• 1
  • 2
2013-12-21, 14:41
Medlem
Mr.Effes avatar
Tjena, är en kille på 27 år med lite udda fixering på fittor.

Detta är väl ett ganska bra forum om man vill kolla ifall man är ensam och tycka så.
Hur som helst så gillar jag fittor som är "Bully" stora fittor, stor clitta och helst stora blygdläppar. Jag vet inte varför men jag blir inte lika tänd på en baby mus som som inte har varken klitta eller blygdläppar.

Hade en tjej en gång som jag knulla på ordentligt och hon hade riktigt stora blygdläppar och jag blev helt galen av att bli upphetsad.

exempel
http://24.media.tumblr.com/tumblr_m0...0xhbo1_500.jpg

http://img.xnxx.com/images/THUMBNAIL...2/932014/3.jpg

mums
https://encrypted-tbn2.gstatic.com/i...hirIIct0fbfjRA

Detta gillar jag inte
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/i...29e-eItuGbLzpg
http://www.pussybook.info/walls/smal...lips-other.jpg

jag gillar alltså saftiga musar som är stora.
Sånt här kan man ju seriöst inte snacka med vänner om, utan sånt får man väl va lite anonym om.
Jag vet inte men jag blir mer upphetsad av det ovan, ja vet inte riktigt varför.
Nån mer som har samma intresse?

Kan ju direkt säga att jag är en kille som enligt andra ser bra ut , tränar hårt och är smal.
Alltså ingen äcklig gubbe.

Men vännerna och kollegorna runt om talar oftast om maskros vaginor och hur små och tighta de ska vara. Min högsta dröm är ju en tjej som kan få en female ejaculation.
Senast redigerad av Mr.Effe 2013-12-21 kl. 14:55.
Citera
2013-12-21, 14:56
Bannlyst
Föredrar också de övre bilderna.

De nedre bilderna var ju på tjocka tjejer.
Citera
2013-12-21, 15:01
Medlem
Mr.Effes avatar
Detta är riktigt jävla upphetsande
http://pingping.fantasti.cc/big/b/l/...ock_8e4219.jpg
Citera
2013-12-21, 15:27
Medlem
Uran233s avatar
Tämligen beiget att kalla de bilderna "udda". Smaken är ju som baken, eller tja, fittan då, delad. Varför skulle detta vara konstigt, anonymt och odiskutabelt face-to-face?
Citera
2013-12-21, 15:35
Medlem
Mr.Effes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uran233
Tämligen beiget att kalla de bilderna "udda". Smaken är ju som baken, eller tja, fittan då, delad. Varför skulle detta vara konstigt, anonymt och odiskutabelt face-to-face?

Face to face till en tjej ?
"Du jag gillar din saftiga fitta och dina stora blygdläppar"
Hon kommer tycka jag är konstig eller tro att jag på något sett ljuger för henne för att göra henne glad över sitt underliv.

Face till en kompis? Gjorde det en gång och han fråga "varför i helvete jag gillar en rostbiff", därefter fick jag en konstig blick.

Fika rasten? knappast
Citera
2013-12-21, 16:06
Medlem
Uran233s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Effe
Face to face till en tjej ?
"Du jag gillar din saftiga fitta och dina stora blygdläppar"
Hon kommer tycka jag är konstig eller tro att jag på något sett ljuger för henne för att göra henne glad över sitt underliv.

Face till en kompis? Gjorde det en gång och han fråga "varför i helvete jag gillar en rostbiff", därefter fick jag en konstig blick.

Fika rasten? knappast

Märkligt ändå, jag hade inte och höjer inte på ögonbrynen för de bilderna. Ungefär som vissa gillar rakat vs trimmat vs hårigt. Iofs, själv är jag dock tråkig och föredrar något i stil med den eminenta ungerska donnan Jo's tillbehör.
Citera
2013-12-21, 16:16
Medlem
Emoekkels avatar
haha! Fyfan kompis, välkommen in i klubben!

Trodde också jag var helt ensam med att tycka såhär (i min kompisgrupp, inte i hela världen)

För alla tjejer som jag har legat med och som har haft såna som bilderna ovan visar, och när jag berättat att jag tycker det är grymt jävla sexigt så har dom liksom bara "men vaaa ofta tycker du?"

Jag har till och med dissat tjejer som har haft inte haft några blygdläppar då jag tycker att dom luktar mycket konstigare än dom med stora.

Sen tycker jag också det är mycket skönare att knulla på någon med stora blygisar än någon med nästan inga blygisar.

Finns det ens några bra porrsidor om man skulle vilja ha det? Jag hittar bara den normala porrskådis fittan och jag hatar verkligen den normala porrskådis fittan.
Citera
2013-12-21, 16:38
Medlem
Mr.Effes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emoekkel
haha! Fyfan kompis, välkommen in i klubben!

Trodde också jag var helt ensam med att tycka såhär (i min kompisgrupp, inte i hela världen)

För alla tjejer som jag har legat med och som har haft såna som bilderna ovan visar, och när jag berättat att jag tycker det är grymt jävla sexigt så har dom liksom bara "men vaaa ofta tycker du?"

Jag har till och med dissat tjejer som har haft inte haft några blygdläppar då jag tycker att dom luktar mycket konstigare än dom med stora.

Sen tycker jag också det är mycket skönare att knulla på någon med stora blygisar än någon med nästan inga blygisar.

Finns det ens några bra porrsidor om man skulle vilja ha det? Jag hittar bara den normala porrskådis fittan och jag hatar verkligen den normala porrskådis fittan.

Skönt och höra.

Jag brukar typ söka på bizzara saker såsom "bald pussy"
"juicy pussy" och ja vet att galore tube har sjuka porrfilmer.

Håller med, de stora vaginorna luktar mindre har jag upplevt.
Citera
2013-12-21, 18:52
Medlem
Ser ut som normala fittor bara, du är helt normal som tänder på kvinnliga fittor och inte små streck.

Synd att du tror att du är onormal för att du gillar ''normala'' fittor. :/

Men vad fan, fitta som fitta!
Citera
2013-12-21, 19:00
Medlem
Lunaticxs avatar
Dom flesta killar föredrar fittor med bra struktur framför fittor som inte är mer än 1 sträck... Det värsta är dock om fittan är liten men ändå öppen- så att blygdläpparna inte nuddar varandra....
Citera
2013-12-21, 19:44
Medlem
svampssons avatar
änna "wedige" blygdläppar kan vara nice att ligga o snaska på
Citera
2013-12-21, 19:53
Medlem
Det är klart att ska vara stora blygdläppar. Streckfittor; speciellt om de är nyrakade och rödflammiga, påminner om könet hos ett outvecklat barn= avtändande.

Men alla har la olika smak. Oftast är man ju mest nöjd över att ha fått se vad som döljs under trosorna
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in