2013-11-03, 14:37
Medlem
Kan rekommendera att ni kollar på Good Guy Garrys stream just nu, han håller på med en Bronze V to Challenger stream, han är nu Bronze I på andra dagen av streaming.
Dock får jag väl inte linka streamen, men han har 8k viewers så den är rätt högt uppe på twitch.
Citera
2013-11-03, 15:27
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av talvilover
Kan rekommendera att ni kollar på Good Guy Garrys stream just nu, han håller på med en Bronze V to Challenger stream, han är nu Bronze I på andra dagen av streaming.
Dock får jag väl inte linka streamen, men han har 8k viewers så den är rätt högt uppe på twitch.
Vem exakt är "Good Guy Garry" om jag får fråga? (Hans riktiga nick?)
Citera
2013-11-03, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av talvilover

Har aldrig riktigt sett tjusningen med att se en challenger nivå spelare stompa sin väg genom bronze-plat. Vet dock inte om han är på challenger nivå då jag aldrig hört talas om snubben.
Citera
2013-11-03, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Vem exakt är "Good Guy Garry" om jag får fråga? (Hans riktiga nick?)
Det är hans riktiga nick, han ligger i diamond 1 i NA, lirar typ bara skarner.
Citera
2013-12-28, 15:10
Medlem
Jösses, ge mig ett silverkonto och en vecka så är det i guld inga problem. Har gjort det flera gånger.

Jag är inte ens diamond, mitt main ligger i plat 2.

Skiter man i feeders, blamar man inte, och bara spelar sitt bästa så klättrar man, det är så simpelt som det.

PS: Buy a ward, save a life.

//jekke
Citera
2013-12-28, 20:09
Medlem
Är det emot att erbjuda billig elo-boosting här?
Citera
2013-12-28, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av illusionz
Är det emot att erbjuda billig elo-boosting här?
Japp, 1 veckas ban. (Från egen erfarenhet. )
Citera
2014-01-02, 00:09
Medlem
Förstår inte detta elo hell är det för att ni är dåliga så ni är fast i bronze eller vadå?
Citera
2014-01-02, 02:00
Medlem
Jahauuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kingleffe
Förstår inte detta elo hell är det för att ni är dåliga så ni är fast i bronze eller vadå?

Nåt sånt. Elo hell kan enkelt sett beskrivas som att man inte inser sina misstag. Minimerar man sina misstag så stiger man i ELO
Citera
2014-01-02, 10:29
Medlem
ShizzleNizzles avatar
Tips till er som gnäller på att folk feedar, flamar, afkar osv när ni lirar era promo-games... Spela INTE mellan kl 14 till 00. Det är då alla fittungar spelar direkt efter dom kommit hem från skolan, och runt 00 tiden ligger dom jävla små asen och sover. Då får jag helt plötsligt mycket bättre games. Inte super ojämna games där ena laget blir helt sönderstompat, utan mer balanserade och jämna games som är roliga att spela.

Mitt tips är alltså, lira på nätterna om ni vill ha bra matcher, eller byt server till NA. Funkar lika bra att lira där på europeisk eftermiddagstid som nattetid på EU servrarna. Undvik "normala" tider så undviker ni även småbarnen som inte kan spela.
Citera
2014-01-02, 12:04
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShizzleNizzle
Tips till er som gnäller på att folk feedar, flamar, afkar osv när ni lirar era promo-games... Spela INTE mellan kl 14 till 00. Det är då alla fittungar spelar direkt efter dom kommit hem från skolan, och runt 00 tiden ligger dom jävla små asen och sover. Då får jag helt plötsligt mycket bättre games. Inte super ojämna games där ena laget blir helt sönderstompat, utan mer balanserade och jämna games som är roliga att spela.

Mitt tips är alltså, lira på nätterna om ni vill ha bra matcher, eller byt server till NA. Funkar lika bra att lira där på europeisk eftermiddagstid som nattetid på EU servrarna. Undvik "normala" tider så undviker ni även småbarnen som inte kan spela.
Jag kan väll hålla med att det är kanske flera otrevliga personer som spelar på dagarna, men det är ju minst lika stora problem på nätterna. Jag har flertal fått spela på nätterna med folk som är antingen höga, väldigt trötta eller är fulla. Det är knappast så stor skillnad på att spela klockan 03 eller spela klockan 15.00 som man vill tro, och det är ju absolut ingeting som säger att om du sparar din promo till 15.00 att du vinner då.

Att byta till NA och få spela med 100-200 i ping är ju knappast bättre heller.
Citera
2014-01-02, 12:33
Medlem
Jahauuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShizzleNizzle

Håller med irken där. På nätterna kan man råka ut för fulla människor, där jag själv ibland lirar ranked full (Ångrar det varje gång, varför i helvete lira lol när man ska slagga?) :O Och fulla spelare spelar då fan inte alls bra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in