Vägledaren/handläggaren sa det, samt att det fanns många platser kvar dit jag sökt (var den sista att välja på RM i Stockholm), och att chanserna var goda. Och så står det i papprerna man fick med sig därifrån.
Någon som har hört något idag? Börjar bli otålig...
Nothing yet.
Jag börjar oroa mig för att det inte kommer något idag heller, haha. I så fall måste det ju omorganiseras med godkännande osv. via deras sida? Jag menar att man borde få ex. antal dagar extra att tacka ja/nej.
Jag börjar oroa mig för att det inte kommer något idag heller, haha. I så fall måste det ju omorganiseras med godkännande osv. via deras sida? Jag menar att man borde få ex. antal dagar extra att tacka ja/nej.
Usch vad tradigt det hade varit! Vet fan inte om tålamodet håller tills nästa vecka!
Slog precis en pling och de sa till mig att vi får svar senast på måndag. Breven har skickades ut den 18 så det kan ta så lång tid som till v.52 innan vi får det hem.
Glömde fråga om SMS dock, men det får vi se om det trillar in idag.
Slog precis en pling och de sa till mig att vi får svar senast på måndag. Breven har skickades ut den 18 så det kan ta så lång tid som till v.52 innan vi får det hem.
Glömde fråga om SMS dock, men det får vi se om det trillar in idag.
De skickade ut breven den 18:e, men smset kunde inte skickas igår för att det blivit fel med säkerhetskontrollen hos polisen. Jag fattar nada
Tycker iaf att dem kan gå ut med ett meddelande på Facebook etc, om hur läget ligger till! Antagligen väldigt många själar runt om i Sverige som går runt och är nervösa och otåliga på svar!!