Citat:
Ursprungligen postat av
bagarn29
Jag tror inte LJ ljuger utan att det är som jag tidigare spekulerat i att han inte har en aning om vilken dag det är. Han har kanske inte en aning om det är i juli eller augusti han sett denna kalsongJohan.
Jag tror inte heller LJ ljuger om vad han sett. Kom ihåg att han berättar om att de var där i olovligt syfte, så hade ju inte precis nåt att vinna på det.
Det verkar som att LJ är på rastplatsen hyfsat ofta nattetid. Det verkar som att det tillhör vardan att han är ute o ränner nattetid. jag tror inte att varken han eller frun har stenkoll på exakt vilken natt han eller hon ringde. Det kan nog vara ett antal samtal mellan dem på detta sätt, mitt i natten, flera gånger i veckan

. Så jag tror att det kan ha varit någon annan natt han hade kontakt med roine o frun när han var på rastplatsen, än just den natten han såg mannen med det vita paketet. Den natten han såg denne man ringdes nog inga samtal. Men det betyder inte att han inte var på rastplatsen den 28:e, eller att han inte såg FS. Det betyder bara att de samtal han pratar om ringdes en annan natt.