2013-12-15, 17:58
Medlem
Obscurites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Archangelo
Inrikes-shop med alprazolam? Någon?

Finns att köpa på TOR-marketplace.

(FB) Tråden om TOR Marketplace
Citera
2013-12-15, 23:59
Medlem
Siickboys avatar
Dåligt med inrikesshoppar med riktig benso, hittar ingen just nu ich behöver till helgen, ingen som vet någon grön sida med lite trevligheter? =)
Citera
2013-12-16, 13:48
Medlem
Creepy24s avatar
Hur är Xanax Kasol 1 mg jämfört med Xanor ?
Citera
2013-12-16, 13:51
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Creepy24
Om dom är äkta är dom kanon. Alprazolam är Alprazolam är Alprazolam.
Citera
2013-12-16, 14:17
Medlem
hur svårt är det att får xanor utskrivet, om man nu har haft stesolid 10or 2 ggr per dag utskrivet och 2 stilnoct 10or på natten? i ett halv år ! mvh
Citera
2013-12-16, 16:51
Medlem
Harvardprincetons avatar
oj oj längesen man hade äkta ksalolerna, pangade å jävligt rätt finemang ihop med nitrazepam och etizolam som är två mina favorit bens , även med subben men det var säkert 9 timmar sen jag tog och dalat bner all de aktiva ruset , var nog därför jag vart tvärflöddrad trodde jag men var bara kombon.

hade sutti t fint och få i sig 1(8 del till för att underhålla och fortsätta plöja serier ähhum men har inget mer.. 2 st ksalol till nu sen kommer man sova gott nu och vakna upp lite sådär skönt efter bensad efter x antal timmar sömn.
Citera
2013-12-16, 18:25
Medlem
Är 5mg xanor + 2 folköl tillräckligt för att flumma om man äter 2mg dagligen månntro?
Citera
2013-12-16, 23:30
Medlem
Myvrals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Soros
Hur köper jag benso med bitcoins snabbt? Hittar inget på SR2. Vill ha escrow osv inte kranfiske.

tormarketplace is the way to go
Citera
2013-12-18, 20:08
Bannlyst
Citat:

Ksalol från galenika ,om riktiga tycker jag slår xanor svenska apotek ,så kör på
Citera
2013-12-18, 23:51
Medlem
kothics avatar
Citat:
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av BenzLife
Ksalol från galenika ,om riktiga tycker jag slår xanor svenska apotek ,så kör på

Se till att få dom i blister från Galenika då 80% av dom lösa på marknaden tyvärr är fake.
Citera
2013-12-20, 01:08
Medlem
Hej, denna fråga har varit uppe men jag tycker att det är vilt skilda meningar till svar.

Iallafall. Ponera att en människa äter 3-5mg xanor ksalol(små ljusblåa utan tryck). Människan äter den dosen i 3 dagar i rad. Aldrig mer än 5mg/dag, oftast bara 3mg. En vecka efter sista intag är det urinprov som ska lämnas. Och som jag förstår det skickas det vidare till nått lokalt ställe så det snabbkollas inte med sticka. Behöver hen vara orolig att det ska synas?

Som jag läst mig till bör det nog vara rätt lugnt, men riktigt säker är man ju inte.

En annan fråga som kanske inte hör hemma här men som jag hoppas nån kan svara på är hur det ser ut med lyrica nu för tiden? Syns det fortfarande inte på urinprov, (vi snackar inte sticka) Och går det fortfarande få tag i på svarta marknaden eller har det blivit svårare på senare tid? Och har det hunnit blivit klassat ännu?

Jättetacksam om någon vis människa kan svara på dessa frågor!
Citera
2013-12-20, 10:09
Medlem
StrainHunter021s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exotic0
Hej, denna fråga har varit uppe men jag tycker att det är vilt skilda meningar till svar.

Iallafall. Ponera att en människa äter 3-5mg xanor ksalol(små ljusblåa utan tryck). Människan äter den dosen i 3 dagar i rad. Aldrig mer än 5mg/dag, oftast bara 3mg. En vecka efter sista intag är det urinprov som ska lämnas. Och som jag förstår det skickas det vidare till nått lokalt ställe så det snabbkollas inte med sticka. Behöver hen vara orolig att det ska synas?

Som jag läst mig till bör det nog vara rätt lugnt, men riktigt säker är man ju inte.

En annan fråga som kanske inte hör hemma här men som jag hoppas nån kan svara på är hur det ser ut med lyrica nu för tiden? Syns det fortfarande inte på urinprov, (vi snackar inte sticka) Och går det fortfarande få tag i på svarta marknaden eller har det blivit svårare på senare tid? Och har det hunnit blivit klassat ännu?

Jättetacksam om någon vis människa kan svara på dessa frågor!

Jag skulle ju definitivt inte gambla på några villkors vis! Nu vet ja ju inte vad du pissar för, men ja pissar för mitt körkort och i domen står det att dom ska ta på Bens & Thc, och Ksalol skulle ja inte vågat käkat 1 vecka innan piss, inte ens 1mg vid 1 tillfälle! Ksalol kan bära spår av Diazepam då dom kan ha "blandats" med Bensidin (Valium), och Diazepam sitter i 3 veckor, inga undantag!! Dom skickar ju på lab nu för tiden, precis som du säger, och där hittar dom ju betydligt mkt mindre spårämnen en betydligt längre tid efter intag. MEN letar dom inte efter just Alprazolam så ser dom det inte! Kollar dom dig t ex bara på opiater och kokain så ser dom ju inte om du käkat bens! Och det e ganska dyrt o göra test på ALLA droger, därför dom bara kollar efter 1-2 st....Om inte domslut finns på annat!

Lyrica kan dom inte se, vad jag vet iaf. Har aldrig hört nåt om det så ja tvivlar på dt!
Men som sagt, pissar du så pissar du ju säkert av en jävligt viktig anledning och Ksalol skulle jag INTE gambla med då
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in