2013-12-27, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zamina
Vilken RW tycker ni är bäst i Premier League? Kör med Walcott just nu, är Nani bra? Eller vem ska man satsa på?

Jesus Navas, Nani eller Lamela.
Citera
2013-12-27, 14:49
Medlem
zaminas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dpara
Nani är sjukt bra enligt mig

Citat:
Ursprungligen postat av futmaster
Jesus Navas, Nani eller Lamela.

Tackar! Ligger på stabila 1000 Gold för tillfället och såg att Lamela inte var särskilt dyr så spela med honom till en början, bästa kemi kortet till Lamela?
Citera
2013-12-27, 14:50
Medlem
iHenkeds avatar
Fy sjutton vad dåligt det går i onlinesäsonger. Köpte ju som bekant ett bra lag (http://www.futhead.com/14/squads/4221621/) och det är förvisso jävligt skönt att spela med, men Iniesta känns fan inte bra alltså. Reus är gudomlig, Neymar är fin med. Diego Costa producerar verkligen NADA, riktigt sjuka långskott så sett men överlag ganska osynlig..
Casillas gjorde några riktiga jävla pajastabbar där han egentligen borde räddat med, men kan inte ha inne någon annan målvakt pga. chemistryn.. (eller?)

Första matchen gick åt h*lvete och förlorade med typ 4-1, andra matchen lyckades jag åtminstonde vända underläge till 3-3 till slut.

Så, min fråga är. Finns det några värda spelare att byta ut Iniesta samt Diego Costa med? Pris spelar ingen roll så länge dem är beast. Säljer jag av Iniesta + Costa har jag cirka 350k till förfogande.
Senast redigerad av iHenked 2013-12-27 kl. 14:58.
Citera
2013-12-27, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zamina
Tackar! Ligger på stabila 1000 Gold för tillfället och såg att Lamela inte var särskilt dyr så spela med honom till en början, bästa kemi kortet till Lamela?

Guldfot? Är inte så bra på kemistilar hehe! Testa dig fram
Citera
2013-12-27, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iHenked
Fy sjutton vad dåligt det går i onlinesäsonger. Köpte ju som ett bekant bra lag (http://www.futhead.com/14/squads/4221621/) och det är förvisso jävligt skönt att spela med, men Iniesta känns fan inte bra alltså. Reus är gudomlig, Neymar är fin med. Diego Costa producerar verkligen NADA, riktigt sjuka långskott så sett men överlag ganska osynlig.. Första matchen gick åt h*lvete och förlorade med typ 4-1, andra matchen lyckades jag åtminstonde vända underläge till 3-3 till slut.

Så, min fråga är. Finns det några värda spelare att byta ut Iniesta samt Diego Costa med? Pris spelar ingen roll så länge dem är beast. Säljer jag av Iniesta + Costa har jag cirka 350k till förfogande.

Isco funka jäkligt bra för mig, kändes rapp. Fabregas kan också vara en möjlighet.
Citera
2013-12-27, 14:57
Medlem
Citat:
Fy sjutton vad dåligt det går i onlinesäsonger. Köpte ju som ett bekant bra lag (http://www.futhead.com/14/squads/4221621/) och det är förvisso jävligt skönt att spela med, men Iniesta känns fan inte bra alltså. Reus är gudomlig, Neymar är fin med. Diego Costa producerar verkligen NADA, riktigt sjuka långskott så sett men överlag ganska osynlig.. Första matchen gick åt h*lvete och förlorade med typ 4-1, andra matchen lyckades jag åtminstonde vända underläge till 3-3 till slut.real

Benzema? Sanchez IF? Har hört att silver liraren rodriguez i Real är rätt så bra. (Som strikers)

Isco eller Xavi kanske?
Citera
2013-12-27, 15:06
Medlem
iHenkeds avatar
Problemet blir Iscos work rates(H/L), vill ju behålla Neymar som CAM, alternativt köra upp Neymar som ST tillsammans med Benzema och sen ha Isco som CAM? Då måste jag ju dock flytta ner Reus + Pedro till LM/RM, vet dock inte hur det hade fungerat.
Citera
2013-12-27, 15:10
Medlem
dannyWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomo1
Du får recensera han när du kört med han

