Citat:
Ursprungligen postat av
easy_dan
Fast du har fel i nästan allt du säger nu, bolagen kan visst dra in bonusen och nej ditt spel följer inte reglerna främst för att nästan alla regler är skrivna på ett sätt att bolagen kan göra lite vad fan man vill.
Ingen har pratat om förbjudet, jag förstår inte vad det är som är så svårt för dig att förstå. Ja det finns ingen regel som säger att du inte får regga dig på 4 sidor ta deras bonusar och spela, det finns heller ingen regel som hindrar bolagen att dra in bonusen, snarare finns det gott om regler som säger att bolagen kan göra det.
I praktiken kommer nästan ingen sidan reagera eftersom så få spel läggs men detta är ju en teoretisk diskussion som du så gärna framhäver.
Så varför gick du inte med på min deal? svårt att backa upp dina ord?
Jag pratar teori, du verkar blunda för allt du inte håller med om. Spelsidor reagerar på spel efter mönster och anser man att mönstret tyder på att bonusen utnyttjas för att trading så finns risken att man drar in den. Man har rätt att dra in den och det måste du förstå.
Nej, bolagen har inte rätt att dra in en bonus så länge du följer reglerna. Jo, mitt spel följer reglerna.
Du har fel i allt, för att prata ditt språk.
Jag har inte lust eller råd att göra det i stor skala även om det hade varit ett lätt sätt att tjäna pengar. Och jag har inte påstått att det skulle vara riskfritt att köra igång i så stor skala från ett och samma "håll".
Vilka mönster är det du pratar om? Det finns inga misstänkta mönster i min modell i alla fall, så även här har du fel i att bolaget skulle ha rätt att dra in bonusen. Det finns inga mönster överhuvudtaget i min modell... Men du yrar i hopp om att vinna diskussionen, för det är väl det det handlar om för dig?
Men om vi kunde lämna denna parentes om säkert/nästan säkert:
Tycker du min modell är bra? Eller föredrar du den vanligare - att spela en bonus mot en bokning på t ex betfair?
Edit; hyfsade till språket.