2013-12-24, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J-Ce
Kommer aldrig hända.
NSDAP ökade med nästan 30 procentenheter på 4 år. Det är möjligt i Sverige också.
Dock känns V närmare än SD till NSDAP som parti.
Citera
2013-12-24, 15:26
Medlem
Fossilens avatar
Citat:
Växa kommer ni göra i små steg, men ni kommer förr eller senare nå ert peak. Dvs. någonstans runt 15 % som mest och det räcker knappast.

Vi får ju se nästa år.

För varje skäggbarn som importeras till Sverige kommer fler röster i SD's låda.

Om du inbillar dig att folk skiter i lösningen bara för att problemet blir större så tar du miste.
Citera
2013-12-24, 15:37
Medlem
anonymouslys avatar
Blir rädd när jag ser hur folk kan vara så korkade och tro att denna invandringspolitik som är ska vara bra i längden.

"Invandringen ska gynna Sverige". Hur kan Invandringen gynna Sverige när Anders Borg har börjat kolla på skattehöjningar pga massinvandring och sjukskrivning. Massinvandrings punken borde inte finnas där..

För står ni inte(vänstermänniskor) att ni kommer få ett helvete när ni blir gamla?

Sverige tänker för mycket på andra och sin vänlighet. Detta kommer blir Sveriges grav.. Riktigt synd
Citera
2013-12-24, 15:40
Medlem
Jag tror invandringen kommer minska oavsett hur det går för SD.
Citera
2013-12-24, 16:13
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Haha, det är så roligt och se alla skrivbordsnazister spendera dagarna här på flashback och skriva "WOOOW SD 14 % i opinionsundersökningar yeees".
Ni måste förstå att det krävs att SD hamnar i egen majoritet för att sänka invandringen, för om ni så är 49 % så kommer resterande partier att gå emot er. Vad fan är det ni anser att ni vunnit?

"Hej jag heter Jimmie Åkesson och jag runkar åt att vi är i vågmästarroll" ja men grattis, ingen har frågat och det kommer inte att sänka invandringen

Sluta vara så jävla glada. Så skönt att SD ännu en gång inte kommer att lyckas påverka efter valet 2014, för då har Sverige fyra år till på att ta in invandrare som tre år efter kan rösta som svenska medborgare på andra partier än nasist-SD.

Som diskussionsunderlag: Varför är ni så glada över SD:s små framgångar när det inte kommer att påverka nämnvärt?

Men även så att jag inte förstår varför aftonbladet är så skraja över SD:s framgångar. De kan ta sina 14 % och köra upp den i sina rövhål för det hjälper inte ett skit. Jag är glad att M-MP sammarbetade och hjälpte somalier komma hit och satte stopp för SD:s planer. Där har vi riktig svensk sammarbete, vi skiter i SD hör ni?
Lär dig stava före du öppnar nästa tråd!
Citera
2013-12-24, 16:14
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yolololz
Jag tror invandringen kommer minska oavsett hur det går för SD.
När välfärden kollapsar och bidragen sinar så slutar bidragsturisterna komma, inte svårare än så.
Citera
2013-12-24, 16:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av P1ngvin
din dotter/mamma/syster skall bli våldtagen TS, Detta kommer hända, vänta du bara! God jul!
Vi är inte svenskar.
Citera
2013-12-24, 16:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Manboiii
Haha vet du vad 14% innebär? Det är bättre än 49%..

SD är vågmästarna. Om du inte vet vad vågmästare än så kolla upp det.

1 parti säger tex nej till sprit
Andra partiet säger ja till sprit..

Då kommer SD in där och kan bestämma hur det blir Ja eller nej, dvs vågmästare!

Ni som säger att dom kommer aldrig kunna säga om något i riksdagen är ute å cyklar. dom får näst intill största makten.
Jag har sagt det tidigare och säger det igen, jag är inte intresserad över att SD har en vågmästarroll, det jag är tveksam till är om SD kan verkställa sin invandringspolitik, detta i samarbete med övriga partier som starkt tagit avstånd från SD.

Jag röstar SD som protest mot demokraturen Sverige. Jag anser att SD är den enda riktiga oppositionen i Sverige. Tyvärr vet även jag att det inte kommer att räcka, såvida SD tar tillvara på sin vågmästarroll och tvingar regeringen att sänka invandringen, för annars kommer de gå oppositionens ärenden vid voteringar.
Citera
2013-12-24, 16:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fossilen
Vi får ju se nästa år.

För varje skäggbarn som importeras till Sverige kommer fler röster i SD's låda.

Om du inbillar dig att folk skiter i lösningen bara för att problemet blir större så tar du miste.
Massinvandringen har pågått i trettio år. Dessa invandrare förökar sig i större grad än svenskarna. Vad talar för att vi kommer att få se ett Sverigevänligt parti i regeringsställning i dagens odemokratiska PK-land?
Citera
2013-12-24, 16:34
Medlem
Sant, sant. SD kommer aldrig förändra någonting.
Vi behöver flera invandrare för att snabba på beblandningen med svenskar.
Citera
2013-12-24, 16:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Medicineraren
NSDAP ökade med nästan 30 procentenheter på 4 år. Det är möjligt i Sverige också.
Dock känns V närmare än SD till NSDAP som parti.
Jämför inte 30-talet med idag. Folk är mer bildade att tänka nyanserat i dag än förut.
Citera
2013-12-24, 16:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheSecond
Sant, sant. SD kommer aldrig förändra någonting.
Vi behöver flera invandrare för att snabba på beblandningen med svenskar.
Det är just det som sker. Ett folkmord mot svenskar. Reinfeldt snabbar på processen för han vet att det är det enda sättet att bilda röstboskap och att han vill förstöra den svenska identiteten. På så sätt kommer även SD aldrig få inflytande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in