2013-12-29, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sveningmar
Någon mer än jag som blir skit trött och bara däckar av xanor? På alla andra benz blir jag tvärt om, blir pigg och får lust att göra saker osv. Inte ens imovan och flunizar blir jag minsta trött på som är till för sömnen, men somnar om jag lägger mig. Men på xanor går det inte att vara vaken.

Jag kan jobba på 4-5mg flunizar som ska vara starkaste benzot utan problem tex, men för någon vecka sen slängde jag i mig en xanor depå på morgonen och tänkte att de skulle vara lugnt då depåeffekten skulle vara många timmar. Men efter en timme eller något kunde jag knappt hålla ögonen öppna, saker ramlade ur händerna och jag gick helt vingligt så fick dra hem illa kvickt och däcka.

Igår kväll däckade jag kl 8 på kvällen efter 1mg bara och lite gräs och jag var inte alls trött innan. Hur fan kan jag bli så trött på enbart xanor? Jag hinner ju knappt ens få den sköna effekten av benzot innan jag somnar.

Hata xanor!

När jag börja käka X många år sen nu. Men kommer håg att jag vart svin trött och fick gå och lägga mej. Men ruset förändrats efter ett ta och då somnar man inte av dom. Blir banzad och skönt och det största pluset är ju att ångesten försvinner.
Citera
2013-12-29, 14:41
Medlem
sveningmars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mod32
När jag börja käka X många år sen nu. Men kommer håg att jag vart svin trött och fick gå och lägga mej. Men ruset förändrats efter ett ta och då somnar man inte av dom. Blir banzad och skönt och det största pluset är ju att ångesten försvinner.

Menar du när tolleransen går upp? Jag käkar inte benzo längre nästan men för flera år sen käkade jag benzo som en dåre och då däckade ja inte heller av xanor men de var ju för jag hade en så sjuk jävla benzo tolleransen. Xanor är mitt sista val när det gäller benzo förutom sobril som inte funkar typ. Ja de dämpar ju ångesten men inte kul att bara sova.
En halv stav och jag däckar typ men på 10st roppar är de inga problem lixom..
Citera
2013-12-29, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sveningmar
Menar du när tolleransen går upp? Jag käkar inte benzo längre nästan men för flera år sen käkade jag benzo som en dåre och då däckade ja inte heller av xanor men de var ju för jag hade en så sjuk jävla benzo tolleransen. Xanor är mitt sista val när det gäller benzo förutom sobril som inte funkar typ. Ja de dämpar ju ångesten men inte kul att bara sova.
En halv stav och jag däckar typ men på 10st roppar är de inga problem lixom..

För mej så kan jag ha uppehåll med x nån vecka, sen käka x igen och fortfarande blir jag inte trött av dom längre. Men alla är olika och får olika russ.
Citera
2013-12-29, 15:06
Medlem
sveningmars avatar
Citat:
För mej så kan jag ha uppehåll med x nån vecka, sen käka x igen och fortfarande blir jag inte trött av dom längre. Men alla är olika och får olika russ.

Så är det inte för mig iaf. Jag käkar benzo för att bli pigg och orka göra saker som jag inte pallar när man har massa ångest. På 2-3 ikto eller stess blir jag nästan speedad och full av energi och orkar hålla igång hela dagen. Jobba 12h i sträck är inte ens minsta problem då. Men xanor däckar mig bara :-(

Tyvärr var stessen och ikton slut hos kranen så klippte xanor dum som jag är. Jag får ge bort skiten eller spola ner och hålla mig till mina imovane tills stess kommer in igen.
Citera
2013-12-29, 22:01
Medlem
Chicken-hawks avatar
Får Xanor utskrivit ibland så får gå med denna fanclub jag med
Citera
2013-12-30, 11:33
Medlem
StrainHunter021s avatar
[quote=sveningmar|46790570]Någon mer än jag som blir skit trött och bara däckar av xanor? På alla andra benz blir jag tvärt om, blir pigg och får lust att göra saker osv. Inte ens imovan och flunizar blir jag minsta trött på som är till för sömnen, men somnar om jag lägger mig. Men på xanor går det inte att vara vaken.

Jag kan jobba på 4-5mg flunizar som ska vara starkaste benzot utan problem tex, men för någon vecka sen slängde jag i mig en xanor depå på morgonen och tänkte att de skulle vara lugnt då depåeffekten skulle vara många timmar. Men efter en timme eller något kunde jag knappt hålla ögonen öppna, saker ramlade ur händerna och jag gick helt vingligt så fick dra hem illa kvickt och däcka.

Igår kväll däckade jag kl 8 på kvällen efter 1mg bara och lite gräs och jag var inte alls trött innan. Hur fan kan jag bli så trött på enbart xanor? Jag hinner ju knappt ens få den sköna effekten av benzot innan jag somnar.

Hata xanor![/QUOTE

Jag blir nästan likadan! Jag käkar inte benso ofta nu längre, men när ja väl väljer o ta det nån kväll/natt i halvåret så blir ja oxå bara trött o däckar. Men käkar ja mer än 10mg då blir ja inte trött o däckar utan bara riktigt jävla flöddrad o dryg!...Min slutsats: Du käkar helt enkelt för lite hehe
Citera
2014-01-02, 09:08
Medlem
Är det ok att dricka lite vodka ikväll om jag tagit 1mg xanor nu på morgonen?
Citera
2014-01-02, 14:39
Medlem
masterior26s avatar
Jag tog 40mg stilnoct vid 12 idag och skulle vilja ta 2-3mg xanor runt 5-6 tiden, det är ju 5-6 timmar sen jag tog då så jag borde väll ändå få ett bra rus av xanoren?
Citera
2014-01-02, 16:48
Medlem
Hur är det att röka 1mg depå xanor?.
Citera
2014-01-02, 18:28
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Hur är det att röka 1mg depå xanor?.

Värdelöst så krossa tabletten och svälj istället.
Citera
2014-01-03, 09:10
Medlem
Negaducks avatar
Dött det är här, efter nyår och allt förmodar jag att det är färdigflöddrat för en många
Jag ska grogga lite under dagen/senare ikväll, är det lugnt att ta 2mg xanor nu? Har slängt i mig en hel del x och imovane under ett par dagar nu. 1mg funkar inte längre men de tar slut snart och så är det me det. Tycker effekten släpper efter 5 timmar typ, då kan det vara läge att börja grogga.
Citera
2014-01-03, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
Värdelöst så krossa tabletten och svälj istället.
Nu har jag inte rökt depå så det kan jag inte svara på men vanliga funkar fint och ger ett bra rus men kort. Ibland stoppar jag i mig 3-4 mg och röker 1 mg för att få effekten snabbt och när den börjar avta så kickar dom man svalde.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in