2013-12-20, 11:12
Medlem
anna_83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PnNE6CFO
Magnus Söderman varför försökte du lura Försäkringskassan och svenska staten på pengar?

Och vem är du själv? Får vi granska dina privata förehavanden? Om du nu inte vore så jävla feg kan du väl ringa in till RF i kväll och fråga Söderman rakt ut.
Citera
2013-12-20, 13:11
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anna_83
Och vem är du själv? Får vi granska dina privata förehavanden? Om du nu inte vore så jävla feg kan du väl ringa in till RF i kväll och fråga Söderman rakt ut.

Instämmer, ringer inte trollet in i kväll och frågar om detta ska han betraktas som en patetisk fegis för all framtid.
Citera
2013-12-20, 13:32
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Citat:
Håller helt med. Sen så tycker jag förövrigt att en svensk i dagens läge inte har någon moralisk skyldighet att betala skatt till systemet...
Citera
2013-12-20, 13:39
Medlem
Blixtmannens avatar
Vafan är det måndag idag?, tänkte jag. Men så kom jag på att det är uppesittarkväll med Sveriges bästa radio. Det blir att tända en cigarr och luta sig tillbaka i fåtöljen med grosshandlargroggen i näven.
Citera
2013-12-20, 14:02
Medlem
NixYOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrphonk
Så här avslutar vi ett superår med Radio Framåt: http://www.radioframat.com/forfestuppesitterkvall-med-radio-framat-den-20-december/
Kommer det vara möjligt att ladda ner avsnittet i efterhand gratis eller kommer det kosta? Om man måste betala för avsnittet, huru mycket kommer det i sådana fall kosta?
Citera
2013-12-20, 14:08
Medlem
Kurganskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NixYO
Kommer det vara möjligt att ladda ner avsnittet i efterhand gratis eller kommer det kosta? Om man måste betala för avsnittet, huru mycket kommer det i sådana fall kosta?
Det är gratis för alla att lyssna live.
Citera
2013-12-20, 14:23
Medlem
NixYOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurganski
Det är gratis för alla att lyssna live.
Jo, det vet jag men om man vill lyssna i efterhand då?
Citera
2013-12-20, 14:48
Medlem
NirvanAs avatar
Kunde man ringa in både via skype och telefon, lagrar Radio Framåt dessa uppgifter på nåt sätt?
Citera
2013-12-20, 14:51
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Instämmer, ringer inte trollet in i kväll och frågar om detta ska han betraktas som en patetisk fegis för all framtid.

Citat:
Ursprungligen postat av Cosmo.Kramer
Håller helt med. Sen så tycker jag förövrigt att en svensk i dagens läge inte har någon moralisk skyldighet att betala skatt till systemet...

Ha! Skulle aldrig ringa in. Jag är inte offentlig person och värnar om min integritet. Sen skulle jag nog bli ett youtubeklipp för all framtid pga min tourettes. Och varför kallar alla någon för troll om man är minsta kritisk? Gäller även Straybullet i tråden om SvP. Jag ställde för fan bara en fråga och kopierade text från ett tidigare inlägg. Läste det inlägget men ingen svarade då. Om du inte betalar skatt har du inte rätt att klaga. Jag tycker det är viktigt att partipersoner lever som de lär. Jag kallar inte er för fega och patetiska när ni kritiserar vänstermuppar i andra trådar.
Citera
2013-12-20, 14:53
Medlem
Beardzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Kunde man ringa in både via skype och telefon, lagrar Radio Framåt dessa uppgifter på nåt sätt?

Dan lagrar uppgifterna i korttidsminnet. Så du behöver inte vara orolig.
Senast redigerad av Beardz 2013-12-20 kl. 14:55.
Citera
2013-12-20, 15:34
Medlem
Fjodorovs avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard

Löjligt att man leker grindvakt i tråd på ett offentligt forum?

Skärp er, han ställer en genuin kritisk fråga i en tråd som handlar om en person involverad i Radio Framåt. Det är helt enkelt inget fel med det.
Citera
2013-12-20, 16:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PnNE6CFO
Ha! Skulle aldrig ringa in. Jag är inte offentlig person och värnar om min integritet. Sen skulle jag nog bli ett youtubeklipp för all framtid pga min tourettes. Och varför kallar alla någon för troll om man är minsta kritisk? Gäller även Straybullet i tråden om SvP. Jag ställde för fan bara en fråga och kopierade text från ett tidigare inlägg. Läste det inlägget men ingen svarade då. Om du inte betalar skatt har du inte rätt att klaga. Jag tycker det är viktigt att partipersoner lever som de lär. Jag kallar inte er för fega och patetiska när ni kritiserar vänstermuppar i andra trådar.
Mitt bemötande av dig i den andra tråden har väldigt lite att göra att du var "kritisk". Jag fann frågeställningen oseriös helt enkelt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in