Citat:
Ursprungligen postat av
Lingonkrans
Är så trött på att det där fallet dras upp som "politiskt". Det var ett gäng idioter som råkade vara skinnbulor, som säkerligen var att betrakta som politiska idioter. John Hron var varken blatte eller röding utan blev bara allmänt mobbad och misshandlad till döds av dessa lågliv. Om Hron blivit mördad av ett gäng mobbande RF-are, hade du då gormat om att det var ett politiskt vänstermord?
Eller om han hade, som i så många andra fall, blivit mördad av ett blattegäng? Hade du då som sann filantrop och demokrat rutit till om det? Nej klart du inte hade.....
För övrigt har ju vänstern en dubbelmördare i sina led.
http://www.exponerat.info/dubbelmordare-far-lamna-rattspsyk-efter-nio-ar/
Ett klart politiskt dåd, om man ser det i din o andra dum PK-isters synvinkel

De hade ju betett sig som svin redan tidigare och hotade att spöa Johns kompis. John simmade tillbaka i syfte att rädda sin kompis och ska enligt uppgift ha tvingats säga att han älskade nazism. Klart som fan att det är ett politiskt dåd även om inte någon naziledare har ringt hem till de unga bulorna och sagt "
tjena grabbar, kan inte ni ta och sparka ihjäl den där antinazisten John Hron nån kväll? Det vore gött att bli av med den jäveln." De gjorde det pga att de var ena jävla nazzar och lågliv och att John Hron visat ett mycket tydligt ställningstagande mot nazismen. Det är ett vedervärdigt brott. Ingen förtjänar ett sånt öde. Har du ens sett de vidriga bilderna som föreställer hans söndersparkade kropp?
Jag hade tyckt att det var lika vidrigt om några extrema rödtomtar eller invandrare hade sparkat ihjäl en snorunge ja. Vad tror du egentligen? Har du ens läst vad jag anser om kriminella våldsverkare?
Vänstern har en dubbelmördare i sina led. Nazisterna har flera mördare varav minst en dubbelmördare. Trevliga, fredliga killar. Riktiga svärmorsdrömmar. Eller inte.
Om du kollar runt lite i forumet så hittar du tämligen kritiska inlägg från mig gällande extremvänstern och kriminella invandrargäng. En del har anklagat mig för att vara rasist och SD-vänlig, andra för att vara nån sorts politiskt korrekt kulturfjolla och superfeminist, andra påstår att jag är rasist för att jag skrivit att jag försöker ha så lite som möjligt att göra med zigenare. Om du läser tillräckligt mycket så får du nog svårt att sätta någon politisk stämpel på mig. Det enda du kan vara säker på är att jag är helt och hållet emot nazism. I övrigt är jag varken långt till vänster eller höger och mina åsikter kan nog varken ses som röda eller blå.