2013-12-23, 19:12
Medlem
bara jag som inte kan spara min progress?
Citera
2013-12-23, 19:50
Medlem
i.b.ms avatar
Tyvärr så är jag separerad från min PS3 ännu en vecka så inget GTA V för mig under jul.

Hur vanligt är det med hackare som delar ut GTA$ egentligen? Skulle inte ha emot en mindre gåva så att jag kan pimpa upp en del bilar jag inte planerar att behålla som experiment.

Har totalt missat scenario editorn under mina två veckors frånvaro så nu längtar jag faktiskt efter att spela igen. Började tröttna på spelet tidigare men kanske det här kan nytända mitt intresse.
Citera
2013-12-23, 20:43
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mineralvatten1
Har fått 400 miljoner av hackare nu... Skiter fullständigt i om RockStar lägger mig i cheaters pool, de har ändå släppt en stor besvikelse i detta spelet. Saknar fan att spela GTA IV online, där var allt inte så komplicerat med alla pengar, hus och bilar... Sedan så var kartan perfekt för 16 spelare, men på V är 16 alldeles för lite..
Vill du ha fler medspelare så kan du ju lira Just Cause 2 MP
Citera
2013-12-23, 21:11
Medlem
Fick en bounty på 201337000, på mig och min kompis tog den "han och en annan hade krigat mot mig och varit riktigt dryga sprungit iväg teamat med varandra stod på ett tåg och skjut mig när jag jagade stod på något vindkraftverk och snipade mig stod typ 20-15 i stat på båda något liknande och de var så glada efter och sa vi är rika du jag och en annan. Hoppas fan han blir bannad arg som fan nu äckliga var dom.
Citera
2013-12-23, 21:12
Avslutad
Helvete vad folk är dåliga på att joina! Visst till racen kommer där lite folk men Capture, som är rätt roligt, är det stört omöjligt att få folk till!
Citera
2013-12-23, 22:07
Medlem
Har någon blivit bannad någon gång? Man får fan göra vad man vill, Nu har dom köpt dom dyraste bilarna och pimpat.

Hur kan jag få dom bannade dom är så kaxiga o glada osv tänker inte på mig ens bara för vi krigade.
Senast redigerad av Ufc123 2013-12-23 kl. 22:21.
Citera
2013-12-23, 22:45
Medlem
Det här är överstyr, nu fick ena snubben en ny bounty på en jävla massa o jag tror väl att nån av dom tar den men tror inte *R bryr sig jag kommer inte ens in på deras "Report Hacker sida" "Banhammer" lol snart kommer fan i mig jag göra något.
Citera
2013-12-23, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ufc123
Har någon blivit bannad någon gång? Man får fan göra vad man vill, Nu har dom köpt dom dyraste bilarna och pimpat.

Hur kan jag få dom bannade dom är så kaxiga o glada osv tänker inte på mig ens bara för vi krigade.

Du kan ju alltid reporta till rockstar.
Citera
2013-12-23, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3miil
Du kan ju alltid reporta till rockstar.

Hur gör jag det?
Citera
2013-12-23, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ufc123
Hur gör jag det?

På deras hemsida, dom har en support-sida som du kan requesta saker, prova där!

Hoppas att denna info var till hjälp
Citera
2013-12-23, 22:59
Medlem
Fick en bounty på mig på 750 mille av någon random idag. Lirade med min polare så han tog bountyn och gav mig den. Har slösat ett par millar. Hur stor är risken att jag blir bannad? Förövrigt så vet jag inte om jag bryr mig egentligen. Jag har krigat som en hora för att ha råd med en Adder, men till slut så tröttnar man på att nöta mission efter mission. Var egentligen rätt trött på GTAO fram tills jag fick pengarna, sen blev det lite roligare

EDIT: Helvete vad dessa "ge randoms miljoner" har ökat efter den senaste patchen! Bara idag var jag med om flera stycken som fick bountys på sig på sjuka summor.
Citera
2013-12-23, 23:45
Medlem
Seventys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dafuqisdis
Fick en bounty på mig på 750 mille av någon random idag. Lirade med min polare så han tog bountyn och gav mig den. Har slösat ett par millar. Hur stor är risken att jag blir bannad? Förövrigt så vet jag inte om jag bryr mig egentligen. Jag har krigat som en hora för att ha råd med en Adder, men till slut så tröttnar man på att nöta mission efter mission. Var egentligen rätt trött på GTAO fram tills jag fick pengarna, sen blev det lite roligare

EDIT: Helvete vad dessa "ge randoms miljoner" har ökat efter den senaste patchen! Bara idag var jag med om flera stycken som fick bountys på sig på sjuka summor.
Fattar fortfarande inte. Har aldrig sett någon med sjuka bountys eller som ger stålar fram och tillbaka å då kör jag varje dag! Ni som det händer för, kör ni på Xbox eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in