2013-12-27, 20:20
Medlem
Bandoliers avatar
Det väsentliga är inte huruvida damfotbollen är ointressant eller inte - utan det är Zlatans dryga attityd som är problemet!

Han borde fan kunna kosta på sig att vara lite ödmjuk någon gång. Alla vet ju att damfotboll inte går att jämföra på samma villkor som herrfotboll - men varför uttrycka sig hånfullt och nedlåtande?

Killen är en ärthjärna - det är fakta - men han borde efter så många år i eliten ha lärt sig lite om hur man uppför sig. Istället för att vara den största förebilden för unga förortskillar så blir han bara ännu en blatte som raljerar om hur kvinnor ska vara tacksamma för att de får suga hans pung...

Hoppas han snart får en skada som förpassar honom bort från medievärlden - jag vill slippa se hans dryga nuna när jag slår på TV´n.
Citera
2013-12-27, 20:23
Medlem
Muslimen Zlatan kommer alltid vara den han är oavsett vad, vilket jag tycker är helt rätt. Han säger och gör helt olikt ifrån övriga.

Sen oxå är Zlatan väl medveten om att man försöker hela tiden ändra på honom, men genom sina protester som han förmedlat mellan raderna, vägrar han infinna sig vid att göra honom till "husblatten" som Henke, Dahlin mfl. med det har han min fulla respekt.
Senast redigerad av Knullkompisen 2013-12-27 kl. 20:55.
Citera
2013-12-27, 20:25
Medlem
NuLugnarDuNerDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolier
Det väsentliga är inte huruvida damfotbollen är ointressant eller inte - utan det är Zlatans dryga attityd som är problemet!

Han borde fan kunna kosta på sig att vara lite ödmjuk någon gång. Alla vet ju att damfotboll inte går att jämföra på samma villkor som herrfotboll - men varför uttrycka sig hånfullt och nedlåtande?

Killen är en ärthjärna - det är fakta - men han borde efter så många år i eliten ha lärt sig lite om hur man uppför sig. Istället för att vara den största förebilden för unga förortskillar så blir han bara ännu en blatte som raljerar om hur kvinnor ska vara tacksamma för att de får suga hans pung...

Hoppas han snart får en skada som förpassar honom bort från medievärlden - jag vill slippa se hans dryga nuna när jag slår på TV´n.
Faktum kvarstår ju dock att han säger det som alla tänker.
Och han är den ända som kan komma undan med det utan att bli halshuggen.
Citera
2013-12-27, 20:28
Medlem
Bandoliers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NuLugnarDuNerDig
Faktum kvarstår ju dock att han säger det som alla tänker.
Och han är den ända som kan komma undan med det utan att bli halshuggen.

Många kanske håller med honom i sak när det gäller själva jämförelsen - men jag hoppas inte många håller med honom om att man ska ha en förnedrande syn på damfotboll. Hans dryga snack om att de kan få en cykel med hans autograf på visar vad han går för innerst inne.
Citera
2013-12-27, 20:30
Medlem
OldWolfs avatar
Citat:

På vilket sätt uttryckte han sig hånfullt och nedlåtande? Han berömde ju damfotbollen!
Citera
2013-12-27, 20:30
Medlem
Ridaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av St. Pinocchio
Vad damidrott anbelangar räcker det med 10 min beachvolleyboll om året för att man skall ha fått häcken full.

Den är bra. Sänds lite för sällan bara.
Friidrotten var bra förr också innan kameramännen allmänt och globalt blev beordrade att inte fota "för lågt" samt bakifrån direkt efter målgång.
Citera
2013-12-27, 20:32
Medlem
OldWolfs avatar
Citat:
Många kanske håller med honom i sak när det gäller själva jämförelsen - men jag hoppas inte många håller med honom om att man ska ha en förnedrande syn på damfotboll. Hans dryga snack om att de kan få en cykel med hans autograf på visar vad han går för innerst inne.

Har du läst artikeln?
Citera
2013-12-27, 20:35
Medlem
Jaaag tror att Zlatan analyserade situationen på ett annat sätt.

Anders Svensson vill inte ha någon bil! Om han tar bilen åker han på att betala skatt nästan lika mycket som bilen kostar. Han skulle till slut få "låna" bilen tre år istället, vet inte om han gick med på det.

Därför, en cykel med Zlatans namnteckning kan bli mer värd än bilen som vi alla vet tappar i värde ganska fort. Snyggt Zlatan!
Citera
2013-12-27, 20:35
Medlem
Hatten av för muslimen Zlatan och Uffe van heden Brunnberg. Bägge dessa herrar visar vägen genom korrekt kritik mot fittanismen som hjärntvättat flertalet av männen! Fuck fittanismen!
Citera
2013-12-27, 20:37
Medlem
Bandoliers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OldWolf
På vilket sätt uttryckte han sig hånfullt och nedlåtande? Han berömde ju damfotbollen!

Det framgår både i och mellan raderna hur Zlatan ser på damfotboll. Och han får gärna ha de åsikterna om han vill....

Många verkar vara så upptagna av att dyrka allt det Zlatte säger så de inte har förmågan att se vad han egentligen går för. Han är en fantastisk fotbollsspelare - ingen tvekan om det - men det betyder inte att han är en fantastisk förebild och analytiker. Tvärtom så är han en skithög som tror att han är guds gåva till mänskligheten.
Citera
2013-12-27, 20:40
Medlem
OldWolfs avatar
Citat:
Det framgår både i och mellan raderna hur Zlatan ser på damfotboll. Och han får gärna ha de åsikterna om han vill....

Många verkar vara så upptagna av att dyrka allt det Zlatte säger så de inte har förmågan att se vad han egentligen går för. Han är en fantastisk fotbollsspelare - ingen tvekan om det - men det betyder inte att han är en fantastisk förebild och analytiker. Tvärtom så är han en skithög som tror att han är guds gåva till mänskligheten.
Du får gärna styrka dina påståenden med citat ur originalartikeln i Expressen
Citera
2013-12-27, 20:40
Medlem
-snW-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkompisen
Hatten av för muslimen Zlatan och Uffe van heden Brunnberg. Bägge dessa herrar visar vägen genom korrekt kritik mot fittanismen som hjärntvättat flertalet av männen! Fuck fittanismen!
Hans far är muslim, Zlatan själv praktiserar inte religionen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in