Citat:
Ursprungligen postat av
AlisterG
Har också lagt min sista skobeställning för året nu. Vet ju att Gaziano & Girling höjer sina priser i januari, och har funderat på en MTO ett tag så passade på att lägga beställningen nu innan prishöjningen. Ett par Hove på DG70 F-vidd, Vintage oak, single Dainite-sula. Beställda genom Skoaktiebolaget. Nu är det bara den lååånga väntan kvar. När man beställer från en mindre verkstad som Bestetti eller Antonio Meccariello så får man iaf bilder från tillverkningen som stillar väntan något, men nu är det ju bara tyst i fyra-sex månader innan skorna plötsligt dyker upp.
Kul! Är ju inte ett stort fan av split toes men börjar väl mjukna lite, gissar att jag kommer att gilla dem lagom till jag fyller 40

Mellan Hove och Dover håller jag Dover högre och tycker att de snyggaste är i nån mörk grain eller mocka med dubbel läder- eller dainite-sula.
Citat:
Ursprungligen postat av
hoodog
Mjo, men att 236:an has av så många är nog snarare en budgetfråga. Det är inte alla som har råd med ett par EG, trots allt... Skönt att det löste sig med leveranserna! Synd bara att de inte dök upp innan resan... Men men, den som väntar på något gott...
Var lite snabbare i tanken än på tangenterna. Menade att det är konstigt att inte 202 omtalas mer, dvs att folk skriver att de gärna skulle vilja ha en sko på den lästen mm. Annars håller jag med om att det inte är konstigt alls att CJ är vanligare än EG här i tråden.
Citat:
Ursprungligen postat av
Pörr
Utan att veta skicket på dem låter det onekligen som ett rätt bra pris (och jag vill minnas att du inte har någon kromosom storlek heller utan en rätt median sådan). Antar att det är jag som numera alldeles för sällan söker på Ebay, eftersom när jag gör det dyker det bara upp subs för 600 pund och det känns lite väl mastigt.
De såg rätt sunkiga ut men granskade bilderna noga och lädret så helt ut och ytan kan man ju fixa till. Sulan såg ok ut men med en slitsula. Om jag inte lyckas väcka liv i dem så får jag väl skicka dem till EG alt. Dandy shoecare. Har UK8E i EG så en rätt ordinär strl...