Citat:
Ursprungligen postat av
Mack-Bolan
AN kände inte till det "rätta" förhållandet mellan MB och VB då. (alltså hur allvarligt/seriöst de korrpulerat).
Att MB läste sms "öppet" i restaurangen betyder inte att han lät AN läsa sms:en direkt eller visade dem för sällskapet. Jag kan tänka mig att han kollade snabbt vem som skickade sms:et deletade eller svarade snabbt. Om AN frågade sa han antagligen att det gällde Karate eller nån kollega i Kalix som skickade nånting.
Att MB förstod allvaret i sms på restaurangen tror jag inte, möjligtvis att han minns bättre nu i efterhand, antagligen vill han inte tala om vad som stod, eller så kommer han inte ihåg.
De hade ju också tagit nån stänkare hemma innan de begav sig till restaurangen om jag inte minns fel.
Samt att MB har svårt att se tydligt vad det står i sms:en pga synfel.
Okej, men han såg tydligt vid en hastig blick att det var Wass(VB) som skrev? Är det någon mer än jag som börjar se samma jäkla inkonsekvens som i fallet KJ?
MB berättade eller visade iaf messen från S*efan angående hyrbilspriser och personalutveckling, det verkar iaf vara en sanning.
Det räcker med att MB kände sig olustig och ville hem, men AN borde ha vetat, hon säger att restaurangen stängde tidigt, en uppgift som jag är tveksam till, och som antyder att hon är delaktig i en uppdiktad story.