2013-12-15, 14:37
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Blev du ledsen? Knulla upp menar jag att vara här och efter 14 dagar vet hela sthlmscenen vem man är. Jag gillar hans throws, gillar han tags mindre men fan vad han körde.
Vart kommer han ifrån då? Har du lite bakgrundsinfo.....
Citera
2013-12-15, 23:08
Medlem
Mandarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av victoryz
Att jämföra en writer med en hel stads tågscen känns väl ganska irrelevant. Men visst, Leons characters på pågan är svårt att mäta sig med. Båda är ju ganska lika i den mån att båda kör en oerhörd variation av tåg i olika länder. Tycker dock att dart har mer stil, medans Leon (svårt att höja Leon utan att nämna Marvel) har väl betytt mer för sin stad än vad dart betyder för Stockholm.

Hans characters är graffitins motsvarighet till såna där t-shirts med ylande vargar och fullmånar som brukar krängas på marknader..
Citera
2013-12-16, 00:27
Medlem
budskaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandark
Hans characters är graffitins motsvarighet till såna där t-shirts med ylande vargar och fullmånar som brukar krängas på marknader..

Haha klockren kommentar! Men jag måste hålla med om att leons charaters är riktigt välgjorda, såväl på tåg som väggar, men kanske inte så superintressanta, lite för välgjorda för min smak. Leons letters är dock tyngre än darts alla gånger tycker jag. Ett sidospår, det vore nice att se lite mer ner-proddar där leon kör letters och marr lägger charactern istället
Citera
2013-12-18, 18:58
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Vart kommer han ifrån då? Har du lite bakgrundsinfo.....
Bump bump.... Vem är Rask?

Fransman?
Citera
2013-12-18, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Bump bump.... Vem är Rask?

Fransman?

Ingen aning! Hans instagram konto heter Sticaaazzi vilket får mig att tro att han kommer från Italien.. Sen har det lite olika betydelse i olika delar men utan att veta något överhuvudtaget tror jag från Lazio
Citera
2013-12-18, 21:28
Medlem
AF figurerade på en bild från kymlinge som var med i Alla är fotografer.
Citera
2013-12-21, 21:11
Bannlyst
Har sätt lite grejer från vakt, värkar tungt, någon som har lite bilder eller insta till han ?
Citera
2013-12-27, 04:55
Medlem
VonBongs avatar
Satt och fundera lite nu på morgonen kvisten vad "HFR" kan stå för.. Skulle anta att det står för Hiding From Reality. Låter ju inte helt dumt.

Men vet någon annan vad det det originella är?
Citera
2013-12-27, 14:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VonBong
Satt och fundera lite nu på morgonen kvisten vad "HFR" kan stå för.. Skulle anta att det står för Hiding From Reality. Låter ju inte helt dumt.

Men vet någon annan vad det det originella är?

Hej flickor / Hej fittor.
Citera
2013-12-27, 16:37
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kun6Size
Hej flickor / Hej fittor.
otroligt omoget
Citera
2013-12-27, 22:15
Medlem
smulade kottens avatar
Tyckte mig läsa om någon som ställde fråga angående vart CHA har tagit vägen men nu hittar jag den inte... Hursom så undrar jag samma sak!

Vad har hänt med dessa sköna lirare som levererade så feta färgsprakare för ~4-5 år sen?
Zero, Play, Benz, Smog, Dexter, Rise osv? (säkert glömt någon och andra under olika alias)
Citera
2013-12-27, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smulade kotten
Tyckte mig läsa om någon som ställde fråga angående vart CHA har tagit vägen men nu hittar jag den inte... Hursom så undrar jag samma sak!

Vad har hänt med dessa sköna lirare som levererade så feta färgsprakare för ~4-5 år sen?
Zero, Play, Benz, Smog, Dexter, Rise osv? (säkert glömt någon och andra under olika alias)

Glöm ej även Yoga (numera i Pix), Ashes, Vogue, Wher, Ximer.
(Var f.ö. jag som frågade!)
Tycker de har legat jävligt lågt det senaste..dök dock upp lite gejer från Rise i gbg i somras.
Någon i östgöta-trakterna som kan rapportera?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in