2013-12-24, 12:11
Medlem
Norpheuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TerryCrews
Så äckligt pinsamt med alla invandrare som röstar på SD

Varför är det pinsamt att vissa invandrare är smartare än andra och kan tänka längre än Jan helin?
Citera
2013-12-24, 12:38
Medlem
KurtMikkelsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J-Ce
Haha, det är så roligt och se alla skrivbordsnazister spendera dagarna här på flashback och skriva "WOOOW SD 14 % i opinionsundersökningar yeees".
Ni måste förstå att det krävs att SD hamnar i egen majoritet för att sänka invandringen, för om ni så är 49 % så kommer resterande partier att gå emot er. Vad fan är det ni anser att ni vunnit?

"Hej jag heter Jimmie Åkesson och jag runkar åt att vi är i vågmästarroll" ja men grattis, ingen har frågat och det kommer inte att sänka invandringen

Sluta vara så jävla glada. Så skönt att SD ännu en gång inte kommer att lyckas påverka efter valet 2014, för då har Sverige fyra år till på att ta in invandrare som tre år efter kan rösta som svenska medborgare på andra partier än nasist-SD.

Som diskussionsunderlag: Varför är ni så glada över SD:s små framgångar när det inte kommer att påverka nämnvärt?

Men även så att jag inte förstår varför aftonbladet är så skraja över SD:s framgångar. De kan ta sina 14 % och köra upp den i sina rövhål för det hjälper inte ett skit. Jag är glad att M-MP sammarbetade och hjälpte somalier komma hit och satte stopp för SD:s planer. Där har vi riktig svensk sammarbete, vi skiter i SD hör ni?

Är väl knappt ens lönt att pröva föra en seriös diskussion med dig då du uppenbarligen inte förstår någonting om hur politik fungerar.
Gå tillbaka till fragbite där du antagligen platsar bättre in.
God jul!
Citera
2013-12-24, 12:43
Medlem
UAAs avatar
Vad vill du ha sagt? Menar du att folk inte borde rösta på SD för att de "ändå inte kommer få någon makt"? Varför skulle man släppa på sina principer och istället rösta på något av de andra 7 partier som har satt oss i skiten? Det är själva definitionen av att vara likgiltig och bara ge upp. Aldrig.

Vill vi lösa denna soppan så måste vi rösta Sverigevänligt. Det finns inte något alternativ.
Citera
2013-12-24, 12:46
Medlem
arkealg1980s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TerryCrews
Så äckligt pinsamt med alla invandrare som röstar på SD

Ja visst är det äckligt och pinsamt, hur ska alla vänsterpartister göra för att få dom till att se ut som rasister, nazister osv... Inse att folk inte är rasister mm. bara för att dom tröttnat på att Sverige raseras.

Hur kommer det sig att tex. andra länder har en strängare politik när det gäller invandring utan att dom lynchas? Ta världsdelen Australien tex. är det ett aningen större gäng skinnskallar som håller till där då?
Jag kan inte förstå att folk inte vaknar upp och inser att vi inte har råd med det som håller på att ske, folk som inte förstår att dom en dag blir gamla och behöver vård tex. vad ska dom göra då? Skaffa 25 ungar som kan försörja dom så att vi blir ett litet indien, vart ska dom ungarna jobba och tjäna pengar?

Finns det någon icke invandrare / invandrare som sitter och trycker på sin svenskfientlighet som kan förklara?
Citera
2013-12-24, 13:04
Medlem
GoldenBlitz.s avatar
Arg för att du inte får spela PS3 TS?

https://www.flashback.org/t2277960
Citera
2013-12-24, 13:13
Medlem
Havremopedens avatar
Citat:
...bs

Satt och läste dina kommentarer när folk har frågat ut dig, och inget vettigt kommer ur din mun.

Att du börjar prata om att invandringen hinner blomstra till 2018, ja och? Du verkar inte inse att de hårt arbetande invandrarna i Sverige börjar också se en äcklig framrusning av invandring, och de börjar rösta på SD... Så många invandrare som jag pratat med och dem förklarat för mig att de är SD, jag har blivit chockad men inte så värst egentligen, då alla börjar inse att Sverige är påväg ner i helvetes hålet.

Det är personer som DU som tar Sverige ner i grunden....Jag vill att Sverige ska bli ett bra land och bo i och jag är inte ens svensk

Tycker synd om de riktiga svenskar som måste ta den här skiten! Beklagar mina "gränsenvänner"
Citera
2013-12-24, 13:52
Medlem
arkealg1980s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoldenBlitz.

18 år, klarar inte av att flytta hemifrån och mamma är dum... Ja vad ska man säga, här har vi med ett snille i lyxförpackning att göra, det kanske förklarar att vi inte får svar på frågor samt vettiga motargument.
Citera
2013-12-24, 14:06
Medlem
SD kommer aldrig att få något att säga till om i Regeringen. Alla vet det. Jag kommer att rösta på dom för att visa mitt missnöje med Sveriges invandrings politik, inte för att jag tror att det kommer ändra på något.
Citera
2013-12-24, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoldenBlitz.

Det var i sanning ett intolerant och rasistiskt skrivande om sin egen mor och familj.

Hur ska svenskar kunna acceptera dessa invandrare, när inte ens TS kan vill göra det?
Citera
2013-12-24, 14:41
Medlem
Manboiiis avatar
Haha vet du vad 14% innebär? Det är bättre än 49%..

SD är vågmästarna. Om du inte vet vad vågmästare än så kolla upp det.

1 parti säger tex nej till sprit
Andra partiet säger ja till sprit..

Då kommer SD in där och kan bestämma hur det blir Ja eller nej, dvs vågmästare!

Ni som säger att dom kommer aldrig kunna säga om något i riksdagen är ute å cyklar. dom får näst intill största makten.
Citera
2013-12-24, 14:50
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Citat:
Haha, det är så roligt och se alla skrivbordsnazister spendera dagarna här på flashback och skriva "WOOOW SD 14 % i opinionsundersökningar yeees".
Ni måste förstå att det krävs att SD hamnar i egen majoritet för att sänka invandringen, för om ni så är 49 % så kommer resterande partier att gå emot er. Vad fan är det ni anser att ni vunnit?

...

Som diskussionsunderlag: Varför är ni så glada över SD:s små framgångar när det inte kommer att påverka nämnvärt?

...
Dessa 14% "för" kan ju faktiskt tolkas som 86% MOT!
Citera
2013-12-24, 15:06
Medlem
P1ngvins avatar
din dotter/mamma/syster skall bli våldtagen TS, Detta kommer hända, vänta du bara! God jul!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in