2013-12-19, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boryan65
Vad i helsefjütten ska man hunta/botta som en 73 RP?
Drakar är alltid upptaget...
Gjort necro task?
Citera
2013-12-19, 21:15
Medlem
Deathwanderers avatar
kör manuellt på min rp, 128 atm, brukar hänga @frosts drags ligger väl på runt.. 500 i timmen, utan happy hour (2x serven).

börjar dock kännas lite halvsegt, o e rätt mkt bottare där till o från.. tips på fler ställen skulle uppskattas

o sen så tänkte jag skita i bow vid 130 o dra över till xbow(royal crossbow) jag antar o hoppas xbow ger mer exp i timmen än bow?
Citera
2013-12-19, 21:29
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deathwanderer
kör manuellt på min rp, 128 atm, brukar hänga @frosts drags ligger väl på runt.. 500 i timmen, utan happy hour (2x serven).

börjar dock kännas lite halvsegt, o e rätt mkt bottare där till o från.. tips på fler ställen skulle uppskattas

o sen så tänkte jag skita i bow vid 130 o dra över till xbow(royal crossbow) jag antar o hoppas xbow ger mer exp i timmen än bow?
nix, bästa dist vapnet är mycological bow xd (inte räknat med de nya då jag slutat spela)
Citera
2013-12-19, 21:48
Medlem
FreedomFighter-s avatar
Har precis börjat spela igen efter ca 3 års retirement. Har börjat på en RP på Aurora som är 41 i dagsläget.

Vad rekommenderas att köra med, royal spears eller xbox/bow? Undrar även vad som kan tänkas vara bra att hunta för att levla så fort som möjligt, pengar är inga problem då jag worldtradat från min gamla server.
Citera
2013-12-19, 22:30
Medlem
Deathwanderers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
nix, bästa dist vapnet är mycological bow xd (inte räknat med de nya då jag slutat spela)

profitmässigt då? eller även exp mässigt?

d e 2 atk mer med bolts/xbow

dom nya verkar spårade ..
Citera
2013-12-19, 23:54
Medlem
pozies avatar
Citat:
profitmässigt då? eller även exp mässigt?

d e 2 atk mer med bolts/xbow

dom nya verkar spårade ..
den har större hitchans så du kommer göra mer skada med bow + att arrows är billigare om jag inte har helt fel, jag själv brukade köra crossbow för jag orkar inte bry mig om den lilla skillnaden, men om man nu vill få ut mer, vilket ger mer exp vilket man borde köra efter så ere bow som gäller, de väger mindre om jag inte har helt fel på minnet med
Citera
2013-12-20, 01:23
Medlem
Deathwanderers avatar
haha, alright dom kostar lika mkt, men som du säger så väger arrows mindre

får nog lägga bud på mycological o sälja royal crossbow sen då
Citera
2013-12-20, 01:57
Medlem
pozies avatar
Citat:
haha, alright dom kostar lika mkt, men som du säger så väger arrows mindre

får nog lägga bud på mycological o sälja royal crossbow sen då
kostar myco och royal lika mkt?:S jag köpte min myco för 200k på aurora :S de droppas ganska flitigt asså
Citera
2013-12-20, 07:19
Medlem
piovs avatar
Så jävla sugen på att börja igen men hittar fan ingen motivation, någon som har tips? ^^
Citera
2013-12-20, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av piov
Så jävla sugen på att börja igen men hittar fan ingen motivation, någon som har tips? ^^

Inga polare som också är sugna? För mig räcker det att snacka lite med polarna om gamla Tibia-historier för att man skall vilja börja spela igen. Ett tips ifall du väl börjar är väl att dra lite sköna team hutnsa med någon du känner istället för att bara hetslevla.
Citera
2013-12-20, 09:57
Medlem
Deathwanderers avatar
Citat:
kostar myco och royal lika mkt?:S jag köpte min myco för 200k på aurora :S de droppas ganska flitigt asså

aa, dom ligger på typ samma.. :/
Citera
2013-12-20, 11:53
Medlem
Abstars avatar
Citat:

Haha kontraster... Degade 1kk för min på Lunara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in