Citat:
Ursprungligen postat av
ShizzleNizzle
Tips till er som gnäller på att folk feedar, flamar, afkar osv när ni lirar era promo-games... Spela INTE mellan kl 14 till 00. Det är då alla fittungar spelar direkt efter dom kommit hem från skolan, och runt 00 tiden ligger dom jävla små asen och sover. Då får jag helt plötsligt mycket bättre games. Inte super ojämna games där ena laget blir helt sönderstompat, utan mer balanserade och jämna games som är roliga att spela.
Mitt tips är alltså, lira på nätterna om ni vill ha bra matcher, eller byt server till NA. Funkar lika bra att lira där på europeisk eftermiddagstid som nattetid på EU servrarna. Undvik "normala" tider så undviker ni även småbarnen som inte kan spela.
Jag kan väll hålla med att det är kanske flera otrevliga personer som spelar på dagarna, men det är ju minst lika stora problem på nätterna. Jag har flertal fått spela på nätterna med folk som är antingen höga, väldigt trötta eller är fulla. Det är knappast så stor skillnad på att spela klockan 03 eller spela klockan 15.00 som man vill tro, och det är ju absolut ingeting som säger att om du sparar din promo till 15.00 att du vinner då.
Att byta till NA och få spela med 100-200 i ping är ju knappast bättre heller.