Citat:
Ursprungligen postat av
Fnurra-pa-traden
Min bekant har rätt i att alla de kontakter M hade kan prostitution, som böjelse, inte uteslutas.
Det är väldigt speciellt att kunna särskilja sex och känslor. Men inte ovanligt eller konstigt för en prostituerad. Eller hur ?
Visst, och alla killar/män som hämtar sig en sexuell dejt ifrån närmaste krog/nattklubb för ett ONS de är egentligen prostituerade personer, eftersom de uppenbarligen kan särskilja mellan sex och känslor.
Välkommen till 2000-talet och lämna nu 1500-talets högkristliga moraluppfattning därhän, om du är kapabel därtill.
Vad FS säger till dig om M och hennes böjelser har föga betydelse och är av ringa vikt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Quarrel
Ja, Tias på listan är identifierad som mannen på rövbilden. Hur jag vet det tänker jag inte avslöja av hänsyn till honom. Kallar du honom sexkontakt, eller nära och kär, eller affärskontakt kanske? Välj själv.
Ledsen att behöva punktera din lilla glädjeballong men ni har misslyckats helt med identifieringen. Personen på bilden har inget med den kontakten att göra.
Med andra ord gå tillbaka till arbetsbordet och börja om från början, lille "detektiven".
Hälsa FS att han nog får läsa på lite bättre i "Bekanta"-pärmen.