2013-12-27, 02:14
Medlem
Fezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexanderJoha91
tja, undra om någon kan hjälpa mig med ett kur upplägg.

Decabol British dragon 10ml 250mg.
Testabol British dragon 10ml 250mg.
Sustanon British dragon 1ml 250mg 3st
Testo Propionate British dragon 1m 250mg 3st
Azolol British Dispensary 56st 5mg
Nolvadex Hubei 20mg 30st

Uppskattar all hjälp !!
är de något är de bara fråga
Oj. Läs på om varje preparat du har. Du har många olika preparat men inget att bygga en hel kur på.
En timmes läsande så ser du vad du måste komplettera med och vad du inte ska ta av det du har.
Citera
2013-12-27, 02:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fez
Oj. Läs på om varje preparat du har. Du har många olika preparat men inget att bygga en hel kur på.
En timmes läsande så ser du vad du måste komplettera med och vad du inte ska ta av det du har.

tja tack för svaret !! jo tack har förstått de :P Men vad behöver jag för att optimera det till en bra kur
Citera
2013-12-27, 04:21
Medlem
SamBumBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexanderJoha91
Jo och jag söker nu denna kunskap så hjälp tack

Du vill ha allt serverat på silverfat vilket ingen kommer ge dig. Du måste själv Aktivt skaffa dig kunskap om varför 10ml deca och testo e toppat med 3 ml testo p inte räcker eller varför man inte ska blanda så djävla mycket i sin första kur. Du är helt enkelt inte redo.
Citera
2013-12-27, 19:45
Medlem
Funderar på en första-kur. Kort om mig, är i åldern 25-30. Gymmat sen 17 typ, men senaste 2 åren har varit lite off n on pga stora förändringar i livet. Gått upp i vikt och tappat all disciplin. Nu började jag om med gymmet igen, för en månad sen ungefär, och får sån jävla ångest eftersom jag bara pumpar typ hälften nu mot vad jag gjorde förr, och denna ångest tar fan ihjäl mig. Har alltid kört rent innan så ni vet ju själva att resultaten, de tar tid...
Tänkte skynda på med en kur efter detta upplägg:

Anavar 60/50. Dag 1-50.
Pct: Nolvadex, dag 1 60 mg, därefter dag 2-14 20 mg.

Kör lite kortare pct pga valet av steroid, men köper in så jag har tillräckligt för att kunna köra längre pct om behov finns.

Nu ber jag om expertis...
Mitt mål med kuren är att öka i styrka och få tillbaka pumpen, och lägga på mig lite muskler. Jag kommer deffa 8 kg nu och därför känns det bättre att käka anavar än dbollar... (Vet att anavar i sig inte bidrar till viktminskning). Har jag valt rätt roid? Bra dos?

I övrigt, tillverkaren "Euro Medical Labs" eller "Hubei", vilka är bäst? Gröna?

Kom gärna med kommentarer.
Citera
2013-12-27, 22:49
Medlem
frogeyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proficio
Hur upplever ni att styrkan ökar på mast? Vill undvika orala.

Edit: och tren är inget alternativ då jag mår redigt dåligt på det, även i låga doser.

mast är enligt min åsikt slöseri med pengar, jävla fjoll prepp. ger noll styrka lite vaskuläritet och kostar alldeles för mkt och ger fett med acne/bölder på mig iaf . pallar du inte tren kanske du ska fortsätta med några anavar kurer istället som tjejerna kör.
Citera
2013-12-27, 22:51
Medlem
frogeyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antoinennn
Jag kör just nu en kur OT 60/60 och tänker köra standard PCT. Efter detta tänkte jag köra OT/anavar/dbol efter 2 månaders vila från alla preparat + pct-tid.Jag har kört cirka 25 dagar på OT med ett väldigt stort kaloriunderskott och har ökat i styrka trots detta.

Frågan är bara vilket preparat jag ska välja, om deff är OT lämpligast och om bulk dbol? Har jag förstått det rätt eller spelar det mindre roll? Jag är beredd att svälja biverkningarna av dbol för bättre resultat.

deff.. bulk.. spelar väll ingen roll. Jag har deffat med dboll, allt handlar om kost.
Citera
2013-12-27, 23:33
Bannlyst
Missat en injektion, allvarligt?

Är inne på 3:e veckan av Testo E, Susta och Tren E..
Jag kör allt var 3:e dag.

Fredagen den 20:e var senaste injektionen, förutom idag. Jag brukar köra varje Tis och Fre.
Jag glömde sätta i Tis för legat magsjuk och kunde knappt röra mig, men jag satte som sagt idag.

Är det karusell i kroppen nu med alla värden tro? Allvarligt?

Peace
Citera
2013-12-27, 23:42
Medlem
Nej, det är ingen större fara.
Citera
2013-12-28, 05:31
Medlem
Fezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JuicedUp
Är inne på 3:e veckan av Testo E, Susta och Tren E..
Jag kör allt var 3:e dag.

Fredagen den 20:e var senaste injektionen, förutom idag. Jag brukar köra varje Tis och Fre.
Jag glömde sätta i Tis för legat magsjuk och kunde knappt röra mig, men jag satte som sagt idag.

Är det karusell i kroppen nu med alla värden tro? Allvarligt?

Peace
Det mesta du har i kroppen har långa estrar. Sustanon har mest långa estrar med då det ska inte vara några problem alls.
Citera
2013-12-28, 11:42
Medlem
Samaelssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frogeyes
mast är enligt min åsikt slöseri med pengar, jävla fjoll prepp. ger noll styrka lite vaskuläritet och kostar alldeles för mkt och ger fett med acne/bölder på mig iaf . pallar du inte tren kanske du ska fortsätta med några anavar kurer istället som tjejerna kör.

Håller inte alls med.
Jag ökade ordentligt i styrka o vid doser över 400mg/vecka byggde de en del oxå.

Man växer naturligtvis mer på dbol oxar o deca, men de e jobbigare sides på dom preppen oxå.

Ja fick inga finnar av mast, enl. min mening är det svajiga nivåer som ger finnar.
Citera
2013-12-28, 14:32
Medlem
Fatburner med kort spårtid

Hej

Tips på en fungerande fettbrännare som har kort spårbarhet?

Spelar ingen roll om det är steroid eller något dopingklassat tillskott bara det verkligen fungerar, behöver inte vara det bästa eller billigaste utan bara den har kort spårbarhet.

tacksam för tips!
Citera
2013-12-28, 14:33
Medlem
sedans avatar
Dnp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem