2013-12-20, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EttNypon
Angående senaste inlägget i hennes blogg... Hur stökigt och skitigt måste det inte ha varit om hon har städat hela natten och morgonen?

Tror inte det var SÅ himla stökigt.... Hon fiskar bara efter beröm för hur duktig och sund hon är som städar hela NATTEN gubevars.... Hon ska ju jämt meddela i sin blogg så fort hon diskat, "storstädat" och gått "långa promenader" med "stora fina killen piraten gangstern bäääääbiiis-Theus"...
Citera
2013-12-20, 19:31
Medlem
Verkar på senaste inlägget också som att hon har alla persienner neddragna... Theusstackarn har ingen möjlighet alls att titta ut alltså?
Citera
2013-12-20, 22:34
Medlem
Gafflens avatar
Hur blev det med julen, skulle hon fira ensam eller med folk?
Citera
2013-12-20, 22:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av arslet666
Verkar på senaste inlägget också som att hon har alla persienner neddragna... Theusstackarn har ingen möjlighet alls att titta ut alltså?
Tänker mer på hennes rökande.. Lungcancer hos Theus skulle inte komma som en förvåning.
Citera
2013-12-20, 23:17
Medlem
Kardnialvokals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oboyglas
Tänker mer på hennes rökande.. Lungcancer hos Theus skulle inte komma som en förvåning.

Om han inte dör i akut kollaps pga den vidriga, dansande pingvinen. Den gav nästan mig en hjärnblödning efter fem sekunder på instagram. Den enda personen som konmenterar och tycker att den är "söt"? Emma.
Citera
2013-12-20, 23:42
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
Om han inte dör i akut kollaps pga den vidriga, dansande pingvinen. Den gav nästan mig en hjärnblödning efter fem sekunder på instagram. Den enda personen som konmenterar och tycker att den är "söt"? Emma.

Var tvungen att kika in på Emmas insta , fatta vad jävla sorgligt det är egentligen.
Hon sitter (antagligen själv) dricker rödtjut och kanske knaprar, vem vet, vem vet...
Lägger upp "heta" instavideos medans småkillarna sitter och kommenterar.
Citera
2013-12-21, 18:48
Medlem
Bernys blogg har nåt smått maniskt över sig.... full rulle med PROJEKT HEM igen, inredning, shopping och planer på att måla och tapetsera om (!)
Hon som ändå snart ska flytta.... Om inte till behandlingshem så till Stockholm snart i alla fall.... Vad i helvete håller hon på med.
Kul om hon målar om i alla fall, vi såg ju hur fint hon gjorde det i m***es hus.
Citera
2013-12-21, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DugDeepeer
Bernys blogg har nåt smått maniskt över sig.... full rulle med PROJEKT HEM igen, inredning, shopping och planer på att måla och tapetsera om (!)
Hon som ändå snart ska flytta.... Om inte till behandlingshem så till Stockholm snart i alla fall.... Vad i helvete håller hon på med.
Kul om hon målar om i alla fall, vi såg ju hur fint hon gjorde det i m***es hus.

Fast tror du inte att det handlar om att hon inte kommer flytta? Alltså jag tror faktiskt inte att hon kommer få till en flytt. Jag har ingen koll egentligen, men jag tvivlar starkt på att man bara kan flytta till en annan LSS-lägenhet 70 mil bort om det inte finns särskilda skäl. Om typ 1-2 månader kommer hon bergis säga att hon ska stanna för att "hon inte gett Malmö en riktig chans" (igen).
Citera
2013-12-21, 20:41
Medlem
Arbetarbroders avatar
Fan vad den här tråden har kommit igång, massor med sidor att läsa i kapp för att ens få en bild av hur hon har det nu, det kändes som den stod stilla ganska länge där ett tag.
Från sidan 437 till 473 bara under december.

Citat:
Ursprungligen postat av oboyglas
Vad är det för jävla genius till läkare som skriver ut Xanor och TVÅ z-analoger till en missbrukare?!

Får hon Stilnoct och Imovane utskrivet eller? Minns att hon får det i den där dokumentären som finns på YouTube. Hon ringer psykakuten när hon är hemma på perm och klagar att hon hör röster när hon diskar och sjuksköterskan frågar vilka mediciner hon får och samma sjuksköterska blir förvånad över att hon har både Imovane och Stilnoct.
Det var ju ett tag sedan den dokumentären gjordes med.

Men jag håller ju med dig.
Citera
2013-12-21, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Fan vad den här tråden har kommit igång, massor med sidor att läsa i kapp för att ens få en bild av hur hon har det nu, det kändes som den stod stilla ganska länge där ett tag.
Från sidan 437 till 473 bara under december.

Får hon Stilnoct och Imovane utskrivet eller? Minns att hon får det i den där dokumentären som finns på YouTube. Hon ringer psykakuten när hon är hemma på perm och klagar att hon hör röster när hon diskar och sjuksköterskan frågar vilka mediciner hon får och samma sjuksköterska blir förvånad över att hon har både Imovane och Stilnoct.
Det var ju ett tag sedan den dokumentären gjordes med.

Men jag håller ju med dig.

Hon säger själv i bloggen att hon har:

"Svar: jaha. Abilify,Ritalin, Xanor depot, clozapin, tegretol, imovane, stilnoct, nozinan.....tror det är dom.
Berny Pålsson
2013-12-13 | 17:00:10"

Sen skrev hon idag: "Sovit ganska länge. Och sov på tre st mindre sömntabletter än jag oftast tar."

Tre mindre??? Hur många petar hon i sig en vanlig natt då??? Att inte läkarna reagerar....
Citera
2013-12-21, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av attackkatt
Fast tror du inte att det handlar om att hon inte kommer flytta? Alltså jag tror faktiskt inte att hon kommer få till en flytt. Jag har ingen koll egentligen, men jag tvivlar starkt på att man bara kan flytta till en annan LSS-lägenhet 70 mil bort om det inte finns särskilda skäl. Om typ 1-2 månader kommer hon bergis säga att hon ska stanna för att "hon inte gett Malmö en riktig chans" (igen).

Jo, så kan det givetvis vara. Det är ju faktiskt bara Berny själv hittills som pratar om att flytta och hennes många "projekt" brukar ju gå i stöpet.... Men just när det gäller boenden/vård/behandlingshem etc så brukar hon ju tyvärr lyckas dupera både läkare och soc och allehanda tjänstemän så hon får som hon vill....
Citera
2013-12-21, 23:04
Medlem
Kardnialvokals avatar
Alltid tyckt det är vansinne att skriva ut z-analoger för sömn. Det finns andra sömnmedel som inte är beroendeframkallande och som fungerar. Skulle tro att de flesta borderlinetjejerna missbrukar sin stilnoct/imovane genom att inte gå och lägga sig direkt i samband med intag utan sitter uppe istället och nyttjar ruset.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in