2013-12-19, 01:01
Medlem
Titianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tulpanpernilla
Namn och alias och tfnnr. finns. Det här var ju något som polis/åklagare inte tog med i fup.

Berry har suttit på informationen sen tidigare då P.F mejlat honom. om "smygmobilen"

Men hela tjafset/försvaret från FS-kramarnas sida bygger ju på att den så kallade "smymobilen" inte är utredd...hur ska ni ha det? Är den utredd eller inte? Det är ju bra om man skulle hålla sig till en linje/sanning.
Citera
2013-12-19, 01:03
Medlem
NightHawkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Okej, rätta mig då. Hur vet du vem rumpan hänger på? Och vem hänger den på?

Jag kan inte hälsa FS, han är häktad.

Måste jag veta det för att veta att du har misslyckats, igen?
(FB) Marina Johansson spårlöst försvunnen i Spekeröd. Hittas mördad efter lång tid

Det kan ju omöjligen vara som så att det föreligger andra sätt att veta att du har fel.

Var han inte häktad utan restriktioner?
(FB) Marina Johansson spårlöst försvunnen i Spekeröd. Hittas mördad efter lång tid

Fast det är ju klart du kanske inte förstår att han kan ta emot besök då.
http://www.kriminalvarden.se/sv/Anhorigsidor-hakte/Till-dig-som-ar-anhorig/Restriktioner/Restriktioner/
Citera
2013-12-19, 01:08
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NightHawks
Måste jag veta det för att veta att du har misslyckats, igen?

Det kan ju omöjligen vara som så att det föreligger andra sätt att veta att du har fel.

Var han inte häktad utan restriktioner?

Fast det är ju klart du kanske inte förstår att han kan ta emot besök då.
http://www.kriminalvarden.se/sv/Anhorigsidor-hakte/Till-dig-som-ar-anhorig/Restriktioner/Restriktioner/
Jag har inte misslyckats förrän någon har visat det. För att besöka FS måste jag dels veta vilket häkte han sitter i, dels ha tid och ekonomi för att resa dit. Varför hälsar du inte honom själv?
Citera
2013-12-19, 01:08
Medlem
Titianas avatar
Citat:
Jo men F.S träffade henne redan hösten 2010..så det har funnits gott om tid att vända ut och in på henne och F.S relation. Varför har det då inte gjorts, enligt dig??

Hmmm..FS blev friad i brist på bevis? kanske därför?
Citera
2013-12-19, 01:13
Medlem
Titianas avatar
Citat:
Namn och alias och tfnnr. finns. Det här var ju något som polis/åklagare inte tog med i fup.

Berry har suttit på informationen sen tidigare då P.F mejlat honom. om "smygmobilen"

Det fetade: vilka avser dessa uttryck?
Citera
2013-12-19, 01:13
Bannlyst
Citat:
Visst, och alla killar/män som hämtar sig en sexuell dejt ifrån närmaste krog/nattklubb för ett ONS de är egentligen prostituerade personer, eftersom de uppenbarligen kan särskilja mellan sex och känslor.

Välkommen till 2000-talet och lämna nu 1500-talets högkristliga moraluppfattning därhän, om du är kapabel därtill.

Det finns fler som kan skilja på sex och känslor, inte bara prostituerade, där har DU rätt.

Men det finns sådan böjelser. M kan ha haft det. Ihop med BDSM och övriga filier.
Senast redigerad av Fnurra-pa-traden 2013-12-19 kl. 01:16.
Citera
2013-12-19, 01:14
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Titiana
Hmmm..FS blev friad i brist på bevis? kanske därför?
Men FS åtalades 2011. Räckte inte ett år?
Citera
2013-12-19, 01:18
Medlem
Titianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fnurra-pa-traden
Så bra, då var det utrett, inget konstigt att FS raggade då.

FS har inte befunnits ljuga i någon utsaga som har med fallet M att göra.

Nu börjar jag betvivla att du varken läst fuppen eller den slaskdel som du verkar ha i din ägo.

Det finns inget tvivel på att det förekommer motstridiga uppgifter från FS sida och även del av denna trådmedlemmars sida och det betecknas som en lögn. En lögn behöver inte handla om helt osannolika saker....det räcker med att man far med osanning
Citera
2013-12-19, 01:21
Medlem
NightHawkss avatar
Citat:
Det finns fler som kan skilja på sex och känslor, inte bara prostituerade.

Men det finns sådan böjelser. M kan ha haft det. Ihop med BDSM och övriga filier.

Att någon kan ha haft är inte detsamma som att något inte kan uteslutas, men jag begär inte att du ska förstå skillnaden.

Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Jag har inte misslyckats förrän någon har visat det. För att besöka FS måste jag dels veta vilket häkte han sitter i, dels ha tid och ekonomi för att resa dit. Varför hälsar du inte honom själv?

Jag har inget med personen ifråga att göra och vill inte ha det heller. Att konversera med misstänkta mördare överlåter jag åt sådana som du och TP.

Hur ska någon kunna visa det när du konsekvent rätt igenom tråden totalvägrar att belägga dina påståenden när det kommer till ditt egna lilla "detektivande"?
Citera
2013-12-19, 01:25
Bannlyst
Citat:
Att någon kan ha haft är inte detsamma som att något inte kan uteslutas, men jag begär inte att du ska förstå skillnaden.

Men vad bra. Jag antar att du inte kan svara på om M haft den böjelsen ?
Du var bekant med henne, ja tom diskuterade sex ?
Citera
2013-12-19, 01:29
Bannlyst
Citat:
Hur ska någon kunna visa det när du konsekvent rätt igenom tråden totalvägrar att belägga dina påståenden när det kommer till ditt egna lilla "detektivande"?

Jag har sett hur Q dragit sin slutsats. Det finns inte tvekan om utrymme för misstolkning.
Du får gärna berätta om motsatsen.
Citera
2013-12-19, 01:29
Medlem
NightHawkss avatar
Citat:
Men vad bra. Jag antar att du inte kan svara på om M haft den böjelsen ?
Du var bekant med henne, ja tom diskuterade sex ?

Nej, hon hade ingen monetär böjelse.

Du får fortsätta med att sälja dig själv till FS helt enkelt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in