i telefonen så bör det även finnas samtalslistor. Så tolkar jag det som.
Nu skall jag iväg o fira nyår, återkom gärna i frågan då du har fakta
En till lös tråd:
Vad är det som säger att inte FS haft någon Flashbackmedlem som medhjälpare? Denne kanske inte bara träffat honom efter brottet utan även före. Nu är i så fall personens uppgift att fylla tråden med villospår med förhoppningen att åklagaren tror på dem. Jag tycker detta är mycket viktigare att utreda än 195 namn i en telefonbok.
En till lös tråd:
Vad är det som säger att inte FS haft någon Flashbackmedlem som medhjälpare? Denne kanske inte bara träffat honom efter brottet utan även före. Nu är i så fall personens uppgift att fylla tråden med villospår med förhoppningen att åklagaren tror på dem. Jag tycker detta är mycket viktigare att utreda än 195 namn i en telefonbok.
En till lös tråd:
Bra tänkt där.
Ja, vad vet man? Mycket rackarspel kanske. Tror polisen slänger ett öga hit då och då.
Själv utesluter jag ännu inte helt att vår man haft en viss hjälp i något skede.
Och jag har en viss uppfattning om var den hjälpen skulle komma ifrån.