2013-12-20, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avengednorr
De skickade ut breven den 18:e, men smset kunde inte skickas igår för att det blivit fel med säkerhetskontrollen hos polisen. Jag fattar nada

Ja detta låter skitkonstigt. Förstår inte hur en myndighet kan vara så här jävla flummiga. Jag har jobberbjudande som ligger på bordet, jag sa till dom att jag har svar den 18:e. Jävla dåligt måste jag säga. Sätter oss sökande i väldigt konstig situation.
2013-12-20, 12:02
Medlem
VxoOis avatar
Tålamod grabbar!

Om man kollar bak i tråden så har väldigt många fått sms vid 14-15 tiden. Så ut och marscha några timmar så länge

Hoppas bara RM inte är så elaka att dom låter oss vänta över helgen...
2013-12-20, 12:22
Medlem
Jag måste få svar idag annars är det typ kört, har ett jobb att informera. Jobbet stänger idag och öppnar i början av januari, Får jag inte svar idag så blir det riktigt jobbigt...

Ska ringa kl 13 är det nån som har en fråga jag ska försöka ställa till dom?
2013-12-20, 12:35
Medlem
Jewnathans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartGult
Jag måste få svar idag annars är det typ kört, har ett jobb att informera. Jobbet stänger idag och öppnar i början av januari, Får jag inte svar idag så blir det riktigt jobbigt...

"När i helvete kommer SMS sluta tortera oss snälla". Inte så mycket fråga som det är en vädjan kanske.
2013-12-20, 12:36
Medlem
Citat:

• SMS, när kommer det? Vilka får det? Bara antagna eller både antagna och icke antagna.
• Finns det en chans att breven kommer idag eller senast måndag? Jag tänker mig att om det inte kommer på måndag så blir det ju uppskjutet rätt rejält (till den 26!!!).
• Tänker de öka tidsperioden då man kan tacka ja/nej om informationen blir försenad?
2013-12-20, 12:39
Medlem
Kollade på Rekryteringsmyndigheten precis om tester och besked etc. Stod följande om beskeden "Antagningsbeskeden skickas ut via sms och brev från och med den 18 december. Du kan få besked om du har blivit antagen till utbildningen fram till utbildningen startar." Alltså det kan komma närsomhelt från den 18/12 - 28/1? Varför skulle beskeden komma nu direkt? Vill inte trycka ner någon, bara en ärlig fråga !
//Tranberries
2013-12-20, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tranberries
Kollade på Rekryteringsmyndigheten precis om tester och besked etc. Stod följande om beskeden "Antagningsbeskeden skickas ut via sms och brev från och med den 18 december. Du kan få besked om du har blivit antagen till utbildningen fram till utbildningen startar." Alltså det kan komma närsomhelt från den 18/12 - 28/1? Varför skulle beskeden komma nu direkt? Vill inte trycka ner någon, bara en ärlig fråga !
//Tranberries

För att, iaf jag, har fått information om att vi får svar v. 51 och att vi då har TIO dagar på oss att svara. Så ja, det är väl därför vi hoppas på svar idag.
2013-12-20, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViNTAGE69
För att, iaf jag, har fått information om att vi får svar v. 51 och att vi då har TIO dagar på oss att svara. Så ja, det är väl därför vi hoppas på svar idag.
Ok, då är jag med på noterna !
2013-12-20, 13:15
Medlem
Dom är klara men inte klara typ så förstod jag det, jag fick reda på att jag är reserv för p4 markstrid. Men dom är inte tillräckligt klara för att börja skicka ut sms :/
2013-12-20, 13:21
Medlem
Citat:
Dom är klara men inte klara typ så förstod jag det, jag fick reda på att jag är reserv för p4 markstrid. Men dom är inte tillräckligt klara för att börja skicka ut sms :/
Hur fick du reda på det?
2013-12-20, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tranberries
Hur fick du reda på det?
Ringde upp och berättade som det va att jag var tvungen att informera jobbet och sådär.
2013-12-20, 13:58
Medlem
Ringde också och frågade en Stefan, men jag berättade även att jag var tvungen att veta idag annars kan jag lika gärna skita i det, för jag måste ta tjänsteledigt från jobbet. Då fick jag svar att jag har en tjänst som väntar på P7 Revingehed. Håller tummar och tår för resten av mina bröder.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in