Citat:
Ursprungligen postat av
OughtaRapKing
ja mycket för att du legat på så länge då är skiten inte ur din kropp.
la på 4år ca och det blev en jävla massa röta av anabola kan jag säga, ingenting jag är stolt över idag. tog ca 5mån efter att jag gick av utan någonting förrän jag började må dåligt och tappa muskler, de första 4mån växte jag förfan och tänkte äsh inte så farligt detta. sen satt jag där, deprimerad och ångestfylld i något år innan jag kom på banan igen. Men viking är som viking är lika bra att säga det, viking. Börja inte tro för mycket nu bara det kan mycket väl slå tillbaka hårt.
Citat:
Ursprungligen postat av
DrL0c
Grattis, du har fortfarande förmodligen stora mängder testosteron i cirkulation i kroppen. Ha så kul när den FAKTISKT tar slut...
Intressant, teoretiskt borde nivåerna inte hålla sig så länge om man räknar på det.
1500 > 750 > 375 > 190 > 85 > 42 > 21 > 10... Detta efter 40-50 dagar.
Har själv hoppat av efter nästan 3 år från 750mg, tog ingenting som "hjälp" på traven.
v.1-4 Ingen skillnad i vikter, mindre pump p.g.a. ingen mer dbol.
v.5-8 Successivt sämre i gymmet, svårt att hålla sig motiverat på gymmet när man tappade ~8-10% i de flesta övningar, knappt pump trots dropset och liknande.
v.9-10 Är jag i nu. Börjar ha roligare på gymmet igen, det är kul att panga ut de sista repsen och man märker att man orkar mer igen. Har stabiliserat vikterna i gymmet och ökar någon repetition här och där igen.
Ska höra av mig om någon vecka till min läkare på VC och ta prover på hormonnivåer för att se hur det ligger till. Men jag gjorde det inte till en stor sak att hoppa av, kände inte längre för att skjuta i mig massa olja och inte för att jag var "tvungen att ha ett uppehåll" eller liknande anledning.
Börjar locka att kliva på igen, men så länge gymmet inte riktigt roligt så blir det nog inget om man inte skulle tyna bort. Har ändå förlorat en hel del volym och "tryck", musklerna hoppar inte längre till och blir stenhårda direkt man flexar, känns lite slappt.