2013-12-19, 15:50
Medlem
Dum fråga: Många säger "drick tranbärsjuice" och säger då ofta i samma veva att det ska vara den från Jokk, är det för att den är standard eller har den någon mirakelingrediens som inte de andra har? Frågar då jag nu har tranbärsjuice från Lidl McEnnedy (25 % tranbär, koncentrat).

Spelar roll?
Citera
2013-12-19, 16:25
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cooler85
Dum fråga: Många säger "drick tranbärsjuice" och säger då ofta i samma veva att det ska vara den från Jokk, är det för att den är standard eller har den någon mirakelingrediens som inte de andra har? Frågar då jag nu har tranbärsjuice från Lidl McEnnedy (25 % tranbär, koncentrat).

Spelar roll?

Tranbär som tranbär? Enda skillnaden skulle väl vara om juicen från Jokk innehöll en högre halt av tranbär och du således tvingas dricka en större mängd juice om du inte kör Jokk's, men vafan vet jag. Är inte direkt någon juice-kille.

(haha vilken fråga i f12)
Citera
2013-12-19, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrippleGreenX
haha ja jag mena kylen ja:P måste man han i kylen? är det ett måste? eller kan man ha det i vanlig rumstemperatur?

Ja man måste ha det i kylen!

Mvh
Citera
2013-12-19, 16:56
Medlem
Hej!!

Hjälp med att jämföra aromasin med letro.

Nån som vet vad t.ex 25mg aromasin motsvarar i letro dos för skydd mot gyno???

Mvh
Citera
2013-12-19, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aKAY
Tranbär som tranbär? Enda skillnaden skulle väl vara om juicen från Jokk innehöll en högre halt av tranbär och du således tvingas dricka en större mängd juice om du inte kör Jokk's, men vafan vet jag. Är inte direkt någon juice-kille.

(haha vilken fråga i f12)

Det trodde jag också först men den hade endast 14,5 % och Lidls alltså 25 %.
Citera
2013-12-19, 19:34
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
Hej!!

Hjälp med att jämföra aromasin med letro.

Nån som vet vad t.ex 25mg aromasin motsvarar i letro dos för skydd mot gyno???

Mvh

Otroligt svårt att säga. 0,3 mg kanske?

Edit: 0,25mg - 0,5mg skulle jag påstå vid närmare eftertanke.
Senast redigerad av thebandit777 2013-12-19 kl. 19:37.
Citera
2013-12-19, 20:08
Medlem
Då har jag tänkt o dra igång min första kur.

Man: 25vårar.
Vikt 80kg.
Längd 1.82.
Tränat i 2år.

Har inte stats i huvudet och kör inte för att maxxa utan försöker få en schysst o bra kropp. Lägger mycket fokus på ben just nu och behöver en extra push. Kosten har jag full koll på.

Bulk kur.
Testo-E Galenlika 250mg/e5d. Samt 20mg dboll ed.

ELLER

500mg testo-e galenlika endast.

Det jag velar över är att jag helst vill "slippa" att använda mig av HCG. På första kur har jag läst mig till att man inte behöver ha HCG då det är en lågdos testo (250mge5d).

Tips om vilken kur som ger mig mest massa samt blir det bättre alternativet.

Alla tips uppskattas. Mvh
Citera
2013-12-19, 20:12
Medlem
Wolverine6s avatar
Du ha ju fått svar
Citera
2013-12-19, 20:16
Medlem
En till fråga gällande njurskador. Har även upptäckt att smärtan kring njurområdet endast uppstår när jag antingen står upp eller sitter upprätt. Hoppar jag känns det också tydligt av, alltså som om att smärtan endast uppstår vid belastning. Pekar det här också mer på njurproblem än vanlig träningsvärk? Jag har kört på väldigt hårt i både marklyft, böj och raka marklyft på sista tiden. Så bukområdet har varit mer belastat än vanligt.
Citera
2013-12-19, 20:16
Medlem
General.Maximus.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dannexxx
Då har jag tänkt o dra igång min första kur.

Man: 25vårar.
Vikt 80kg.
Längd 1.82.
Tränat i 2år.

Har inte stats i huvudet och kör inte för att maxxa utan försöker få en schysst o bra kropp. Lägger mycket fokus på ben just nu och behöver en extra push. Kosten har jag full koll på.

Bulk kur.
Testo-E Galenlika 250mg/e5d. Samt 20mg dboll ed.

ELLER

500mg testo-e galenlika endast.

Det jag velar över är att jag helst vill "slippa" att använda mig av HCG. På första kur har jag läst mig till att man inte behöver ha HCG då det är en lågdos testo (250mge5d).

Tips om vilken kur som ger mig mest massa samt blir det bättre alternativet.

Alla tips uppskattas. Mvh

Att avgöra vad som ger mest massa går nog inte att säga säkert. Hade jag varit du hade jag kört på en 250mg e5d eftersom jag inte hade velat mixa prepp och du vet inte heller hur du reagerar på testo.
Citera
2013-12-19, 20:59
Bannlyst
Om man kör en kur Testo E 500 mg e5d och Dboll 50/50, är det bättre att använda Arimidex redan i början t.ex 0,5 mg Varannan dag? eller ska man vänta och se om man får gyno sen ska man använda Arimidex?

MVH.
Citera
2013-12-19, 21:01
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrippleGreenX
Om man kör en kur Testo E 500 mg e5d och Dboll 50/50, är det bättre att använda Arimidex redan i början t.ex 0,5 mg Varannan dag? eller ska man vänta och se om man får gyno sen ska man använda Arimidex?

MVH.

Adex används helst för att förebygga gyno och inte för att "bekämpa" det. Börja när du börjar kuren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in