2013-12-28, 22:35
Medlem
Harrybs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VemSaDet
Här har vi
Komigen vill ha fart på tråden så det blir en jävla god stämning lägg upp bilder

Haha, bilder kommer imorgon, då är mina inköp klara. Känner mig jäkligt nöjd med mina köp i år.

Dissekera Boom Town lite idag och märker att det bara är en 20mm tårta Men finalen består iaf av 3 st 45mm dubbelshells, så det kan ju vara lite roligt. Har alltid velat testa den tårtan i och med att den skjuter upp i spiral och det kan ju vara rätt roligt.
Citera
2013-12-28, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harryb
Haha, bilder kommer imorgon, då är mina inköp klara. Känner mig jäkligt nöjd med mina köp i år.

Dissekera Boom Town lite idag och märker att det bara är en 20mm tårta Men finalen består iaf av 3 st 45mm dubbelshells, så det kan ju vara lite roligt. Har alltid velat testa den tårtan i och med att den skjuter upp i spiral och det kan ju vara rätt roligt.

En liten fågel viskade i mitt öra att den tårtan inte ska produceras mer, så det var ju bra timeat iaf
Citera
2013-12-28, 22:52
Medlem
Harrybs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av safarifarmor
En liten fågel viskade i mitt öra att den tårtan inte ska produceras mer, så det var ju bra timeat iaf

A fan kanske därför dom har sänkt priset så pass mycket på den? Vet att ÖoB hade den för något år sedan och då kosta den 999kr, nu fick jag den för 650kr och det var hos en som inte alls hade lika bra priser om man jämför med tex ÖoB när dom sålde Hammargrens.
Citera
2013-12-28, 22:59
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mo
Hehe, jo men de ligger i leklådan så det är inte hela världen

Däremot hade jag gärna haft med Bomb Extreme på bilden för den tårtan är brutalt stor.
Inga Flash Powder Mo
Citera
2013-12-28, 23:00
Medlem
Verkar bli en väldigt fyrverkeri full nyår i år! Här skjuts det fyrverkerier hela tiden, förvånad
Citera
2013-12-28, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Inga Flash Powder Mo

huh? Vet inte riktigt vad du menar.

Bangers och annat småkraft är inte med på bilden men for your information så kommer det finnas både 2" och 3" titanium på plats när 2014 anländer
Citera
2013-12-28, 23:07
Medlem
Citat:
Svea i Höör har de flesta arrangemangstårtorna på hyllan om någon vill ha dessa

Där ser man, är det Fyrverkerigrossisten du menar?
Citera
2013-12-28, 23:09
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
huh? Vet inte riktigt vad du menar.

Bangers och annat småkraft är inte med på bilden men for your information så kommer det finnas både 2" och 3" titanium på plats när 2014 anländer
M-80-Som du gjort förut
Citera
2013-12-28, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marcusgnaget

Imorgon eller på måndag blir det nog en tsar bomba också.

http://imgi.se/image.php?di=12TW

Gör det! Bra pjäs
Citera
2013-12-28, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
M-80-Som du gjort förut

Jag vet seriöst inte vad du pratar om.
Citera
2013-12-28, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rytve
Där ser man, är det Fyrverkerigrossisten du menar?

Precis!
Citera
2013-12-28, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harryb
A fan kanske därför dom har sänkt priset så pass mycket på den? Vet att ÖoB hade den för något år sedan och då kosta den 999kr, nu fick jag den för 650kr och det var hos en som inte alls hade lika bra priser om man jämför med tex ÖoB när dom sålde Hammargrens.

Ja, detta är anledningen till det låga priset. Var själv lite halvsugen på den tårtan men bestämde mig för att låta bli trots priset och vetskapen att den inte längre kommer finnas i Hammargrens sortiment. Avlägg gärna rapport efter nyår så man vet om man borde köpt ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in