2013-09-30, 23:11
Medlem
zaaph1s avatar
Tänkte köra en order på det där S-isomer ketaminet som ska vara så fett.
Kan man snea på ketamin? Inte hört nåt om det men kan va bra att fråga (med snea menar jag en riktigt hemsk och jobbig tripp)
Vilka doser rekommenderas? Vi har ingen våg men kommer köra i näsan, är det extremt stor skillnad på nåra milligram hit och dit?
Om vi tar säg 100mg och hamnar i K-hole, hur är det att fylla på efter det?

Testade vanligt ketamin i somras och tyckte bara jag blev efterbliven och konstig, kan fan inte förklara känslan på nåt annat sätt
S-isomer ska ju vara mer psykadeliskt så blir nog intressant!
Citera
2013-10-01, 11:29
Medlem
Shine_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaaph1
Kan man snea på ketamin? Inte hört nåt om det men kan va bra att fråga (med snea menar jag en riktigt hemsk och jobbig tripp)
Vilka doser rekommenderas? Vi har ingen våg men kommer köra i näsan, är det extremt stor skillnad på nåra milligram hit och dit?

Testade vanligt ketamin i somras och tyckte bara jag blev efterbliven och konstig, kan fan inte förklara känslan på nåt annat sätt

Jag har hört om folk som upplvet K-holet som riktigt jobbigt, men doserar man lite lägre verkar det ju vara hel-lungt.
Har du shoppat från SR?
Citera
2013-10-01, 13:48
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shine_
Jag har hört om folk som upplvet K-holet som riktigt jobbigt, men doserar man lite lägre verkar det ju vara hel-lungt.
Har du shoppat från SR?
Tänkte beställa den där S-isomeren idag på SR
Får försöka skaffa mig en våg också då.
Vet du varför k-hole var jobbigt? Asså blev det för mycket bara eller blev det mer som en mardröm?
Citera
2013-10-01, 14:35
Medlem
Jag har kört mxe tidigare och undrar om små doser gör en lika glad som man vart på mxe.
Citera
2013-10-01, 17:23
Medlem
Citat:

Vet ej hur det är att återdosera efter hålet men ett tips är att lägga upp en liten hög (och då menar hag liten, tänk 15-20 mg, det kommer kännas) och sen ta hälften. Fyll sedan på efter 10-15 min om det behövs, för att repetera igen gång på gång tills ett behagligt rus etabliseras. Att jaga K-hål första gången på ket kan nog bli en ganska obehaglig upplevelse. Det är en minst sagt annorlunda upplevelse i min uppfattning, om än sjukt nice, men stressa det inte, bättre att skynda långsamt å slippa bli överrumplad med en obehaglig upplevelse.
Citera
2013-10-01, 17:28
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hajon
Vet ej hur det är att återdosera efter hålet men ett tips är att lägga upp en liten hög (och då menar hag liten, tänk 15-20 mg, det kommer kännas) och sen ta hälften. Fyll sedan på efter 10-15 min om det behövs, för att repetera igen gång på gång tills ett behagligt rus etabliseras. Att jaga K-hål första gången på ket kan nog bli en ganska obehaglig upplevelse. Det är en minst sagt annorlunda upplevelse i min uppfattning, om än sjukt nice, men stressa det inte, bättre att skynda långsamt å slippa bli överrumplad med en obehaglig upplevelse.
Yea, blir nog små bumpar första gången! Räcker ju sjukt länge om man kör så.
15-20mg låter fruktansvärt lite, känns svårt att försöka uppskatta den mängden med ögonmått
Citera
2013-10-01, 19:48
Medlem
Citat:
Yea, blir nog små bumpar första gången! Räcker ju sjukt länge om man kör så.
15-20mg låter fruktansvärt lite, känns svårt att försöka uppskatta den mängden med ögonmått

Ja det är otroligt lite. Prova ta det du får upp på en nyckelspets, vänta 10 min å upprepa. Då känner du ganska lagom hur mycket du vill ha å slipper bli överrumplad. Det går hur bra som helst att sedan fylla på med mänga små doser tills du når den nivå du känner dig bekväm.

Ha en trevlig kväll.
Senast redigerad av Hajon 2013-10-01 kl. 19:52.
Citera
2013-10-01, 20:50
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Ja det är otroligt lite. Prova ta det du får upp på en nyckelspets, vänta 10 min å upprepa. Då känner du ganska lagom hur mycket du vill ha å slipper bli överrumplad. Det går hur bra som helst att sedan fylla på med mänga små doser tills du når den nivå du känner dig bekväm.

Ha en trevlig kväll.
Låter otroligt bra att man kan fylla på tills man når rätt nivå, många droger som t.ex. mdma tycker jag det är första dosen som sätter standarden för resten av kvällen.
Blir att testa i helgen, tack för tipsen!
Citera
2013-10-02, 08:18
Medlem
Lukasohais avatar
Swedishsupplies Ketamin, är det något att ha? han får ju bra reviews på SR men har för mig att någon här i tråden skrev att det inte hände något när han testade.
Citera
2013-10-02, 10:41
Medlem
Citat:
Låter otroligt bra att man kan fylla på tills man når rätt nivå, många droger som t.ex. mdma tycker jag det är första dosen som sätter standarden för resten av kvällen.
Blir att testa i helgen, tack för tipsen!

Ja det underlättar väldigt.
Citera
2013-10-02, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lukasohai
Swedishsupplies Ketamin, är det något att ha? han får ju bra reviews på SR men har för mig att någon här i tråden skrev att det inte hände något när han testade.

Vet inget om han men det finns en försäljare som har s-isomer som är väldigt bra. Diskret snabb leverans och kanon produkt.
Citera
2013-10-02, 12:01
Medlem
Lukasohais avatar
Citat:
Vet inget om han men det finns en försäljare som har s-isomer som är väldigt bra. Diskret snabb leverans och kanon produkt.
Jo det vet jag, men vet inte om jag vill lägga ner 900kr när det bara är första gången jag testar, och jag ser att det ska vara mer psykedeliskt, jag har utvecklad en liten rädsla för psykedeliska droger pågrund av snedtrippar jag fått på LSD, men det har endast hänt 1 gång men det skärrade mig rejält för det var absolut ingen kul upplevelse. Hur är det egentligen med att snea på Ketamin?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in