2013-12-14, 13:46
Avstängd
Min läkare säger att det kommer gå under högkostnadskyddet efter årskiftet
Citera
2013-12-15, 01:46
Medlem
who-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Edric
Får se vad min psykiater har att säga när hon återkommer från sin semester. Orkar inte med några jävla stolpskottar som inte lyssnar på en.

Sen vet jag inte om jag orkar hålla på med en massa pappersarbete. Det är ju det jag behöver medicinen till för att orka göra det från första början.

Jo jag vet hur läkarna kan vara.
Testa ta någon lugnande medicin samtidigt som Vyvanse så kanske det blir bättre.
Citera
2013-12-15, 02:11
Medlem
absynthes avatar
Undrar om jag får insomnia av V.
Citera
2013-12-18, 00:00
Medlem
absynthes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av absynthe
Undrar om jag får insomnia av V.

Och jag undrar om jag inte får lite väl bra självförtroende. Men jag kan koncentrera mig och slappna av, eh ja kanske lite för mycket. Det är en märkligt subtil eufori. Jag kunde gärna vara utan den och bara ha lugnet och koncentrationen, för det är lite småskumt med eufori när man jobbar. Hoppas ingen märker nåt. Yeah right

För mig är den här bara SÅ olik ritalin....
Citera
2013-12-18, 14:38
Medlem
Sänk dosen?!
Citera
2013-12-18, 23:18
Medlem
absynthes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hellsis666
Sänk dosen?!

Japp, får göra det, kan ju inte sitta och njuta när man jobbar, det kan aldrig vara bra
Citera
2013-12-19, 07:12
Avstängd
Tror ni det är värt att byta ut mina modafinil mot lisdexamfetamin? Får inte ha båda samtidig, och jag tycker om mina modafinil.
Citera
2013-12-19, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adagio
Tror jag kommer skippa Elvanse. Den fungerar bara för mig när jag tar den med kaffe, och då finns en stor risk att man blir ett virrigt nervvrak. Inte så stabil och jämn effekt, med andra ord!

En vanlig sketen kopp te ger dig fokus utan att virra till det lika mycket som (billigt, non-organic-)kaffe (gärna uppvärmt flertalet timmar, ett riktigt rävgift!).
Citera
2013-12-19, 13:12
Medlem
Numes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av absynthe
Och jag undrar om jag inte får lite väl bra självförtroende. Men jag kan koncentrera mig och slappna av, eh ja kanske lite för mycket. Det är en märkligt subtil eufori. Jag kunde gärna vara utan den och bara ha lugnet och koncentrationen, för det är lite småskumt med eufori när man jobbar. Hoppas ingen märker nåt. Yeah right

För mig är den här bara SÅ olik ritalin....
Själv tycker jag Ritalin är vad som orsakar fördubblat ego. Fast inte på något bra sätt.

Sen lär det gå över detdär efter hand. Om du bara vill sitta och slappa som konsekvens får du väl tänka på att sänka det såklart.
Citera
2013-12-19, 13:55
Medlem
Edrics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrissepisse
Tror ni det är värt att byta ut mina modafinil mot lisdexamfetamin? Får inte ha båda samtidig, och jag tycker om mina modafinil.
Om du tycker om din modafinil så tycker jag att du gott kan fortsätta med dem. :P
Citera
2013-12-20, 13:23
Medlem
Edrics avatar
http://www.tlv.se/beslut/beslut-lakemedel/begransad-subvention/Elvanse-ingar-i-hogkostnadsskyddet-med-begransning/

Begränsad subvention, först efter man testat metylfenidat och Strattera. Grattis till er som vill köra på Elvanse!
Citera
2013-12-20, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Edric
http://www.tlv.se/beslut/beslut-lakemedel/begransad-subvention/Elvanse-ingar-i-hogkostnadsskyddet-med-begransning/

Begränsad subvention, först efter man testat metylfenidat och Strattera. Grattis till er som vill köra på Elvanse!

Överlever man efter Strattera tro!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in