[quote=sveningmar|46790570]Någon mer än jag som blir skit trött och bara däckar av xanor? På alla andra benz blir jag tvärt om, blir pigg och får lust att göra saker osv. Inte ens imovan och flunizar blir jag minsta trött på som är till för sömnen, men somnar om jag lägger mig. Men på xanor går det inte att vara vaken.
Jag kan jobba på 4-5mg flunizar som ska vara starkaste benzot utan problem tex, men för någon vecka sen slängde jag i mig en xanor depå på morgonen och tänkte att de skulle vara lugnt då depåeffekten skulle vara många timmar. Men efter en timme eller något kunde jag knappt hålla ögonen öppna, saker ramlade ur händerna och jag gick helt vingligt så fick dra hem illa kvickt och däcka.
Igår kväll däckade jag kl 8 på kvällen efter 1mg bara och lite gräs och jag var inte alls trött innan. Hur fan kan jag bli så trött på enbart xanor? Jag hinner ju knappt ens få den sköna effekten av benzot innan jag somnar.
Hata xanor![/QUOTE
Jag blir nästan likadan! Jag käkar inte benso ofta nu längre, men när ja väl väljer o ta det nån kväll/natt i halvåret så blir ja oxå bara trött o däckar. Men käkar ja mer än 10mg då blir ja inte trött o däckar utan bara riktigt jävla flöddrad o dryg!...Min slutsats: Du käkar helt enkelt för lite hehe