2013-12-27, 07:00
Medlem
Var förbi Spiga 3 idag och lyckades få tag på ett par byxor från Boglioli med 40% rabatt! Riktigt mysig butik i övrigt. Rekommenderas varmt till er som har turen att bo på Sveriges framsida.
Citera
2013-12-28, 16:09
Medlem
Hugo vid fridhemsplan har rea på bla Gajola och OJ. Fanns många kavajer från Gajola kvar. Själv blev det inget köp då jag inte fann ngn som föll mig riktigt i smaken.
Citera
2013-12-28, 20:52
Medlem
Pörrs avatar
Flyttat ett antal inlägg om kavajers skärning hit.

/Moderator
Citera
2013-12-29, 13:38
Medlem
Runforrestruuuns avatar
Mrporter påbörjade precis sin rea, för er som har missat
Citera
2013-12-29, 19:16
Medlem
JohnnyDungeons avatar
Fan vad hetsiga e-handelsreorna är numera. För några år sedan kunde man sitta och fundera i ett par dagar innan man slog till. I år upplever jag att varorna ryker på nolltid.
Citera
2013-12-29, 21:17
Medlem
Kopparstadens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyDungeon
Fan vad hetsiga e-handelsreorna är numera. För några år sedan kunde man sitta och fundera i ett par dagar innan man slog till. I år upplever jag att varorna ryker på nolltid.

Håller med. Minns de första åren Berg&Berg hade sin rea då kunde man beställa i lugn och ro, de senaste två åren har det knappt inte att komma in på sidan och om man gjort det hinner varan ta slut mellan man klickar köp till man ska betala.
Citera
2013-12-30, 01:50
Medlem
kebabsvarvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyDungeon
Sjukt tråkigt.. Man vill ju att sakerna ska ligga kvar till reorna når 80% .
Citera
2013-12-30, 02:31
Medlem
KSOEskribents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ohyfsad
Var förbi Spiga 3 idag och lyckades få tag på ett par byxor från Boglioli med 40% rabatt! Riktigt mysig butik i övrigt. Rekommenderas varmt till er som har turen att bo på Sveriges framsida.

Spiga3 har även kvalitétsrea på/i sin webbshop så övriga svenskar har möjlighet att göra en del fynd.
Senast redigerad av KSOEskribent 2013-12-30 kl. 02:43.
Citera
2014-01-02, 11:22
Medlem
Berg & berg börjar sin vinterrea 7 januari.

http://bergbergstore.com/editorials/salepreview_w14_1/
Citera
2014-01-03, 00:01
Medlem
Spodes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ohyfsad
Berg & berg börjar sin vinterrea 7 januari.

http://bergbergstore.com/editorials/salepreview_w14_1/

Kan tillägga att den börjar 09.00. Häng på låset, för 09.05 kommer det finaste vara slut.
Citera
2014-01-04, 02:06
Medlem
Kurpatovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr gurka
Vet inte om det är REA eller bara vanliga Yoox-priser men jag köpte pris ett par Incotex för €100 och två polotröjor; en i kashmir och en i en kashmir/silke, för tillsammans €210. Det är fantastiskt vad billig den där sidan kan vara ibland.

Citat:
Ursprungligen postat av doughie
Yoox är fan bland de roeligaste jag vet. Vilka märken var polotröjorna?

Köpte nyligen ett par Incotex, lite smalare och mer casual än vanligt, för under 600 kr fraktat och klart. Mer som ett substitut till jeans och fungerar bra med kashmirtröja.

Hur får ni varorna till sverige? Försökte köpa en handväska men de shippar bara inom USA står det på hemsidan.
Citera
2014-01-04, 03:03
Medlem
ShogunAssasins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurpatov
Hur får ni varorna till sverige? Försökte köpa en handväska men de shippar bara inom USA står det på hemsidan.
Yoox ligger i Italien, så det låter konsigt. Säker på att det inte står att de inte skickar varan till USA?

Kolla i adressfältet om det står – http://www.yoox.com/se/women/ – eller – http://www.yoox.com/us/women/, i vilket fall så vill du vara inne på sidan som riktar sig till svenskar (den första länken), jag har själv fått lite problem någon gång när jag hamnat på Yoox via Google och sidan var inställd på att jag befann mig i amerika.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in