Så har nu lirat 12 matcher med honom, på de matcherna stod han för 9 assister och 7 mål. Han överraskade mig positivt faktiskt. Det jag var mest imponerad av var hans passningsspel och hans inlägg, eftersom han spelar på högerkanten så kommer ju det flesta inläggen bli med högerfoten och han har ju bara 2* weakfoot men det spelade ingen större roll, vartenda inlägg satt på Benzemas panna eller fot.

Skotten var stenhårda, helt sjukt hårt sköt han siktet var dock inte lika bra men när dom satt på mål såg gick dom in, han fick även in en del finess shot utanför målområdet. Pacen kändes som hans NIF, kanske för att jag lirade Maestro på honom som inte boostar pace något. Dribblingarna flöt på lätt och hans 4* skill gjorde sig användbar på kanten.

Är han värd 290k? Det får man avgöra själv men han var verkligen i klass med Robben och hans H/H workrates var faktiskt inget problem.
Lirade honom i det här laget: http://www.futhead.com/14/squads/4301207/
Senast redigerad av dannyW 2013-12-27 kl. 15:14.
Citera
2013-12-27, 15:11
Medlem
[quote=iHenked|46763983]Problemet blir Iscos work rates(H/L), vill ju behålla Neymar som CAM, alternativt köra upp Neymar som ST tillsammans med Benzema och sen ha Isco som CAM? Då måste jag ju dock flytta ner Reus + Pedro till LM/RM, vet dock inte hur det hade fungerat.[/QUOTE

4-1-2-1-2 Då kan du ha Benzea och neymar på toppen. Eller 4-3-2-1 med vänster och höger forwards.

Något sånt.
Citera
2013-12-27, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dannyW
Så har nu lirat 12 matcher med honom, på de matcherna stod han för 9 assister och 7 mål. Han överraskade mig positivt faktiskt. Det jag var mest imponerad av var hans passningsspel och hans inlägg, eftersom han spelar på högerkanten så kommer ju det flesta inläggen bli med högerfoten och han har ju bara 2* weakfoot men det spelade ingen större roll, vartenda inlägg satt på Benzemas panna eller fot. Skotten var stenhårda, helt sjukt hårt sköt han siktet var dock inte lika bra men när dom satt på mål såg gick dom in, han fick även in en del finess shot utanför målområdet. Pacen kändes som hans NIF, kanske för att jag lirade Maestro på honom som inte boostar pace något. Dribblingarna flöt på lätt och hans 4* skill gjorde sig användbar på kanten. Är han värd 290k? Det får man avgöra själv men han var verkligen i klass med Robben och hans H/H workrates var faktiskt inget problem. Lirade honom i det här laget: http://www.futhead.com/14/squads/4301207/

Najjs! Men hur mycket kostar han?
Citera
2013-12-27, 15:14
Medlem
Super.Bendtners avatar
SIF Benatia känns jävligt billig på ps3...går för 75-80 k..hans stats är ju sjuka och bra workrates..någon som kört med han?
Citera
2013-12-27, 15:16
Medlem
iHenkeds avatar
[quote=futmaster|46764030]
Citat:
Problemet blir Iscos work rates(H/L), vill ju behålla Neymar som CAM, alternativt köra upp Neymar som ST tillsammans med Benzema och sen ha Isco som CAM? Då måste jag ju dock flytta ner Reus + Pedro till LM/RM, vet dock inte hur det hade fungerat.[/QUOTE

4-1-2-1-2 Då kan du ha Benzea och neymar på toppen. Eller 4-3-2-1 med vänster och höger forwards.

Något sånt.

Så, har gjort om formation + squad lite, http://www.futhead.com/14/squads/4335366/ ser helt ok ut eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in