Citat:
Ursprungligen postat av
Haze
Han vill vara nr1 framför scen där Maiden ska spela. Till vilken nytta begriper jag inte.
Jag vill ju stå längst fram på Maiden såklart. Skiter väl i om det är dåliga band innan. Köade som sagt i 30 timmar i somras när de lirade här. Inga problem. Det är bara avslappnande. Vill inte riskera att hamna långt bak.
Känns som att folket som står långt fram på bandet innan Maiden kommer stå kvar när det trots allt är Maiden som ska spela. Majoriteten av alla på festivalen går ju dit för att glo på spektaklet.
Hur ser det ut på en sådan här stor festival? Blir det helt tomt framme vid stora scenen mellan banden?