Fy sjutton vad dåligt det går i onlinesäsonger. Köpte ju som bekant ett bra lag (
http://www.futhead.com/14/squads/4221621/) och det är förvisso jävligt skönt att spela med, men Iniesta känns fan inte bra alltså. Reus är gudomlig, Neymar är fin med. Diego Costa producerar verkligen NADA, riktigt sjuka långskott så sett men överlag ganska osynlig..
Casillas gjorde några riktiga jävla pajastabbar där han egentligen borde räddat med, men kan inte ha inne någon annan målvakt pga. chemistryn.. (eller?)
Första matchen gick åt h*lvete och förlorade med typ 4-1, andra matchen lyckades jag åtminstonde vända underläge till 3-3 till slut.
Så, min fråga är. Finns det några värda spelare att byta ut Iniesta samt Diego Costa med? Pris spelar ingen roll så länge dem är beast. Säljer jag av Iniesta + Costa har jag cirka 350k till förfogande.