2013-12-18, 12:22
Medlem
Inget Metaltown 2014. Tråkigt för dem, men kan ju vara bra för oss som gillar hårdrock/metal att Bråvalla får en konkurrent mindre.
Citera
2013-12-18, 12:28
Medlem
Marquesos avatar
Håkan borträknad. Exklusiv spelning i Götet i Juni.
Citera
2013-12-18, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marqueso

Fan vad skönt
Citera
2013-12-18, 13:12
Medlem
MachineHeadXXXs avatar
Citat:

Underbart . Tråkigt för er som gillar Håkan dock.
Citera
2013-12-18, 13:17
Medlem
Marquesos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MachineHeadXXX
Underbart . Tråkigt för er som gillar Håkan dock.
Haha, nja, vet inte. Själv räknade jag med att han inte skulle spela överhuvudtaget 2014, så är mest glad över det. Ska med största sannolikhet inte på Bråvalla ändå, så en liten lättnad!
Citera
2013-12-18, 14:58
Medlem
kroxies avatar
Citat:

Tackar övre makter för det!
Citera
2013-12-18, 15:00
Medlem
Big Bosss avatar
Bruce Springsteen kanske? Nytt album nu i januari.
Citera
2013-12-18, 15:11
Medlem
Kiltmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big Boss

Frågan är om han drar så mycket publik? I de målgrupper som de flesta andra Bråvalla-band riktar in sig mot dvs.
Citera
2013-12-18, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiltmannen
Frågan är om han drar så mycket publik? I de målgrupper som de flesta andra Bråvalla-band riktar in sig mot dvs.

Han skulle ju bli Bråvallas största artist. Finns det någon artist i hela världen, förutom U2 kanske, som säljer mer biljetter än honom i Sverige?
Citera
2013-12-18, 15:48
Medlem
Marquesos avatar
Springsteen skulle helt klart dra mycket folk! Men tvivlar på att de bokar honom.
Citera
2013-12-18, 15:51
Medlem
Kiltmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilikepancakes
Han skulle ju bli Bråvallas största artist. Finns det någon artist i hela världen, förutom U2 kanske, som säljer mer biljetter än honom i Sverige?

Jag är medveten om att han drar väldigt mycket folk, men jag trodde bara inte att det är en målgrupp som går på festival. Men jag kan givetvis ha fel!
Citera
2013-12-18, 16:05
Medlem
tvantenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MachineHeadXXX
Hovefestivalen har bokat The Offspring. OMG, Bråvalla lär ju lätt boka denna akt? Faan vad grymt det skulle vara
The Offspring är ett band jag känner mig hyfsat säker på att få se i Bråvallas line-up!
Det var ju någon som skrev igår (?) att Bandit sagt att Bråvalla sitter inne på ett antal rock-namn som inte släppts, vilket förvisso är väldigt logiskt. Men The Offspring kan mycket väl vara ett av de namnen.
Citat:
Fan också.. Ja, då får man väl kanske försöka ta sig dit och se honom då.
Citat:
Ursprungligen postat av Big Boss

Frågan är om det är värt det. Förvisso drar han väldigt mycket folk. Men, han kostar ett x antal miljoner att boka. Får Bråvalla in ytterligare ett par stora akter (som de kommer att få) så kommer de med största sannolikhet sälja ut med eller utan Bruce som headline.
Har läst att Roskilde fick slänga ut hela 3 miljoner dollar för att han skulle spela där 2012 dvs runt 19 miljoner svenska kronor med dagens valutavärde. Men jag har även läst att siffran legat på runt 12-14 miljoner svenska kronor, men enligt mig kvarstår faktumet att det inte är värt det, för Bråvalla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in