2013-12-20, 16:40
Medlem
Vad sägs om att ge hennes pojkvän en pistol, så kan han dräpa din pojkvän.
Som sagt, kärlek ska inte bevisas.
Citera
2013-12-20, 16:40
Medlem
Är din kille snygg? Om han är det finns det risk att din kompis kommer försöka knulla honom.
Citera
2013-12-20, 16:41
Medlem
iseereds avatar
För att fatta mig kort: Ja.
Citera
2013-12-21, 01:17
Medlem
Mayahexs avatar
Varför frågade hon inte om du också ville dela boende där? fishy!!!
Jag är normalt en rätt öppen person, men... vill du behålla din kille ska han inte bo med en annan tjej...
Det slutar med problem. Säg att du ångrat dig, om han älskar dig tillräckligt kan han vänta tills ni hittat nåt gemensamt. Lycka till!
Citera
2013-12-21, 02:48
Medlem
Om du får en känsla, så uppstår det problem, om du får problem så uppstår det förvirring, om det uppstår förvirring så blir man känslokall..Han kommer bli känslokall du kommer bli förvirrad....
De kommer inte ligga med varandra jämt bara dagligen kanske 25-30min...
Citera
2013-12-21, 02:56
Medlem
fuckedupseriously2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alibabasson
Det räcker med att de sitter tillräckligt nära varann och deras blickar möts på djupet och nästa sekund ligger de i sängen och gungar. Var så säker på det. Ett par unga människor, en tjej och en kille helt ensamma i en lägenhet dygnets alla timmar och naturen ger sig själv till känna

Alltså är folk djur eller? Om det var så enkelt hade jag varit häradsbetäckare vid det här laget.
Citera
2013-12-21, 03:04
Medlem
utan.att.stannas avatar
Det där hade jag passat mig för. Undvik. Säg att du ångrade dig.
Citera
2013-12-21, 03:07
Medlem
Klart dom kommer ligga med varandra...
Citera
2013-12-21, 03:10
Medlem
larsen1s avatar
Jag som kille i ett förhållande skulle aldrig i hela mitt liv vara otrogen.

Jag skulle dock känna samma saker som dig om min tjej flytta ihop med en av sin killkompisar, men inte alls om det vore någon av mina kompisar.
Jag skulle aldrig få för mig att en nära vän till mig skulle försöka ligga med henne.
Citera
2013-12-21, 03:10
Medlem
Fy fan vad jobbig. Låter inte bra i mina öron. Nått kommer hända frågan är vad och om du kommer få veta det eller ej.

Antar att det inte är så snällt av din kille att dra sig ur heller då er gemensama vännina räknar med hans hyra och att din kille sagt upp sin studentlägenhet.
Senast redigerad av getz 2013-12-21 kl. 03:19.
Citera
2013-12-21, 12:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mapache
Min väninna ser fantastiskt bra ut och gillar att ligga.

Jag tycker att du bör oroa dig. Även om ingen av dem har för avsikt att genomföra något så kan det uppstå ogynnsamma situationer, t.ex. att de ser på en romantisk film tillsammans i samma soffa, att de kommer hem båda två och är lite mer berusade än vad de klarar av, eller att en av dem kommer ut naken ur duschen i tron om att vara ensam när den andra precis kommer hem. Det finns alltid en risk, och den tror jag inte är tillräckligt liten.

Du vill vara "förstående" och en icke-svartsjuk flickvän, men det är nyttigt att vara lite svartsjuk, just för att undvika att hamna i såna här lägen. Framför allt så kommer du att sitta och oroa dig oavsett vad folk säger till dig, eftersom det känns olustigt för dig.

Och det värsta av allt är att du kommer att oroa dig i vilket fall, men att du aldrig kan vara helt säker på att inget har hänt.
Citera
2013-12-21, 12:36
Medlem
Abalams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mapache
Är det rätt av mig att vara misstänksam mot det här? Eller är jag paranoid? Borde jag tagga ner och vara glad för min pojkväns skull? Hur skulle ni andra tänka i min situation?

Tacksam för svar!

Instämmer med dom andra. Dom kommer att göka. Möjligtvis kanske bara en gång beroende på om dom drabbas av skamkänslor efteråt - men liggas ska det.

Det bästa du kan göra är att föregå din pojkvän genom att ragga upp en hunk (som mig tex) och ligga lite, så när din pojkvän väl berättar att han doppat sin flöjt i din väninna så kan du bara svara "Sooo?!".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in