Har du en gång fått in pälsängrar i bostaden så är det svårt att bli av med dom, är det ett äldre flerbostadshus så kan det va i praktiken omöjligt om du inte häller ut 14 liter bensin och tänder på.
Pälsängrar är som tur är rätt ofarliga och den bästa saneringen är ofta att städa, dammsuga lister och kanter, bakom och under möbler och inte inte ha kläder liggandes på golvet.
Textilier som inte används kan du tvätta, torktumla och sen lägga i vakuumpåse.
(FB) Pälsängrar