2013-12-18, 22:52
Medlem
Hur vet man om man har börjat få problem med levern?

Har senaste dagarna upplevt ömmande värk mer mot ländryggen, men jag är något osäker. Smärtan är främst på högersida, långt ner och mer mot sida av ryggen snett bakåt. Alltså inte framsida.

Levern sitter ju under främre revbenen som jag förstått och där är inte smärtan iaf. Mitt urin är grumligt.
Citera
2013-12-18, 23:16
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cooler85
Hur vet man om man har börjat få problem med levern?

Har senaste dagarna upplevt ömmande värk mer mot ländryggen, men jag är något osäker. Smärtan är främst på högersida, långt ner och mer mot sida av ryggen snett bakåt. Alltså inte framsida.

Levern sitter ju under främre revbenen som jag förstått och där är inte smärtan iaf. Mitt urin är grumligt.

Låter som njuren.. Dra i dej 3 liters tranbärsjuice i morron rakt av. Sen finns det gott om tips för attrena njurarna på nätet..
Citera
2013-12-18, 23:25
Medlem
Harrison_Fords avatar
blev skottet fel? satte först i rumpan och aspirerade kom en stor blod klump i pumpen så byte till låren högre upp vid sidan av benet. aspirerade men tror de va lite luft i pumpen då kolven drogs tillbaka lite när jag aspirerade i benet vid glutes minimus ungefär. men såg inge blod och skött, men gjorde inte nå ont alls i benet efteråt, som de brukar göra. hur känns de om man har skjutit fel? märker man det direkt? tex om man har råkat skjutit in i blodet.
Senast redigerad av Harrison_Ford 2013-12-18 kl. 23:28.
Citera
2013-12-18, 23:34
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harrison_Ford
blev skottet fel? satte först i rumpan och aspirerade kom en stor blod klump i pumpen så byte till låren högre upp vid sidan av benet. aspirerade men tror de va lite luft i pumpen då kolven drogs tillbaka lite när jag aspirerade i benet vid glutes minimus ungefär. men såg inge blod och skött, men gjorde inte nå ont alls i benet efteråt, som de brukar göra. hur känns de om man har skjutit fel? märker man det direkt? tex om man har råkat skjutit in i blodet.

Du kan vara lugn. Finns igentligen ingen risk att du satt i en åder om du tryckt i hela Nålen.

Kommer det lite olja i blodet känner du Av det direkt
Citera
2013-12-19, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harrison_Ford

Låter snarare som du haft en bra injekt. Den andra alltså. När du aspar så får du ut vakuum i pumpen om allt är okej.

Och ja, som W6 säger, får du testo i blodet så smakas det. Detta går jävligt fort.
Jag t.ex när jag sätter tren så sticker jag en liten mängd olja, väntar 10-15s, drar ett djupt andetag. Är det normalt, åker resten av dosen i.

För mig kan det smaka "testo" i många timmar senare..
Citera
2013-12-19, 01:22
Medlem
Har lite funderingar kring kur.

Första förslag. Testo-E Galenlika 500mg/e5d 16w.

Andra förslag. Testo -E Galenlika 250mg/e5d samt Dboll 25mg/ed.

Det jag har funderingar över är HCG samt om vilken av dom där 2 kurerna som ni tror kommer funka bäst.
HCG till en 250mg testo kur har jag läst är onödigt?. Men till 500MG är det starkt rekomenderat?.
Kasta på ideer

Mvh Danne!
Citera
2013-12-19, 03:00
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dannexxx

Det jag har funderingar över är HCG samt om vilken av dom där 2 kurerna som ni tror kommer funka bäst.
HCG till en 250mg testo kur har jag läst är onödigt?. Men till 500MG är det starkt rekomenderat?.
Kasta på ideer

Mvh Danne!

250 e5d eller möjligen e4d. I 12 v är mitt högst amatörmässiga förslag till dej.
Möjligen Hcg sista veckorna för att påskynda återhämtnigen.
Citera
2013-12-19, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wolverine6
Låter som njuren.. Dra i dej 3 liters tranbärsjuice i morron rakt av. Sen finns det gott om tips för attrena njurarna på nätet..

Ok ska göra det. Det har gått över nu efter sömn, men igår och förrgår så uppstod smärtan på kvällarna. Jag ska inte kliva av kuren då? Det är bara 40 mg Turinavar.
Citera
2013-12-19, 12:42
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dannexxx

Kasta på ideer

Mvh Danne!

Jag har en idé om att man bör skippa orala om man kan!
500mg Test E e5d 12 eller 16 veckor med front på 1g första 2 sticken samt HCG mot slutet av kuren, kanske sista 2v, låter som en bättre kur. Kommer långt på bra testo! (Tror även den kommer funka bäst, om du med "bäst" menar att du gör störst ökning i massa å styrka).

Lycka till!
Citera
2013-12-19, 14:54
Bannlyst
Jag undrar måste man ha HCG i frysen? går det inte i rumstemperatur?

MVH.
Citera
2013-12-19, 15:00
Medlem
Miss.Prettys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrippleGreenX
Jag undrar måste man ha HCG i frysen? går det inte i rumstemperatur?

MVH.

Kylen?
Citera
2013-12-19, 15:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Miss.Pretty
Kylen?

haha ja jag mena kylen ja:P måste man han i kylen? är det ett måste? eller kan man ha det i vanlig rumstemperatur?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in