2013-12-21, 13:10
Medlem
Win-winsituation för alla parter!
* Du & din vänninna(v) kommer att träffas oftare i.o.m att hon finns där när du hälsar på pojkvännen(pv).
* En trea på stan lär vara en trevligare miljö att vistas i än en studentkorridor, m.a.o kommer du att hälsa på oftare.
* V&pv delar på hyran, innebär antagligen mer deg över för pv att spendera på dej.
* V kan hålla koll på pv så att han inte är ute och fiskar i grumligt vatten.
* V behöver inte ragga ONS om hon inte känner för det.
* P´s studieresultat kommer att bli bättre, i.o.m att han varken behöver lägga tid på porrsurfande eller raggande på stan då allt han behöver finns hemmavid.
* I.o.m att v är promiskuös så kommer pv kommer att vara grymt nog med att skydda sig när han nuppar med v, av hänsyn till dig och för att slippa försöka förklara en STD.
* Ditt och pv´s sexliv blir bättre då han genom att överträffa sig själv i sänghalmen vill ge sken av att han inte nuppar med v (samtidigt som han har en baktanke med att vara "Peter den store" med dig får v att bli ännu mer sugen på honom då hon från ert sovrum hör vilka resor det bjuds på i sänghalmen, men det tror han inte att du fattar)
* Det blir busenkelt för er att styra upp gemensamma trekanter.

GÖRT!
Citera
2013-12-21, 14:45
Medlem
Ett predikament som du själv skapade när du sa "ja".

Du har en slyna till vän som gillar att "ligga runt" och du säger ja att din pojkvän och hon bor tillsammans. Vad tror du kommer hända?

Tjejer är experter på backstabbing och det vet du själv.

Nu behöver din situation inte vara så och din pojkvän är ett helgon och din vän kan hålla sina händer borta från honom.. men statistiskt sätt är du nog körd.
Citera
2013-12-21, 16:15
Medlem
Hur långt ifrån varandra bor ni?
Jag tycker du borde säga att du ångrar dig.
Citera
2013-12-21, 18:04
Medlem
Alibabassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuckedupseriously2
Alltså är folk djur eller? Om det var så enkelt hade jag varit häradsbetäckare vid det här laget.

Djur eller inte djur. En tjej och en kille, unga dessutom som umgås dygnet runt kommer förr eller senare att knulla, det räcker att både är på samma nivå eller att den ena försöker. Jag kan lova dig att knulla vilken tjej som helst om det endast är jag och hon i en lägenhet helt ensamma. Då spelar det ingen roll hur hon ser ut eller hur svår hon kan vara.
Citera
2013-12-21, 18:07
Medlem
fuckedupseriously2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alibabasson
Djur eller inte djur. En tjej och en kille, unga dessutom som umgås dygnet runt kommer förr eller senare att knulla, det räcker att både är på samma nivå eller att den ena försöker. Jag kan lova dig att knulla vilken tjej som helst om det endast är jag och hon i en lägenhet helt ensamma. Då spelar det ingen roll hur hon ser ut eller hur svår hon kan vara.

Jättelöjligt att säga att det är garanti.

Jag skulle gärna låta min tjej bo hos en kille för att testa.

BTW. Har bott med en HET tjej som hade kille. Hon låg inte med mig eller nån annan.
Citera
2013-12-21, 20:04
Medlem
MystiqueTopnotchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alibabasson
Jag kan lova dig att knulla vilken tjej som helst om det endast är jag och hon i en lägenhet helt ensamma. Då spelar det ingen roll hur hon ser ut eller hur svår hon kan vara.

Jag tolkar det som om du tillhör typen som inte kan ta ett nej. Våldtäkt menar du?

OnT: Jag skulle definitivt följa min magkänsla i detta läge, du tvekar med all rätt. Se framåt ett halvår eller ett år; vilket beslut tror du att du i det läget är glad för att du tog?

Alla har rätt att ändra åsikt speciellt när det handlar om någon/något man älskar och har investerat en hel del av sig själv i.
Citera
2013-12-22, 01:03
Medlem
Du är så jävla körd. Behöver inte betyda att dom kommer ligga med varandra, vem vet din väninna kanske är en riktig vän och inte en slyna som många andra tjejer där ute =) Och din kille kanske älskar dig som fan att han aldrig går över gränsen. Men du kommer springa runt och oroa dig. Det här med att vara rationell blabla skippa det skitsnacket. Han är din karl och du är rädd för att tappa bort han, våga erkänna att du styrs av lite primitiva känslor.

Du har satt dig i en galen situation. Även om jag hade litat på min kvinna hade jag inte utmanat ödet.
Citera
2013-12-22, 08:48
Medlem
sp1rits avatar
Du kan bara förlora i detta läge.
Antingen kommer dom ligga, eller så kommer du gå och tänka och fundera på om de gör det och därmed undermedvetet sabotera förhållandet till din kille och din vännina.
Du kanske tror att du kan hantera ovissheten, men den här tråden är bevis på motsatsen.
Citera
2013-12-22, 09:36
Medlem
anonym.hedonists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rolle55vakt
Varför köper din pojkvän inte bara en egen lägenhet, är han sosse eller?

Annars så vet jag inte hur ni är som par och hur din pojkvän är. Men visst är det uppdukat för eventuella trubbel. De kommer att lära känna varandra mer och mer. Men som sagt din kille kanske är god, vad vet jag.
Vilken korkad kommentar. Alla har inte föräldrar med $$$ som du, att köpa lägenhet är dyrt .

Försöker du använda "sosse" som ett skällsord? Det måste vara det sämsta skällsordet någonsin, seriöst. Ungefär lika skit som "jävla moderat", "jävla miljömupp", "jävla nazist".
Citera
2013-12-22, 12:20
Bannlyst
Tippar att den där "pinglan" gör ett närmande förr eller senare. Din pojkvän är naiv att tro något annat. Jag hade inte gjort så mot min flickvän. Alltså flytta in med en annan tjej för bekvämlighetens skull. Då hade jag hellre bott som jag gjorde. Din oro är befogad.

Jag har suttit i soffan på fester bredvid t o m upptagna tjejer av den typen. Det tog inte lång tid innan hon började resa sig upp och skulle visa upp sin kropp för mig....Vännerna fick ta tog bort henne. Då kände inte ens vi varandra.

Utfallet här är ju bara för lätt.
Senast redigerad av blabla12345 2013-12-22 kl. 12:40.
Citera
2013-12-22, 12:46
Medlem
solopoetry.s avatar
Oavsett om det händer något mellan dem eller inte så låter det inte som en situation du själv kan må bra i och därför borde du undvika den. Det blir en belastning på er relation om du inte mår bra. Jag fröstår att du vill rädda honom från korridoren när han inte trivs där, hade jag också velat men blir den här lösningen för påfrestande för dig så gör du er relation en otjänst.

Det finns fler bostadslösningar i världen även om det är en svår grej att pyssla med,
detta är inte den enda.
Citera
2013-12-22, 18:53
Medlem
Alibabassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MystiqueTopnotch
Jag tolkar det som om du tillhör typen som inte kan ta ett nej. Våldtäkt menar du?

OnT: Jag skulle definitivt följa min magkänsla i detta läge, du tvekar med all rätt. Se framåt ett halvår eller ett år; vilket beslut tror du att du i det läget är glad för att du tog?

Alla har rätt att ändra åsikt speciellt när det handlar om någon/något man älskar och har investerat en hel del av sig själv i.

Du får mig att spy. Feminist!! Jag har haft en diskussion med dig i en annan tråd också. Lika uppkäftig där som här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in