Citat:
Ursprungligen postat av
shia-iran-irak
Alltså lyssna ni ateister är jordens avskum jag föredrar att inte prata så mycket om er men ni tvingar mig.
Jag vill inte prata om hur efterblivet ateisism är eftersom det är inte relevant i denna diskussion men jag kan starta en tråd imorgon eftersom jag ska lägga snart.
Du är ganska motsägande, om jag får uttrycka mig på det sättet. Det är svårt att föra en diskussion med någon som uppenbarligen kommunicerar med Mohammed varje dag.
Jag håller med dig om att islam ibland misstolkas. Mycket beror på kulturella skillnader som har skapat olika grenar av islam, om du förstår vad jag menar. Detta mönster ser vi hos vilken religion som helst. Det finns helt enkelt extrema grupper inom alla religioner.
Jag sprider budskap om en icke-existerande Gud. Religion är bara en påhittad berättelse. Dålig dessutom. Vissa inslag är dock väldigt humoristiska. Att någon vid namn Jesus skulle ha kunnat gå på vatten, haha, oslagbart! Eller att man skulle komma till ett "bättre" ställe efter att man har tagit ner skylten. Värsta barnhistorien!