2013-12-19, 11:36
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lidltyrannen
Hej lånar tråden. Har varit ON ca 1 och ett halvt år i sträck ca 1.5g testo i veckan(andra kur) Gick av helt utan pct pga polis tog det och vart fullt återställd 3v senare nu 4v senare växer jag tom och blir starkare på gymmet. Började min första kur som 22åring är det därför jag slapp bieffekter efter eller har jag bara tur?

kan tilläga att jag inte körde nå östro grejjer eller hcg

Vad för testo? Testo E sitter flera veckor efter sista stick, så din nedperiod har inte ens börjat än. Återkom om två månader så får vi se om du har lika roligt.
Citera
2013-12-19, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Modernamannen
1. Sök vård via vårdcentral för trötthet/orklöshet. De kommer förhoppningsvis testa de flesta saker som blodsocker, levervärden, blodvärden, vitaminer, sköldkörtelvärden. När du går igenom testresultaten med din läkare försöker du få ytterligare prover tagna, och då pekar du mot testosteronbrist. Pris: patientavgift, 100kr. (eller du kanske går gratis fortfarande?)

2. Om vårdcentralen inte vill kolla testovärdet kan du gå till en privat klinik och betala för att kolla det. Ca 1000kr.

Troligtvis kommer du se att ditt testovärde är normalt. Det finns många tänkbara psykiska bieffekter såsom låg vilja, låg motivation etc som följer ett steroidbruk. Men det är steg 3 att ta itu med dem

Lycka till

Tack för ett utomordentligt svar!
Citera
2013-12-19, 19:56
Medlem
Lidltyrannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Vad för testo? Testo E sitter flera veckor efter sista stick, så din nedperiod har inte ens börjat än. Återkom om två månader så får vi se om du har lika roligt.

Ahaa så det värsta har inte kommit än .
Men det som är skummt bara är att mina bollar har växt tillbaka och sperman under kur var liksom bara vatten, nu ser man att det är sperma i den är det bara något tillfälligt alltså?
Citera
2013-12-19, 21:36
Medlem
borde du inte veta vad det e för halveringstid på estern om du kört i 1,5 år?
Citera
2013-12-19, 22:15
Medlem
Lidltyrannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Testopiloten123
borde du inte veta vad det e för halveringstid på estern om du kört i 1,5 år?

Trodde det var 2veckor eftersom det är då man ska börja med pctn?
Citera
2013-12-19, 22:21
Medlem
Citat:
Trodde det var 2veckor eftersom det är då man ska börja med pctn?
Du har alltså brukat Testosteron Enanthate? "Testo E"..
Då har HeadOfBoo rätt i det han säger. Det tar några veckor innan steroiderna lämnar din kropp i det kalla.
Citera
2013-12-20, 16:19
Medlem
Citat:
Hej lånar tråden. Har varit ON ca 1 och ett halvt år i sträck ca 1.5g testo i veckan(andra kur) Gick av helt utan pct pga polis tog det och vart fullt återställd 3v senare nu 4v senare växer jag tom och blir starkare på gymmet. Började min första kur som 22åring är det därför jag slapp bieffekter efter eller har jag bara tur?

ja mycket för att du legat på så länge då är skiten inte ur din kropp.
la på 4år ca och det blev en jävla massa röta av anabola kan jag säga, ingenting jag är stolt över idag. tog ca 5mån efter att jag gick av utan någonting förrän jag började må dåligt och tappa muskler, de första 4mån växte jag förfan och tänkte äsh inte så farligt detta. sen satt jag där, deprimerad och ångestfylld i något år innan jag kom på banan igen. Men viking är som viking är lika bra att säga det, viking. Börja inte tro för mycket nu bara det kan mycket väl slå tillbaka hårt.
Citera
2013-12-20, 20:32
Medlem
Citat:

Grattis, du har fortfarande förmodligen stora mängder testosteron i cirkulation i kroppen. Ha så kul när den FAKTISKT tar slut...
Citera
2013-12-20, 21:10
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OughtaRapKing
ja mycket för att du legat på så länge då är skiten inte ur din kropp.
la på 4år ca och det blev en jävla massa röta av anabola kan jag säga, ingenting jag är stolt över idag. tog ca 5mån efter att jag gick av utan någonting förrän jag började må dåligt och tappa muskler, de första 4mån växte jag förfan och tänkte äsh inte så farligt detta. sen satt jag där, deprimerad och ångestfylld i något år innan jag kom på banan igen. Men viking är som viking är lika bra att säga det, viking. Börja inte tro för mycket nu bara det kan mycket väl slå tillbaka hårt.

Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Grattis, du har fortfarande förmodligen stora mängder testosteron i cirkulation i kroppen. Ha så kul när den FAKTISKT tar slut...

Intressant, teoretiskt borde nivåerna inte hålla sig så länge om man räknar på det.

1500 > 750 > 375 > 190 > 85 > 42 > 21 > 10... Detta efter 40-50 dagar.

Har själv hoppat av efter nästan 3 år från 750mg, tog ingenting som "hjälp" på traven.

v.1-4 Ingen skillnad i vikter, mindre pump p.g.a. ingen mer dbol.
v.5-8 Successivt sämre i gymmet, svårt att hålla sig motiverat på gymmet när man tappade ~8-10% i de flesta övningar, knappt pump trots dropset och liknande.
v.9-10 Är jag i nu. Börjar ha roligare på gymmet igen, det är kul att panga ut de sista repsen och man märker att man orkar mer igen. Har stabiliserat vikterna i gymmet och ökar någon repetition här och där igen.

Ska höra av mig om någon vecka till min läkare på VC och ta prover på hormonnivåer för att se hur det ligger till. Men jag gjorde det inte till en stor sak att hoppa av, kände inte längre för att skjuta i mig massa olja och inte för att jag var "tvungen att ha ett uppehåll" eller liknande anledning.

Börjar locka att kliva på igen, men så länge gymmet inte riktigt roligt så blir det nog inget om man inte skulle tyna bort. Har ändå förlorat en hel del volym och "tryck", musklerna hoppar inte längre till och blir stenhårda direkt man flexar, känns lite slappt.
Citera
2013-12-20, 21:24
Medlem
Pounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Intressant, teoretiskt borde nivåerna inte hålla sig så länge om man räknar på det.

Har själv hoppat av efter nästan 3 år från 750mg, tog ingenting som "hjälp" på traven.

v.5-8 Successivt sämre i gymmet, svårt att hålla sig motiverat på gymmet när man tappade ~8-10% i de flesta övningar, knappt pump trots dropset och liknande.
v.9-10 Är jag i nu. Börjar ha roligare på gymmet igen, det är kul att panga ut de sista repsen och man märker att man orkar mer igen. Har stabiliserat vikterna i gymmet och ökar någon repetition här och där igen.

Ska höra av mig om någon vecka till min läkare på VC och ta prover på hormonnivåer för att se hur det ligger till. Men jag gjorde det inte till en stor sak att hoppa av, kände inte längre för att skjuta i mig massa olja och inte för att jag var "tvungen att ha ett uppehåll" eller liknande anledning.

Börjar locka att kliva på igen, men så länge gymmet inte riktigt roligt så blir det nog inget om man inte skulle tyna bort. Har ändå förlorat en hel del volym och "tryck", musklerna hoppar inte längre till och blir stenhårda direkt man flexar, känns lite slappt.

Du får nog räkna om lite där kompis.

Om han ligger på 1.5g ew så borde stedystate ligga närmare 3gram.
Citera
2013-12-20, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip

jag utgår nu ifrån 1.5g vart femte dag på 365dagar.. vilket skulle ge honom vid sista stick ca 3.5g steadystate... och då utgår vi ifrån 3.5g. bara då tar det ca 40dagar för att de bara ska vara ca 100mg kvar. efter ca 70-80dagar skulle jag räkna med att den jobbige perioden börjar efter så intensivt kurande. och mitt var omfattande,jag räknade ut på det innan och visst fan slog det till nästan helt perfekt till min uträkning. var lugn min broder, det tar sin tid.
Citera
2013-12-22, 18:07
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pound
Du får nog räkna om lite där kompis.

Om han ligger på 1.5g ew så borde stedystate ligga närmare 3gram.

Behövs inte räknas om, bara att lägga till en period framför, rör sig om en vecka-10 dagar extra.

Citat:
Ursprungligen postat av OughtaRapKing
jag utgår nu ifrån 1.5g vart femte dag på 365dagar.. vilket skulle ge honom vid sista stick ca 3.5g steadystate... och då utgår vi ifrån 3.5g. bara då tar det ca 40dagar för att de bara ska vara ca 100mg kvar. efter ca 70-80dagar skulle jag räkna med att den jobbige perioden börjar efter så intensivt kurande. och mitt var omfattande,jag räknade ut på det innan och visst fan slog det till nästan helt perfekt till min uträkning. var lugn min broder, det tar sin tid.

Ska bli kul att se om det kommer något, men jag tror att perioden redan varit faktiskt.

Men jag har å andra sidan aldrig drabbats av testikelatrofi och det har alltid varit rejält med färg och kraft i pennan så att säga. Aldrig fått ärter eller utlösning utan tryck och segt som lim.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in