Stort plus till den som lyckas få in taarabt som LM, alternativt Kelvin som RM.
Gärna bättre workrates på CDM. Med/Med & Med/high om det går. Bygg och ändra hur ni vill enda kravet är att Seedorf ska vara med.
Ingen specifik budget men försök hålla den under 150k. Tack på förhand.
Kan någon förklara det här för mig.
När jag kollar spelarprestationer under en match i menyn så kollar jag igenom min trupp och motståndarens, tex förra matchen. Mina spelares total stats är de som står på kortet, men min motståndare har bla vidic med 90, lucas leiva med 84, kagawa 86, clichy 84 osv... Vad är det för jävla skit?
Använde han boost-kort? Det jag kommer att tänka på iaf, har aldrig kollat om overallstatsen förändras ingame dock. Men på dina exempel är alla höjda med 3 så han kanske applicerat ett bronskort som ger +3 alla attributer.
Har återfunnit min ultimate team när jag byggde ett grekiskt+ serie a lag. Var först tänkt som fitness men spelar sjukt mycket bättre med dem. Avancerade rakt från div 4 till 2. Mitroglou var sjukt rolig att köra med, som en fattigmanszlatan. trodde hans pace skulle göra han svåranvänd men märks ej alls och hans styrka och dribblingar är fantastiska. Så rekommenderar verkligen SIF Mitroglou om ni vill ha en stark anfallare med gudomliga långskott och urstark. http://www.futhead.com/14/squads/3869569/
Använde han boost-kort? Det jag kommer att tänka på iaf, har aldrig kollat om overallstatsen förändras ingame dock. Men på dina exempel är alla höjda med 3 så han kanske applicerat ett bronskort som ger +3 alla attributer.
Nae han hade inga kort på, det här händer alltså varje match jag spelar. Och jag är säker på att de inte hade några kort på dem.
Stort plus till den som lyckas få in taarabt som LM, alternativt Kelvin som RM.
Gärna bättre workrates på CDM. Med/Med & Med/high om det går. Bygg och ändra hur ni vill enda kravet är att Seedorf ska vara med.
Ingen specifik budget men försök hålla den under 150k. Tack på förhand.
Märkt av att många äckliga p12er stänger av sitt xbox med flit om de ligger under i 90e. Resulterar i fryslagg för den andra (mig) och man måste själv starta om boxen och får ingen vinst..
Ribery! Kvickare, bättre bollkontroll och 5* skills. Tycker inte IF Reus är värd priset, bättre att köpa hans NIF och lägga pengarna på någon annan isf.